בעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר
-
@957 אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
@יהודי-פשוט
הוא מדבר על אינטרנט ביתי ADSL@ישורון לא כתב שהוא מדבר על אינטרנט ביתי, מהיכן המסקנא?
-
@יהודי-פשוט
חפש בויקיפדיה את הערך ספק אינטרנט .
-
@957 אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
@יהודי-פשוט
חפש בויקיפדיה את הערך ספק אינטרנט .טוב, לא ידעתי שצריך לדקדק בלשון הכותבים כמו שמדקדקים בתוספות.
-
תודה רבה לכל המגיבים.
פניתי לאר אל, ואני מצפה לתגובה מהם, ואשתדל לעדכן כאן.
והאופציה האחרת, כפי המובן, היא פשוט לעבור ל-019.האם משתמשי 019 - מרוצים?
-
@ישורון אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
תודה רבה לכל המגיבים.
פניתי לאר אל, ואני מצפה לתגובה מהם, ואשתדל לעדכן כאן.
והאופציה האחרת, כפי המובן, היא פשוט לעבור ל-019.האם משתמשי 019 - מרוצים?
הערת אגב:: לכל אלה שפתאום רואים איטיות בפרט בגוגל
שמתי לב שאם יש תוספים מותקנות על הדפדפן
זה מאט המון את הגלישה ויוצר המון בעיות
פשוט כי לאחרונה הוצף כאן בפורום המון תוספים
שמתוכם המון על הגימייל, גוגל וכדו'
וזה אמור להאט את הגלישה ואף לחסום
כדאי מאוד קודם לנסות אפשרות ביטול התוספים וכו'
לא חייב למחוק
הכנסו לדף ההרחבות והורידו מכל התוספים את הסימון מ'אפשר גם בגלישה בסתר'
עכשיו תנסו לפתוח דף חדש בגלישה בסתר ותראו את ההבדל
אני לא שולל בעיות אחרות
כגון עידכוני וינדוס ותוכנות אחרות שרצות ברקע
וגם אנטי וירוסים למיניהם כפי שדובר רבות לאחרונה בפורום
וגם אל תשכחו שניתן להקליט את התעבורה ולמצוא כתובות חסומות וכדו'
וכו' וכו'
בהצלחה רבה
גלישה מהנה ומועילה -
@ישורון אנחנו ראינו את הפנייה ממך ונטפל בה בהקדם
רק כדרך אגב, כל הלקוחות שאמרו שיש להם בעיות הבעיות התבררו כבעיות במחשב או בראוטר או שהשכנים גולשים וגומרים להם את הגלישה, לפי הידוע לנו גולש ללקוחות חלק. -
הפיתרון של אר אל היה להוריד את המהירות מ-100 מגה ל-40 מגה.
דהיינו ליצור קשר עם בזק ולשנות את החבילה מ-100 ל-40.
הסיבה... אר אל, בדקו איזה שהם רישומים פנימיים בראוטר, ויש שם המון שגיאות.
[יש לראוטר איזה מאבק קשה שהוא מנסה להגיע למקסימום, ולא מצליח...]
אז זה מה שעשיתי לעת עתה.
אשתדל לדווח בהמשך, על שיפור בחוויית הגלישה.
תודה. -
@ישורון אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
הפיתרון של אר אל היה להוריד את המהירות מ-100 מגה ל-40 מגה.
דהיינו ליצור קשר עם בזק ולשנות את החבילה מ-100 ל-40.
הסיבה... אר אל, בדקו איזה שהם רישומים פנימיים בראוטר, ויש שם המון שגיאות.
[יש לראוטר איזה מאבק קשה שהוא מנסה להגיע למקסימום, ולא מצליח...]
אז זה מה שעשיתי לעת עתה.
אשתדל לדווח בהמשך, על שיפור בחוויית הגלישה.
תודה.כן, בעיה ידועה,
מענין לענין,
האם מישהו יודע איך ניתן לבדוק כמה מהירות גלישה אפשרי לפי כתובת?
תודה -
@עילום זה דבר שמאוד קשה רק בזק יודעים, וכמובן ע"פ נסיון
-
@עילום
אני יכול לראות בעת צירוף לקוח בצורה משוערת.
ואחרי שהלקוח מחובר אני יכול לראות מדויק.
-
@957 אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
@עילום
אני יכול לראות בעת צירוף לקוח בצורה משוערת.
ואחרי שהלקוח מחובר אני יכול לראות מדויק.
אני דרכך ב019
לאן להתקשר לברר?תודה מראש
-
@עילום
שלח לי מייל
-
@957 אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
@עילום
שלח לי מייל
בעל הקו טוען שהוא שלח מזמן
ועד כה לא קיבל תשובה
בשביל זה שאלתי לאן להתקשר?
כי המספר של המתקין
גם אמר שלח מייל!
האם יש מס' כללי של שירות לקוחות?תודה
-
@ישורון אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
תודה רבה לכל המגיבים.
פניתי לאר אל, ואני מצפה לתגובה מהם, ואשתדל לעדכן כאן.
והאופציה האחרת, כפי המובן, היא פשוט לעבור ל-019.האם משתמשי 019 - מרוצים?
אני משתמש ב019 ומרוצה מאוד ב"ה.
-
@ישורון
אני גם משתמש ב- 019
ומרוצה מאוד. -
כאמור ההצעה של אר אל היתה ליסוע במהירות נמוכה יותר - להוריד בבזק ל-40 מגה.
ואכן כמות השגיאות בראוטר ירדה - בפרט שגיאות שהוא לא מצליח לתקן עומד עתה על 0.
עכשיו צריך לזרום עם זה איזה שבועיים - ומקוה לחוויית גלישה נעימה.
-
@ישורון זו אגב הסיבה שאני אוהב את אר-אל.
ב019 היו אומרים לך, אצלנו הכל תקין. הבעייה בנטפרי. תפנה אליהם.אני לא אומר את זה בעקיצה או בהלצה, אלא מניסיון. (יש לי סים גם של 019)
-
@clickone אמר בבעיות גלישה וניתוקים בספק אר אל - מחפש ספק אחר:
@ישורון זו אגב הסיבה שאני אוהב את אר-אל.
ב019 היו אומרים לך, אצלנו הכל תקין. הבעייה בנטפרי. תפנה אליהם.אני לא אומר את זה בעקיצה או בהלצה, אלא מניסיון. (יש לי סים גם של 019)
לא נכון!
מניסיון ב019 נייח
דרך @957 הם אומרים את האמת
ובבזק ניסו לעבוד עלינו -
-