שייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה
-
בעזרת השם יתברך
בכל פניה תיהיה אפשרות להגדיר עבור איזה מכשיר אני פונה
שבו דרוש פתרון התקלה...
אפשרות בחירה ולא חובה אך ממש מומלצת...
כאן אוכל להוסיף פרטים אודות המכשיר ממנו משתמשים (הוספה חד פעמית למערכת והיא תזכור לפעמים הבאות)
לא חובה!
ככל שיהיו יותר פרטים הנציג פחות ידרוש ממני מידע עבור סוג המכשיר במידע ויצטרך.הפרטים העיקריים שצריך למלא אודות במכשיר.
א. מזהה מיתשמש. וכו
ב. אם יש וויפרי. (והאם אם הותקן במחשב לפני שימוש ברשת אחרת, )
ג. ספק תקשורתומי שרוצה יוסיף....
(יתרון צדדי ע-נ-ק:
שיכול להיות בזה ככל שיהיה לנטפרי יותר דטא היא תוכל לזהות בעיות באופן רוחבי,
לדגומא כל מי שמתמש במחשב נייד DEEL יש בעיה כזו וכזו וכו וכד'
החלק הזה קשור באופן ישיר לכאן
סקר תקינות: חידושים ושיפורים בנטפרי. )(וכמובן שהצאט' בוט יוכל יבקש את המידע
"באיזה מכשיר הנך מבקש את השירות"
במידע ויזהה שצריך כזה מידע)כמובן שמי שלא ירצה יוכל לבטל ולא להשתמש בזה בכלל...
https://forum.netfree.link/topic/10895/הגדרות-אישיות-תוספים-של-נטפרי -
@nk אינני יודע, אבל כמה אחוז מהפניות בנטפרי קשורות למכשיר? אולי מעט אמורות להיות קשורות למערכת ההפעלה ודפדפן
לא שיש לי התנגדות להוספה חד פעמית, נדמה לי שחלק מהפרטים ניתן להשיג גם בלי שהמשתמש נותן כמו IP דפדפן ועוד -
סינון נטפרי הוא לא ברמת הספק? מה המשמעות של המכשיר?
-
@code_monkey אמר בשייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה:
סינון נטפרי הוא לא ברמת הספק? מה המשמעות של המכשיר?
אכן הוא ברמת הספק
ללא קשר למכשיר.הרעיון הוא
לפעמים יש פניות שהתומך צריך לדעת כל מיני פרטים על המכשיר ממנו גולשים,
אז במקום לאחרי לפינג פונג של הודעות תומך נתמך אודות המכשיר
שיהיה אפשר מראש להגדיר מאיזה מכשיר גולש כך זה יחסוך זמן תמיכה... -
@nk אמר בשייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה:
כאן אוכל להוסיף פרטים אודות המכשיר ממנו משתמשים (הוספה חד פעמית למערכת והיא תזכור לפעמים הבאות)
כמה מהמשתמשים הולכים למלאות את הפרטים על המכשיר שלהם?
אני מנחש שפחות מ0.5% -
@nigun אמר בשייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה:
@nk אמר בשייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה:
כאן אוכל להוסיף פרטים אודות המכשיר ממנו משתמשים (הוספה חד פעמית למערכת והיא תזכור לפעמים הבאות)
כמה מהמשתמשים הולכים למלאות את הפרטים על המכשיר שלהם?
אני מנחש שפחות מ0.5%ערכתי את ההודעה מחדש והוספתי:
הפרטים העיקריים שצריך למלא אודות במכשיר.
א. מזהה מיתשמש. וכו
ב. אם יש וויפרי. (והאם אם הותקן במחשב לפני שימוש ברשת אחרת, )
ג. ספק תקשורת
ע"כמה שבעיקר צריך למלא זה את הפרטים האלה^^^^^
אולי יש עוד רק לא זוכר כרגע...ההיתרנות של כל אחד מהם.
א. כך נותן את הפרטים מראש של המזהה משתמש וחוסך שאלת תומך ניתמך
ועוד מגלה לתומך באיזה סוג מכשיר אני גולשב. הרבה פעמים יצא לי שדיווחתח וכו,
ולא הצליחו לפתור את זה, ואמרו שזה משום שיש מטמון/קאש,
כך שזה נישאר מהרשת הפרוצה שגלשו לפני.
כאשר אני מצהיר מראש שהתקנתי וויפרי איך שקניתי את המחשב לא ניתן להגיד את זה.
ב.ב יצא לי ששלחתי פניות לפתיחת אפליקציות וכו
ופתחו אותם להורדה ולא הבינו שהיתכוונתי שיעלו לחנות נטפרי ושוב שאלת תומך נתמךג.
יעזור לגלה בעיות אצל ספק מסוים בקלות...יש עוד היתרנות שכרגע לא זוכר..
-
@nk אמר בשייך מכשיר לחשבון נטפרי - בכל פניה:
ב.ב יצא לי ששלחתי פניות לפתיחת אפליקציות וכו
ופתחו אותם להורדה ולא הבינו שהיתכוונתי שיעלו לחנות נטפרי ושוב שאלת תומך נתמךזה לא אמור לקרות
בשביל להעלות לחנות אתה צריך להביא קישור של גוגל פליי
קישור כזה לא יכול להיפתחאגב, היום בכלל אין בעיה, כי לחיצה על קישור של גוגל פליי, פותחת לך אוטומטית פניה מסודרת, עם כותרת, קישור, ותגית מתאימה.