• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    פתרונות לאיטיות ב CDN של Cloudflare

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    37 פוסטים 22 כותבים 3.2k צפיות 22 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נטפריסנ מנותק
      נטפריס
      נערך לאחרונה על ידי נטפריס

      הבעיה בפירוש עדיין קיימת, חוץ מKSP (שהתחיל אצלי לפחות לעבוד מהר בצורה מרשימה) יש מלא אתרים שלא עובדים בכלל או עובדים לאט בצורה קיצונית.

      צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • צדיק תמיםצ מנותק
        צדיק תמים @נטפריס
        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

        @נטפריס גם אצלי רק KSP נפתר. דוגמה לאתר שלא: geektime.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • משרדימ מנותק
          משרדי
          נערך לאחרונה על ידי

          הודעה שפורסמה הלילה על ידי נטפרי במערכת הפניות.
          מובאת כאן לתועלת הציבור:
          משתמשי נטפרי, שלום.
          כפי שכבר הודענו אנחנו נמצאים תחת תקלה של איטיות באתרים שעוברים תיווך על ידי Cloudflare.
          מעל כל זה ביום האחרון נוספה לנו תקלה שחלק מלקוחות בזק שלא יכלו לגלוש.
          לכן היה לנו עומס משמעותי על הטלפון וגם לקח זמן רב עד שפניות נענו.

          ברוך ה’ אחרי שפנינו לבזק והסברנו להם על התקלה הגלישה הסתדרה.
          וכן גם בתקלה באתרי Cloudflare. לאחר עבודה מאומצת חלק מהאתרים עובדים. ולפי משוב מהציבור יש שיפור בעניין הזה.
          אבל עדיין יש הפרעות בעוד אתרים ואנחנו עדיין חוקרים ומנתחים את הבעיה כדי למצוא פתרון יציב וטוב.
          תפנו אלינו אם עדיין יש לכם תקלה או יש לכם שיפור נשמח שתעדכנו אותנו.
          נשמח אם תתפללו עבור כולנו שנזכה לסיעתא דשמיא למצוא פתרון טוב ומהר. וגם שבאופן כללי יהיה לנו סיעתא דשמיא לזכות לעזור לציבור ירא השם לשמור על עצמו הכי טוב.

          באופן כללי נסביר, שסינון אינטרנט מתיימר להתמודד עם כל האינטרנט הענק והמאוד דינמי, וזה עבודה קשה ומועד להפתעות ותקלות. וגם הסינון והפיקוח על הגלישה הינו מעצם טבעו מנוגד מאוד למגמות הפרטיות והפריקת עול המתגברות בעולם שמטרתם לא לאפשר סינון. מה שמביא למלחמה תמידית לאפשר את הסינון בצורה הטובה ביותר אף על פי כן.
          לעיתים שיטות עבודה ופיתוחים ייחודיים שעבדו שנים, מפסיקים לעבוד וצריך לייצר שיטה חדשה תוך זמן קצר.
          בדרך כלל ובסייעתא דשמיא גדולה לה נטפרי זוכה, אנו מצליחים לרדוף אחר העדכונים והשינוים באינטרנט, כאשר נפח נכבד מפעילות נטפרי בתחום זה מתבצע מאחורי קלעים ללא ידיעת הלקוחות ברוך ה’.

          P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • P מנותק
            pms111 @משרדי
            נערך לאחרונה על ידי

            @משרדי תודה על המאמץ אך עדיין הבעיה קיימת

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • מ מנותק
              מ ח ו
              נערך לאחרונה על ידי

              עדיין חסום לי בעיקר אתר קשר ואני חייב לעדכן תרומות אנא תעזרו בהקדם זה מפריע לעבודה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ר מנותק
                רמיזא
                נערך לאחרונה על ידי

                נראה לי בדקות אלו הבעיה נפתרה סופית,
                אם כן,
                כל הכבוד לנטפרי
                ואיך אומרים ? קוסם.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ר מנותק
                  רבקה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  נסה להכנס ל https://israelpost.co.il/שירותים/איתור-סניפים-וזימון-תור-בקליק/
                  זה רק חלקיק מהסיוט

                  צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמים @רבקה
                    נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                    @רבקה אמר בפתרונות לאיטיות ב CDN של Cloudflare:

                    נסה להכנס ל https://israelpost.co.il/שירותים/איתור-סניפים-וזימון-תור-בקליק/
                    זה רק חלקיק מהסיוט

                    הם לא עוברים דרך cloudflare, הIP של השרת הוא 66.22.35.41 וזה לא של קלאודפלייר
                    וזה נפתח אצלי תקין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ג מנותק
                      גמחשבים
                      נערך לאחרונה על ידי

                      ערב טוב ושבוע טוב
                      אני מפעיל חדר מחשבים ומשבועיים אחרונים קרה לי תקלה, האם יתכן שזה קשור לבעיה שפורסם ע''י נטפרי כאן?

                      כלל העמדות (30) פותחים דפדפן נכנסים לחשבון האימייל אחרי הסימסמה נפתח הדף כ"אין גישה לרשת".. ויש לפתוח כרטיסייה נוספת ושם המייל כבר פתוח. או האתר שפתחנו בכרטיסייה הקודמת
                      לסיכום: כרטיסייה ראשונה תמיד "אין גישה לרשת"

                      איך פותרים את הבעיה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • J מנותק
                        Jabberwock
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @magicode אמר בפתרונות לאיטיות ב CDN של Cloudflare:

                        לבטל DOH בדפדפן

                        אני חושב שדפדפן כרום התחיל להפעיל DoH באופן אוטומטי.
                        לגבי DoT, פתרון יותר פשוט זה לחסום את הפורט 853.

                        לגבי DoH צריך לעשות חסימה של הדומיינים ממאגר https://github.com/dibdot/DoH-IP-blocklists
                        לחסום את השאילתות DNS, לא את האייפים.

                        הפתרון בבית אצלי עושה שימוש ב-AdGuardHome שמותקן על הראוטר שלי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון