Error: getaddrinfo EAI_AGAIN forum.netfree.link:80
-
@administrators @בן-של-מלך
מתחילת השבוע כמעט בכל אתר עולה ההודעה הזאת פעם ביום לפחות כשאני נכנס (כמובן הכתובת משתנה בהתאם..) ולאחר רענון לפעמים שתיים זה מצליח להמשיך הלאה.
בנוסף האינטרנט מרגיש כבד ואיטי.לא, אין עדכוני ווינדוס תקועים (מפתיע)..
מבחינת ביצועי המחשב הכל נראה תקין (מעבד 10-12% זיכרון 50-60% דיסק ורשת 0-5%)..ידוע לכם משהו מיוחד שהרצתם/ניסוי כלשהו?
חברים, עוד מישהו נתקל במשהו דומה?
תודה -
@למדן-וידען
@בן-של-מלך
אצלי אותו דבר בדיוק. -
גם אני נתקלתי בזה היום כמה פעמים.
-
גם אני מצטרף להנ"ל.
ואולי זה קשור לספק 012, עיין כאן? -
@WWW אכן, אני גם הועברתי ל012..
@קלוגר @ו-מ-ה תבדקו גם אתם (בסוף הבדיקה הוא כותב מי הספק).
-
@למדן-וידען
תראה מה ש@magicode כתב כאן. -
אכן זה כתובות שנרכשו מ012.
לא ידוע לי על משהו מיוחד. אשמח לקבל פירוט מה אתם חשים אם עדיין יש בעיות. ניתן לפנות במייל
yishai@isp.net.il
או בטלפון 0722132999 -
@בן-של-מלך
בימים האחרונים היו בעיות, בליל שישי ניסיתי אפי' להשיגך בשעות הקטנות,
בשעתיים האחרונות הענינים הסתדרו.תודה על הכל.
-
@בן-של-מלך
הבעיות חוזרות על עצמן,
איטיות בהעלאת כמעט כל דף אינטרנט, ובדר"כ עם הודעת השגיאה קודם. -
@קלוגר
אכן עדיין אותו הדבר.מעצבן!!! אי אפשר לעבוד ככה!
-
אצלי התשתית של נטויזן והספק RL וג"כ קורה המון
-
שלום מדובר בשגיאה שאנחנו ביחד עם נטפרי מנסים לאתר את פיתרונה ואת מקורה, ניתן לפנות אלינו במייל או בטלפון אנחנו בהחלט רוצים לפתור את העניין.
yishai@isp.net.il
0722132999 -
@בן-של-מלך
חושבני שמן הראוי שחב' RL תשלח מייל מסודר לכל הלקוחות שלהם עם התנצלות על התקלות שהיו בשבועיים האחרונים והסבר קצר שזה קרה עקב שדרוג וכו', ולהודיע שכרגע זה כבר אמור להיות מסודר ואם מישהו עדיין חווה תקלות שיפנה אליכם לבדוק את המקרה שלו ספציפי. -
ככה"נ מדובר באנטי וירוס מסויים שגורם לעניין, נשמח שמי שזה קורה לו שיצור קשר על מנת שנוכל לאתר את הבעיה.
yishai@isp.net.il
0722132999 -
מנסה להתקשר ואין מענה
-
@בן-של-מלך אמר בError: getaddrinfo EAI_AGAIN forum.netfree.link:80:
ככה"נ מדובר באנטי וירוס מסויים שגורם לעניין, נשמח שמי שזה קורה לו שיצור קשר על מנת שנוכל לאתר את הבעיה.
yishai@isp.net.il
0722132999אני ללא אנטיוירוס (חוץ מהדפנדר המובנה של win10) וזה קרה לי מאות פעמים בשבוע האחרון, אז תחסוך בדיקת שווא.
בנוסף הבעיה היא רק מהשבוע וחצי האחרונים ורק ללקוחותיכם.
מאחל לכם הצלחה במציאת הבעיה וחזרה מהירה לשגרה חלקה, בס"ד. -
@נטפריס גם מנהלי נטפרי מכירים את הבעיה ומנסים לפתור.
פנה אלינו בבקשה
-
אני ללא אנטיוירוס (חוץ מהדפנדר המובנה של win10) וזה קרה לי מאות פעמים בשבוע האחרון, אז תחסוך בדיקת שווא.
סליחה על הסבת העניין. אך אתה שמחובר כ"כ הרבה לרשת לא חושש מכך?
-
@ליכט פנה אליי במייל בבקשה.
-
@איצ2 גם אני ללא. ממליץ לך גם אם אתה צריך לחסוך במשאבים מיותרים.