שירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת
-
@בן-הלוי זה נכון לגבי ספק התקשורת עצמה לא למישהו שמתווך לך את הסינון (וזה הסיבה של019 יש שירות 24 שעות כי הם ספק רשמי)
-
@אינו-יודע-לשאול מה זה "מתווכים"? אני משלם רק להם גם על הספק וגם על התשתית, מי הספק תקשורת שלי אם לא הם? (לא מדבר ספציפית על אייבי, ככה זה ברוב הספקים)
-
אני רואה שגם עמיתנט https://amit-net.co.il/internet/ יש שירות 24 שעות
-
@צדיק-תמים אין ספק אינטרנט מורשה במדינת ישראל שקוראים לו IB או סים כשר וכנ״ל לגבי רוב הספקים הספק יכול להיות בזק או ITC או פלאפון או הוט או כל מקרה לגופו אתה מתקשר עם הספקים האלו בתיווך של ספק הסינון שלך.
יש ספקים בשם 019 RL ועמיתנט -
@אינו-יודע-לשאול גם RL לא נותנים שירות 24 שעות, בלילה זה רק מוקד הודעות
-
@אינו-יודע-לשאול
לא הבנתי לאיזה פינה אתה דוחף, אף אחד לא דיבר ולא חולק שיש תשתית ויש ספק זה ברור לכולם, אבל מבחינת הלקוח שמשתמש בנטסטיק אין לו שום קשר עם הספק (במקרה שלי זה סים של פלאפון) ובוודאי כשהבעיה הוא אצל הספק ולא אצל התשתית, ואם עד עכשיו ספקים נוטים לא לתת שירות 24/6 חייבים לפרסם מי כן נותן שירות.עד עכשיו לא נתקלתי בספק שיש לו תמיכה טכנית רק בין 10 עד 6 בערב, אכן לא כולם נותנים שירות 24 שעות אבל בדר"כ השירות מסתיים ב 21 בלילה.
בינתיים ידוע כאן שיש 2 ספקים העובדים עם נטפרי שכן נותנים שירות 24 שעות וזה 019 וספק עמיתנט, מי שיש עוד מידע על ספק/ים נוסף/ים מוזמן להביא את המידע -
@צדיק-תמים
ב RL אין תמיכה רשמית אבל כשקורה בעיות משביתות בדר"כ יש את המס' של הטכנאי שניתן ליצור איתו קשר (מי שיודע יודע...)
אגב מתברר לי שהתקלה באייבי ליל חמישי העבר התחיל כבר בשעות הראשונות של הלילה (בשעות בו לכמעט כולם יש תמיכה רשמית) והבעיה המשיך עד הבוקר -
@צדיק-תמים אמר בשירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת:
@אינו-יודע-לשאול גם RL לא נותנים שירות 24 שעות, בלילה זה רק מוקד הודעות
ברגע שזה משהו שמחייב ע״פ חוק טיפול מיידי המוקד הודעות יודע איך לגרום לזה לקרות
-
@אינו-יודע-לשאול תלמד אותי אולי מה מחייב על פי חוק טיפול מיידי אם לא גלישה שלא עובדת?
-
@בן-הלוי אמר בשירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת:
@אינו-יודע-לשאול
לא הבנתי לאיזה פינה אתה דוחף, אף אחד לא דיבר ולא חולק שיש תשתית ויש ספק זה ברור לכולם, אבל מבחינת הלקוח שמשתמש בנטסטיק אין לו שום קשר עם הספק (במקרה שלי זה סים של פלאפון) ובוודאי כשהבעיה הוא אצל הספק ולא אצל התשתית, ואם עד עכשיו ספקים נוטים לא לתת שירות 24/6 חייבים לפרסם מי כן נותן שירות.אם אתה מרוצה מהשירות או לא זה בחירה שלך וזה שיקול בהתחברות לספק
מה שכתבתי זה שספק תקשורת מחוייב לסטנדרטים של משרד בתקשורת ספק סינון לאעד עכשיו לא נתקלתי בספק שיש לו תמיכה טכנית רק בין 10 עד 6 בערב, אכן לא כולם נותנים שירות 24 שעות אבל בדר"כ השירות מסתיים ב 21 בלילה.
זהכבר אמירה שאני לא יודע על מה היא מתבססת, ייתכן שהיא נכונה כמו שייתכן שלא.
בינתיים ידוע כאן שיש 2 ספקים העובדים עם נטפרי שכן נותנים שירות 24 שעות וזה 019 וספק עמיתנט, מי שיש עוד מידע על ספק/ים נוסף/ים מוזמן להביא את המידע
בכל מקרה תשנה את הנושא ל ״בקשת מידע/עזרה: ספקי נטפרי שיש להם תמיכה 24/6״
הנושא כרגע הוא לא מיצג.נ.ב. אין לי כל קשר או הכירות עם @ib תקשורת
-
@צדיק-תמים אמר בשירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת:
@אינו-יודע-לשאול תלמד אותי אולי מה מחייב על פי חוק טיפול מיידי אם לא גלישה שלא עובדת?
כמה זמן לוקח מהשארת הודעה במקרה כזה עד שחוזרים אליך?
-
@אינו-יודע-לשאול למחרת בבוקר
את ההודעה השארתי במוקד ב1 (היה תקופה שכל לילה בעשרה ל1 האינטרנט היה מפסיק לעבוד, גם לי וגם לעוד חבר בעיר אחרת בRL, ואז בבוקר אני גם הייתי צריך לשכנע אותם שיש בכלל תקלה, ולכן לקח יותר משבוע עד שטופל) -
@צדיק-תמים לדעתי אם היית מתלונן למשרד התקשורת הם היו בבעיה
לפחות לפי הוראות התקנות היבשות
כמובן שאני לא בא להורות היתר בדבר -
פוסט זה נמחק! -
להלן סיכום ביניים של שעות שירות תמיכה טכנית אצל ספקי נטפרי
בזק - 24 שעות
019 - 24 שעות
עמיתנט - 24 שעות
אראל - 9 עד 22
סים כשר - 10 עד 20
יוסי תקשורת 8 עד 21
אייבי תקשורת - 10 עד 18
099 8 בבוקר עד 12 בלילה (יום ו' מ 9 בבוקר עד 17)
הוט ו ITC גם להם יש מוקד של 24 שעות מענה אבל לא בדקתי את זה עד הסוף -
@אינו-יודע-לשאול יש לך אולי קישור לתקנות הרלוונטיות?
תודה -
@בן-הלוי אמר בשירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת:
הלילה היה פעם הרביעי במספר בתקופה קצרה בו האינטרנט הפסיק לגמרי לעבוד לשעות ארוכות
מבלי להתייחס לעצם הטענה שלך אם זה המצב מומלץ לך לעבור ספק. זה לא מצב הגיוני בכלל
-
פוסט זה נמחק! -
@צדיק-תמים אמר בשירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת:
@אינו-יודע-לשאול יש לך אולי קישור לתקנות הרלוונטיות?
תודהhttps://www.nevo.co.il/law_html/law00/210485.htm
49. (א) ספק מורשה יפעיל מוקד פניות.
(ב) מוקד הפניות יהיה מאויש בצוות עובדים בעל כשירות מתאימה לטיפול בפניות לקוחותיו ויקבל, לכל הפחות, פניות בשיחות טלפון ופניות בכתב ועליהן ישיב באופן מיידי.
(ג) מוקד הפניות יפעל באופן המאפשר טיפול בפניות לגבי גנבה או אובדן ובתקלות בקבלת השירות לאורך כל שעות היממה ובמהלך כל השנה, למעט במהלך יום הכיפורים.