בעיות באינטרנט
-
אצלי היה התקלה ב 019 ובאראל, ובשרתי ה VPN של נטפרי.
כך שנראה שכל נטפרי לא עבד. -
היתה הודעה במוקד הטלפוני של נטפרי שיש תקלה כללית (אגב גם בפעמים הקודמות היתה שם הודעה, גם כשהתקלה היתה בספק ולא אצלם)
כדאי לשמור 089-143-143 -
@צדיק-תמים אמר בבעיות באינטרנט:
היתה הודעה במוקד הטלפוני של נטפרי שיש תקלה כללית (אגב גם בפעמים הקודמות היתה שם הודעה, גם כשהתקלה היתה בספק ולא אצלם)
כדאי לשמור 089-143-143כשאני התקשרתי למוקד של נטפרי עדיין לא היתה הודעה
יתכן שרק לאחר מספר פניות עם אותו דיווח נוספה ההודעה
לפי העומס על המוקד הבנתי שמדובר ככל הנראה בתקלה רוחביתלאחר כחצי שעה מתחילת התקלה הפעילו במוקד התמיכה של @יוסי-תקשורת הודעה על תקלה ש"עלולה לפגוע בחוויית הגלישה" עם אפשרות לקבל הודעה כאשר הטיפול בתקלה מסתיים.
-
אחרי בירור מקיף התקלה היא של נטפרי אבל מייד זה נכנס לטיפולם הנמרץ.
-
@ברצינות
המערכת הוציאה הודעות בשעה 23:33 מטלפון שמספרו 0747991645 עם הודעה מוקלטת שהתקלה טופלהאני בעצמי נרשמתי במערכת ואכן קיבלתי שיחה שהתקלה טופלה
כאחד שעוקב כאן באדיקות בפורום בטח שמת לב שהרעיון הזה עלה רק ממש לאחורה וזאת הפעם הראשונה שהמערכת הזאת מופעלת
אשמח שתתשלח לי במיייל באיזה מספר טלפון נרשמת לקבל התרעה ותבדוק אם לא היה לך שיחה מהמספר המופיע לעייל
עלמנת שנוכל לבדוק היטב היטבתודה רבה
-
@יוסי-תקשורת אמר בבעיות באינטרנט:
אשמח שתתשלח לי במיייל באיזה מספר טלפון נרשמת לקבל התרעה ותבדוק אם לא היה לך שיחה מהמספר המופיע לעייל
עלמנת שנוכל לבדוק היטב היטבשלחתי
-
@ברצינות
מצוין
תודה רבה
הגבתי לך -
@יוסי-תקשורת
יש עכשיו בעיה ? -
-
@יוסי-תקשורת אמר בבעיות באינטרנט:
@ברצינות
המערכת הוציאה הודעות בשעה 23:33 מטלפון שמספרו 0747991645 עם הודעה מוקלטת שהתקלה טופלהאני בעצמי נרשמתי במערכת ואכן קיבלתי שיחה שהתקלה טופלה
אשמח שתתשלח לי במיייל באיזה מספר טלפון נרשמת לקבל התרעה ותבדוק אם לא היה לך שיחה מהמספר המופיע לעייל
עלמנת שנוכל לבדוק היטב היטבתודה רבה
גם אני נרשמתי אתמול ולא קיבלתי צנתוק
למעשה שמתי לב שהאינטרנט חזר לעבוד לפני ככה שלא באמת הפריע
אבל להבא רוצה לקבל התראה.לאיזה מייל לשלוח?
כאחד שעוקב כאן באדיקות בפורום בטח שמת לב שהרעיון הזה עלה רק ממש לאחורה וזאת הפעם הראשונה שהמערכת הזאת מופעלת
אם אפשר להציע הצעות ייעול
נראה לי יהיה שימושי לשים אצלכם במערכת מוניטור שיזהה שיש שיבושים מיד כשזה קורה ולשים הודעה מיד בתחילת התקלה
כי בהתחלה לא היה הודעה שיש תקלה אלא רק לבדוק את תקינות הציוד לפני שפונים לנציג וסתם התקשקשתי להפעיל מחדש את כל הציוד + להתחבר עם כבל רשת כדי לשלול תקלה בצד שלי. -
@nigun
גם לנו לוקח זמן להבין שיש תקלה
כמו במקרה אתמול שבהתחלה היה שיבוש ואחכ הפזיק לגמרי.
בכל אופן היום תיחקרנו עוד ושיפרנו עוד פיצ'ר -
אצלי כל היום היה בעיות תקשורת, האינטרנט הקווי שלי (אצל @יוסי-תקשורת) היטל בי כל היום, התנתק וחזר לסרוגין כל הזמן (בתדירות של פעם פעמיים בשעה).
עוד מישהו? -
@מרוצה בספק עמית נט שמשווק על ידי יוסי תקשורת היה היום בעיות, כמה וכמה פעמים.
הערת אגב, יש להם היום את הספק שלהם בקש מהם להחליף לכם ספק.