• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    נקודה למחשבה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    131 פוסטים 20 כותבים 6.6k צפיות 19 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • י מנותק
      יהודה המכבי
      נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

      למה בשנת 2023 תיכף 2024 אנחנו משתמשי נטפרי תקועים עם חבילות שרלוונטיות ללפני 12 שנים ויותר???
      תפתחו את האתרים של כל חברות הסלולר גם היקרות שבהם ותראו לפחות 300 ג'יגה באזור ה-30 ש"ח
      למה אנחנו אמורים לשלם על 100 ג'יגה עלובים חמישים ש"ח וזה עוד בחברות הזולות
      סתם לדוגמא נוספת 10 ג'יגה ביוסי תקשורת 40(!) ש"ח לכם זה נשמע הגיוני???
      וכן למה סים מיוחד של נטפרי צריך לעלות חמישים ש"ח?
      אולי הגיע הזמן לשנות את התפיסה הפרימיטיבית הזו?
      נ.ב מילא אם הכסף היה הולך לנטפרי אבל הוא הולך לכל החברות הגדולות
      בתקווה לשינוי ושלא ימחקו לי את זה...

      מ פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 13
      • מ מנותק
        מפתח @יהודה המכבי
        נערך לאחרונה על ידי מפתח

        @יהודה-המכבי
        העניין הוא שאת הפנייה הזו נכון יותר להפנות לחברות הסלולר (כמו שאתה בעצמך כותב),
        הם מחזיקים אותנו וכנראה שזה סוג של מונופול, מה שבטוח אין מספיק תחרות.
        אם יבוא עוד חברות ויכנסו לשוק הזה אולי יהיה שינוי במחירים,
        בינתיים זה המצב ואין על מי להתלונן.

        אא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • אא מנותק
          א @מפתח
          נערך לאחרונה על ידי

          @מפתח אמר בנקודה למחשבה:

          @יהודה-המכבי
          העניין הוא שאת הפנייה הזו נכון יותר להפנות לחברות הסלולר (כמו שאתה בעצמך כותב),

          אני חושב שכאן זה בדיוק המקום לחשוב על פתרון איך לפנות לחברות ולהפעיל לחץ להוריד מחירים
          אדרבה מי שיש לו רעיון שיציע כאן בפורום .
          אגב למישהו יש ידיעה האם לחברות יש איזו עלות כספית שמצדיקה מחיר יותר גבוה?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • N מנותק
            net111
            נערך לאחרונה על ידי

            הוא הדין למהירות הנמוכה בבזק נטפרי לעומת בזק בלי סינון. השינוי עצום. ובלי קשר לסיבים. אני לא יודע אם זה קשור לשרתים או לא, אבל נראה שמישהו בבזק לא מנתב היטב את השרתים של נטפרי או לא מקדיש יותר שרתים לציבור הגדול שלנו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • frize37F מנותק
              frize37
              נערך לאחרונה על ידי frize37

              אני רק אנסה להסביר הסיבות וההבדלים
              א. ברור לכולנו שהחברות הוקמו להרוויח כסף
              ב. חברות סלולר יודעים בידיוק כמה הלקוחות משתמשים בחבילות
              כשחברה מוכרת חבילה היא לא מעניין אותה כמה גיגה היא נותנת לך, אלא כמה לבסוף תשתמש
              בציבור הכללי נותנים חבילות גם של 500 גיגה במחיר של 40 ש''ח מסיבה אחת פשוטה שמשתמשים אולי ב50 גיגה
              אז למה לא לעשות גימי'ק כזה ועל הדרך לקחת עוד 10 ש''ח מחבילה של 100 גיגה שיספיק ללקוח?
              אבל בנטפרי שאנשים משתמשים בסטיקים ולרוב זה האינטרנט היחיד של הלקוח השימוש הוא כמעט מלא של החבילה וזה הסיבה שלא יכולים לתת חבילות כאלה גדולות כי בסוף הם רוצים להרוויח
              וכבר היה בעבר חברה שהציע עם נטפרי אינטרנט ללא הגבלה ב50 ש''ח, ומה קרה בסוף? ביום שראתה כמה לקוחות שהשתמשו ב800 גיגה (בחיבור של מחשבים עם קול הלשון וכדו') פשוט הפסיקו את החבילות ללא התראה מוקדמת.

              והראיה הגדולה, שבקוי אינטרנט ביתי המחירים זהים או כמעט זהים לאינטרנט ללא סינון, מה שמראה שאין כאן ענין של ניצול אלא דבר אמיתי.

              בעבר המחירים היו עוד יותר גבוהים וכנכנס התחרות ירדו, אבל כמה שנים המחירים תקועים כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת.

