חידושים בנטפרי שאף אחד לא יודע מהם.
-
בעבר כאשר נטפרי השיקו תכונות חדשות הנהלת נטפרי היתה מודיעה על כך בפורום, יש אפילו נושא כזה בפורום.
אך בשנים האחרונות נוהל זה פסק, וחבל שכך, זה מונע מאנשים להשתמש בתוכונות האלו.
לדוגמה, פתאום שמתי לב, שהחיפוש הקולי בגוגל חזר לעבוד לאחר תקופה שהוא נחסם.
ישנם עוד דוגמאות מהעבר, לדוגמה פתיחת חנות מיקרוספט ועוד...
הצעתי היא שהנוהל יחזור לרווחת כולם. -
@י-ב אמר בחידושים בנטפרי שאף אחד לא יודע מהם.:
.
לדוגמה, פתאום שמתי לב, שהחיפוש הקולי בגוגל חזר לעבוד לאחר תקופה שהואאצלי עדיין אין אפשרות לחיפוש קולי...
אולי זה גם הסיבה שנטפרי לא מפרסמים מכיוון שעדיין הפיתרון הוא ניסיוני ולא עובד אצל כולם -
@י-ב אמר בחידושים בנטפרי שאף אחד לא יודע מהם.:
בעבר כאשר נטפרי השיקו תכונות חדשות הנהלת נטפרי היתה מודיעה על כך בפורום, יש אפילו נושא כזה בפורום.
אך בשנים האחרונות נוהל זה פסק, וחבל שכך, זה מונע מאנשים להשתמש בתוכונות האלו.בעיקרון זה פסק מאז שנוספה הפונקציה של הודעות באתר של נטפרי, הדברים האלו עברו להודעות.
לגבי שתי הדוגמאות שהבאת לדעתי זה לא מסגנון הדברים שהיה מפורסם גם בעבר. -
@אינו-יודע-לשאול זה לא באמת משנה מה היה בעבר.
בכל אופן אין הגיון לא להודיע לאנשים על תכונות חדשות, לא אכפת לי באיזה פלטפורמה נטפרי יבחרו לעשות זאת. -
@י-ב שתי הדוגמאות שהבאת אחד זה תיקון תקלה (שאני לדוגמה לא הייתי מודע אליה בכלל) וייתכן שגם זה לא כי למיטב ידעתי זה תמיד עבד בכרום ועד היום לא עובד באדג׳
תיקוני תקלות לא צריך להוציא עדכון לכל מנויי נטפריהחנות של מיקרוסופט זה עדיין בגדר ניסוי ופתיחה חלקית שיכולה להיחסם כל יום
לדוגמה כשהיה שינוי בצ׳אט יצא על זה הודעה מסודרת