מצב SOS
-
כשמצב SOS היה פעיל.
יצא לי כמה פעמים להשתמש עם זה.
וזה נתן לי פתרון טוב (כשאכן היה מענה ומצב SOS לא התבטל אחרי 10 דקות).
יש לי הרבה פעמים מצבים ששווה לי לשלם גם יותר מ30 שח כדי שיטפלו לי מיד בפניה..
אני מאוד ישמח אם יחזירו את זה

בסוף ברור שיש סדר עדיפויות מבחינת האנשים,
אז כמו שיש אפשרות להוסיף נקודות, זה עוד שלב של דחיפות, -
הפעלת השירות דורשת לעיתים מספר נציגים במקביל, ובמצב של עומס גדול הדבר פוגע במתן המענה השוטף לכלל המשתמשים.
אני הייתי מסכים שהפניות הרגילות יארכו ליום וחצי במקום יום בתנאי שאוכל לצרוך מצב SOS בזמני הצורך. נדמה לי שאני לא היחיד.
בנוסף לכך, נתקלנו בתחושה שגויה בקרב חלק מהלקוחות כי העומס במערכת מוצג כדי לעודד שימוש בשירות SOS בתוספת תשלום. דבר שאינו נכון. השבתת השירות בזמני עומס עוזרת למנוע תחושה זו.
- מתי נטפרי החלה להתחשב בתחושות שגיות של המשתמשים?
- ולמה בדיוק עתה כשהוא על חשבון אחרים שהם כל כך צריכים לשירות הזה?
- ולמה אי אפשר פשוט לציין שם שהם לא עודיים את השימוש בהSOS?

-
-
פוסט זה נמחק!