              נ.ב. ויש לציין שבחברות סלולר בחבילות הרגילות היה רשום שזה לא סים דאטה ואסור להשתמש באופן כזה, אני לא יודע אם עדיין קיים סעיף זה כי בפועל לא ניתן לבדוק כזה דבר וזה סעיף מיותר.

              כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
              חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
              קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
              טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
              לפרטים נוספים לחץ כאן

              י nigunN שעוניםש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
              • מ מנותק
                מפתח @א
                נערך לאחרונה על ידי

                @א אמר בנקודה למחשבה:

                אגב למישהו יש ידיעה האם לחברות יש איזו עלות כספית שמצדיקה מחיר יותר גבוה?

                ציטוט מפה:

                הספק יאחסן שרת סינון של נטפרי על חשבונו לפי הדרישות הטכניות מנטפרי בכדי שישמש כ-GW עבור הסינון. הספק יספק את האינטרנט ואת כל המשאבים הנדרשים לפעולת השרת על חשבונו.

                צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צדיק תמיםצ מנותק
                  צדיק תמים @מפתח
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מפתח https://forum.netfree.link/topic/9657/שירות-vip/15?_=1703018156244#:~:text=%40צדיק-תמים-,חשמל ותעבורה זה לא עלות גבוהה. אולי שקל למשתמש,-. הסיבה שהם לוקחים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יהודה המכבי @frize37
                    נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

                    @frize37 אמר בנקודה למחשבה:

                    כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת

                    @frize37 הייתי מתקן שכל החברות מבינות שאין להם ענין לרדת במחירים
                    כי עלינו כציבור חרדי אפשר לעבוד בעיניים ולמכור לו 10 ג'יגה ב-40 ש"ח
                    גם אם יש עלויות נוספות זה לא אמור לעלות כל כך הרבה ביחס לשוק
                    הטכנולוגיות קיימות כבר וזה מערכות משוכפלות
                    צאו ותלמדו מנטפרי עצמם שמסוגלת לסנן עשרות ומאות ג'יגות בחודש
                    תמורת סכום של 15 ש"ח
                    ואני לא משכנע את נטפרי לעלות במחיר אלא שהחברות ירדו במחיר...
                    אבל אני יודע שאני נאיבי כי ע"ע הטלפונים הכשרים שמוכרים לנו פלסטיק
                    שחילוני לא היה משלם עליו 10 ש"ח ב-400 ש"ח
                    הלוואי ומשהו ישתנה כאן

                    frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • frize37F מנותק
                      frize37 @יהודה המכבי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יהודה-המכבי נטפרי היא עמותה ללא מטרות רווח
                      החברות הוקמו להרוויח
                      זה שהחברות נותנים 400 גיגה ב50 ש''ח הסברתי לך למה זה. אם כולם היו משתמשים ב400 גיגה לא היה המחיר 50 ש''ח
                      לפני שנה פלוס ביקשתי מחברה מסויימת לעשות חבילה גדולה מאוד והתשובה היתה שלקוח שכבר באמת גמר את החבילה שלו של 100-150 גיגה אז כנראה יגמור גם 200 ו300 ובגלל שלא רוצה להפסיד לא יעשה כזאת חבילה

                      כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                      חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                      קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                      טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                      לפרטים נוספים לחץ כאן

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יהודה המכבי @frize37
                        נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

                        @frize37 ואיך אתה מסביר את החבילות הקטנות שלא לומר הקטנטנות במחירים מופקעים 1 ג'יגה ב-20 ש"ח 10 ג'יגה ב-40 ש"ח??
                        אני לא חולק עליך שכנראה הצרכן החרדי מנצל הרבה יותר מהחבילה שלו מאשר מקבילו הכללי אבל עדיין זה ברור שיש פה גם ניצול וחוסר תחרות משווע.
                        כי אם אפשר אז למה לא? שיטת מצליח וזה מצליח להם בגדול!

                        אולי מישהו נוטל את הכפפה ונכנס לשוק @frize37 בהצלחה!😃

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • nigunN מנותק
                          nigun @frize37
                          נערך לאחרונה על ידי nigun

                          @frize37 אמר בנקודה למחשבה:

                          אני רק אנסה להסביר הסיבות וההבדלים
                          א. ברור לכולנו שהחברות הוקמו להרוויח כסף
                          ב. חברות סלולר יודעים בידיוק כמה הלקוחות משתמשים בחבילות
                          כשחברה מוכרת חבילה היא לא מעניין אותה כמה גיגה היא נותנת לך, אלא כמה לבסוף תשתמש
                          בציבור הכללי נותנים חבילות גם של 500 גיגה במחיר של 40 ש''ח מסיבה אחת פשוטה שמשתמשים אולי ב50 גיגה
                          אז למה לא לעשות גימי'ק כזה ועל הדרך לקחת עוד 10 ש''ח מחבילה של 100 גיגה שיספיק ללקוח?
                          אבל בנטפרי שאנשים משתמשים בסטיקים ולרוב זה האינטרנט היחיד של הלקוח השימוש הוא כמעט מלא של החבילה וזה הסיבה שלא יכולים לתת חבילות כאלה גדולות כי בסוף הם רוצים להרוויח
                          וכבר היה בעבר חברה שהציע עם נטפרי אינטרנט ללא הגבלה ב50 ש''ח, ומה קרה בסוף? ביום שראתה כמה לקוחות שהשתמשו ב800 גיגה (בחיבור של מחשבים עם קול הלשון וכדו') פשוט הפסיקו את החבילות ללא התראה מוקדמת.

                          והראיה הגדולה, שבקוי אינטרנט ביתי המחירים זהים או כמעט זהים לאינטרנט ללא סינון, מה שמראה שאין כאן ענין של ניצול אלא דבר אמיתי.

                          בעבר המחירים היו עוד יותר גבוהים וכנכנס התחרות ירדו, אבל כמה שנים המחירים תקועים כי כל החברות מבינות שאין איפה לרדת.

                          נ.ב. ויש לציין שבחברות סלולר בחבילות הרגילות היה רשום שזה לא סים דאטה ואסור להשתמש באופן כזה, אני לא יודע אם עדיין קיים סעיף זה כי בפועל לא ניתן לבדוק כזה דבר וזה סעיף מיותר.

                          בהוט מובייל סים דאטא (לשימוש גלישה בטאבלט, לפטופ או מודם סלולרי) עולה 20 ש"ח בחודש ל150 גיגה
                          https://www.hotmobile.co.il/programs/Pages/data_only_150g.aspx
                          בפלאפון המחירים יותר יקרים אבל עדיין רחוקים מהמחירים בנטפרי
                          https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/packages/satasimpacks/

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • י מנותק
                            יהודה המכבי @nigun
                            נערך לאחרונה על ידי יהודה המכבי

                            @nigun בהמשך לדבריך חשבתי שאני קורא לא נכון
                            סים דאטה בלבד 1000(!) ג"ב דור 5 ב-100 ש"ח
                            @frize37
                            5851d721-f088-4063-bf40-2737eaabc603-image.png

                            frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • frize37F מנותק
                              frize37 @יהודה המכבי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יהודה-המכבי בהוט מובייל זה חבילה נורמלית שבעצם זה כמעט כמו החבילות הרגילות
                              בפלאפון אתה מבין שגם כאן משתמשים עם הגימיק.
                              נותנים חבילה של 1000 ב99 והם יודעים שגם מי שעובד עם סטיק בציבור הכללי אולי יגמור 100

                              היה כבר בעבר חברה שניסתה לעשות את זה בנטפרי
                              ומקווה שלציבור אין זכרון קצר
                              הפסיקו את החבילות באצמע ללא הודעה מוקדמת
                              פתאום יום אחד לא היה לאנשים אינטרנט

                              כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                              חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                              קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                              טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                              לפרטים נוספים לחץ כאן

                              ש nigunN 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ש מנותק
                                שמיל @frize37
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @frize37
                                אני לא קונה את זה שמשתמשים שאינם נמנים על נטפרי לא מנצלים את החבילות בהרבה
                                תראה את כל בעלי האייפונים יושבים על האייפונים שעות ביום לא פחות ממשתמשי נטפרי על המחשב ואולי אף יותר.
                                לגופו של ענין, כל עוד יש חברה נוספת שצריכה להרויח בדרך ברור מדוע המחיר עולה, לא חושב שהמחיר של עשר או עשרים שקל ללקוח הוא גבוה אפי' עבור שירות מינימאלי.
                                בסופו של דבר צריך לזכור שאין לספקים של נטפרי כמות גדולה כ"כ של משתמשים כמו לחברת פלאפון ולהקים מערך של תמיכה מכירות וכו' וכו' עולה כסף, ואם @יהודה-המכבי חושב שזה כ"כ רווחי מציע לו להצטרף כספק שנותן שירות לנטפרי, ואני מוכן שהוא יתעשר על חשבוני בעוד עשרים שקל לחודש.
                                אגב, בין השאר הסיבה שבהרבה מהקומות היום ישנם קשיי קליטה הוא בגלל חוסר הכדאיות של חברות הסלולר להשקיע בציוד עבור חבילות לא כ"כ משתלמות, כך שמחיר זול הוא לא חזות הכל

                                frize37F תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • frize37F מנותק
                                  frize37 @שמיל
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמיל רוב רובם של אנשים בציבור הכללי ברוב היום מחוברים לוויפי בעבודה או בבית
                                  ואני לא דיברתי בחלל ריק, אני יודע בבירור שזה לפחות סיבה אחת, וגם שמעתי מחברה שרוכש סימים מחברה גדולה שהחברה מוכרת להם במחיר יחסי יקר להם (שרוכשים מאות קווים) וכמובן הם מגלגלים לציבור.
                                  עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, גם אם מחר בבוקר פלאפון או סלקום היו מחליטים לעשות סים עם סינון של נטפרי לא יודע כמה היה מחזיק מעמד, השירות וטיפול עם נסטיקים זה לא כמו סמרטפון שמכניסים וזהו, ועוד יותר שמדובר בלקוחות שהם ממש מתחילים. אז צריך לקחת בחשבון שהשירות של החברות שכן מספקים שירות כזה צריכים יותר אנשי תמיכה או משקיעים הרבה יותר זמן בלקוחות כאלו.

                                  כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                  חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                  קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                  טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                  לפרטים נוספים לחץ כאן

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ק מנותק
                                    קינג קומפיוטר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    לכל מי שטוען שהציבור הכללי גולש בג'יגות בודדות בחודש
                                    ממליץ לכם לעבור על דוח בזק על הרגלי השימוש באינטרנט עמוד 9
                                    https://media.bezeq.co.il/pdf/internetreport_2022.pdf
                                    f5d9c582-c1ac-419d-9d07-05d849d5edf7-image.png

                                    ט frize37F 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • ט מנותק
                                      טהור נט @קינג קומפיוטר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @קינג-קומפיוטר זה לא מחשב אם זה גלישה על ווי פיי או על הרשת הסלולרית

                                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • frize37F מנותק
                                        frize37 @קינג קומפיוטר
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @קינג-קומפיוטר אמר בנקודה למחשבה:

                                        לכל מי שטוען שהציבור הכללי גולש בג'יגות בודדות בחודש
                                        ממליץ לכם לעבור על דוח בזק על הרגלי השימוש באינטרנט עמוד 9
                                        https://media.bezeq.co.il/pdf/internetreport_2022.pdf
                                        f5d9c582-c1ac-419d-9d07-05d849d5edf7-image.png

                                        ענו לך
                                        זה בא להראות כמה אנשים יושבים מול מסך. זה הכל!

                                        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                        לפרטים נוספים לחץ כאן

                                        צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יהודה המכבי @frize37
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @frize37 אמר בנקודה למחשבה:

                                          עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, גם אם מחר בבוקר פלאפון או סלקום היו מחליטים לעשות סים עם סינון של נטפרי לא יודע כמה היה מחזיק מעמד, השירות וטיפול עם נסטיקים זה לא כמו סמרטפון שמכניסים וזהו, ועוד יותר שמדובר בלקוחות שהם ממש מתחילים. אז צריך לקחת בחשבון שהשירות של החברות שכן מספקים שירות כזה צריכים יותר אנשי תמיכה או משקיעים הרבה יותר זמן בלקוחות כאלו.

                                          @frize37 נטפרי כיום מדובר בעשרות אם לא מאות אלפי משתמשים וכן, ברגע שהחברות הגדולות יכנסו לתחום ולא בצורה של טלאי על גבי טלאי, עסקי וכדו' הכל יהיה יותר פשוט.
                                          וזה חוץ מהענין של הנטסטיק שההתקנה לא כל כך מסובכת, נטו להתקין תעודת אבטחה
                                          שאר התמיכה זה כשנגמר הג'יגות או הסתבכות עם הנטסטיק שאת זה המוכר נותן תמיכה.
                                          בקיצור גם אם יש סיבות כאלה ואחרות עדיין יש פה גלגול עיניים בצדקנות וניצול לא הוגן רק כי אנחנו חרדים וזה עובד להם.

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • צדיק תמיםצ מנותק
                                            צדיק תמים @frize37
                                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                            @frize37 אמר בנקודה למחשבה:

                                            זה בא להראות כמה אנשים יושבים מול מסך. זה הכל!

                                            יש נתון צריכת ג'יגות יומי ממוצע, שמובא כדי לשקף שעות מסך
                                            זה לא ניחוש נפח ממוצע לפי שעות מסך

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון