• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    7 פוסטים 5 כותבים 423 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אחד תםא מנותק
      אחד תם
      נערך לאחרונה על ידי אחד תם

      הצעה לסדר

      לאפשר מחיקת פניות והחזר הנקודות

      כמובן הכוונה כל זמן שלא החל שום תהליך של טיפול בפניה, כולל קריאה
      נטפרי גם לא מתבקשים (אם רוצים עדיף שכן) לתת איזשהו סימון
      מי שמאד חשוב לו
      ישמור את הקישור של הפניה, ימחק ויראה אם חזרו לו הנקודות
      אם לא חזרו סימן שהפניה כבר החלה בתהליך
      (ואז אם רוצים אפשר לשחזר את הפניה על ידי שליחת הודעה נוספת מהקישור השמור)

      ההימור יהיה שבכל מקרה של שחזור פניה, היא תחזור שוב לתור כמו פניה חדשה

      להבנתי נטפרי לא תפסיד מזה כלום
      (חוץ מהרווח שבבזבוז נקודות למשתמשים, אם יגרום להם בסוף לקנות עוד)
      אולי מרויחים, מחיקת פניות מיותרות

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • ב מנותק
        ברצינות @אחד תם
        נערך לאחרונה על ידי ברצינות

        @אחד-תם אמר בהצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות:

        הצעה לסדר

        לאפשר מחיקת פניות והחזר הנקודות

        כמובן הכוונה כל זמן שלא החל שום תהליך של טיפול בפניה, כולל קריאה
        נטפרי גם לא מתבקשים לתת איזשהו סימון
        מי שמאד חשוב לו
        ישמור את הקישור של הפניה, ימחק ויראה אם חזרו לו הנקודות
        אם לא חזרו סימן שהפניה כבר החלה בתהליך
        (ואז אם רוצים אפשר לשחזר את הפניה על ידי שליחת הודעה נוספת מהקישור השמור)

        ההימור יהיה שבכל מקרה של שחזור פניה, היא תחזור שוב לתור כמו פניה חדשה

        להבנתי נטפרי לא תפסיד מזה כלום
        (חוץ מהרווח שבבזבוז נקודות למשתמשים, אם יגרום להם בסוף לקנות עוד)
        אולי מרויחים, מחיקת פניות מיותרות

        מה יקרה במצב שבו תומך במערכת הפניות התחיל לטפל בפניה ופתאום היא נמחקה?
        לעניות דעתי זה פוגע במוטיבציה של העובד
        אם כי גם היום אפשר לסגור פניות באופן יזום מצד הלקוח, אבל אין ללקוחות כיום תמריץ לעשות את זה

        אחד תםא רודפת צדק והיגיוןר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • אחד תםא מנותק
          אחד תם @ברצינות
          נערך לאחרונה על ידי אחד תם

          @ברצינות אמר בהצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות:

          מה יקרה במצב שבו תומך במערכת הפניות התחיל לטפל בפניה ופתאום היא נמחקה?

          א. אם זה אחד שמוחק בשביל להרויח את הנקודות, כיון שבמקרה כזה הוא לא ירויח את הנקודות הרי הוא ישחזר את הפניה
          ואם זה אחד שמוחק לא בשביל להרויח את הנקודות, זה בדיוק המצב היום

          ב. אפשר שנטפרי כן יאפשרו לדעת לפני המחיקה שהחל הטיפול

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • רודפת צדק והיגיוןר מנותק
            רודפת צדק והיגיון @ברצינות
            נערך לאחרונה על ידי רודפת צדק והיגיון

            @ברצינות אפשר לעשות שמרגע שהפנייה תיפתח על ידי אחד מהצוותים של נטפרי אז זה כבר לא יחזור.
            אולי אפשר לעשות בכלל שההודעה לא תימחק אחרי שמישהו פותח אותה...

            הי אח, אשמח אם תוכל ללחוץ על הקישור הבא ותוסיף זכויות לעם ישראל: https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=kgT9kvbNrpw


            אל תשכח-גם הלילה הכי חשוך ואפל הוא רק תחילתו של הבוקר. אל תתייאש מן האמונה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • יעקב פ.י מחובר
              יעקב פ.
              נערך לאחרונה על ידי

              אפשר לעשות שכאשר נציג מתחיל לטפל בפניה הוא יבחר ב'תחילת טיפול' ואז עד שהתומך לא ילחץ על 'סיום טיפול' לא יהיה אפשר למחוק את הפניה

              מצווה גדולה להיות יהודי תמיד

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • nkN מנותק
                nk
                נערך לאחרונה על ידי

                רעיון יפה!
                הוא כתוב לפי מה שהבנתי.
                שלא יהיה ניתן לסגור פניה שהתחילו לטפל בה.
                כך שהזמן לסגור פניה כזאת הוא מוגבל!

                (כמו ששולחים הודעות במייל ואז יש אפשרות לבטל למשך זמן מה (עד שלושים שניות)

                מרכיבים חלומות מגלים עולמות
                סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
                מבית - פאזלית
                לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
                הפצה: 058-327-8060
                מייל: pazalit24@gmail.com
                https://www.youtube.com/@pazalit24
                https://youtu.be/tVelDCgtQlA

                אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @nk
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @nk
                  זו הצעה נפרדת ממה שאני הצעתי

                  אני לא חושב שזה רעיון נכון לחסום אפשרות לסגור פניה
                  מקסימום אפשר להקפיץ הודעה
                  מה ההגיון להכריח נציג לעבוד על בעיה שאף אחד לא מעוניין בפתרונה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון