• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    למשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    51 פוסטים 18 כותבים 12.1k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 9579 מנותק
      957 @ayys613
      נערך לאחרונה על ידי

      @ayys613
      כפי שכתבתי כבר דרך הפניה היעילה החא להתקשר לשירות לקוחות 1800-019-019
      אם שלחת מייל להראל תראה את העניין כמסודר (כמובן אם הוא יאשר קבלה).
      0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

      לפרטים במייל 000@955.co.il

      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • אורי אטדגיא מנותק
        אורי אטדגי
        נערך לאחרונה על ידי אורי אטדגי

        @957
        עכשיו שהתקשרתי לשירות לקוחות הם אומרים שלא היה שום פנייה ממני על התקלה ועכשיו הם יעבירו לזיכויים..
        אז שידעו החברים פה שהפנייה היעילה היא ישירות לשירות לקוחות..

        בְּכָל דְּבָרֶיךָ וּמַעֲשֶֹיךָ וּמַחְשְׁבוֹתֶיךָ,
        וּבְכָל עֵת – חֲשׁוֹב בְּלִבָּךְ כְּאִלוּ אַתָּה עוֹמֵד לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּשְׁכִינָתוֹ עָלֶיךָ,
        כִּי כְּבוֹדוֹ מָלֵא הָעוֹלָם.

        ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ? מנותק
          משתמש שנמחק @אורי אטדגי
          נערך לאחרונה על ידי

          @אורי-אטדגי מה פתאום 🙂
          אני מקווה שעשית צחוק

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה מנותק
            המומחה
            נערך לאחרונה על ידי

            אני קיבלתי חשבונית עם שני חיובים אחד עבור 5 ימים והשני עבור 24 ימים, חישבתי ומצאתי שהחיוב השני על 24 הימים הם לפי מחיר 68.5 . ז''א שבערך ב6 לפברואר עידכנו למחיר המבצע מבלי שבכלל דיברתי איתם, ייתכן שעידכנו לכלם ולכן חשוב לבדוק

            אורי אטדגיא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • אורי אטדגיא מנותק
              אורי אטדגי @המומחה
              נערך לאחרונה על ידי אורי אטדגי

              @המומחה החשבונית היא בין התאריך 01/02/17 לבין התאריך 28/02/17..
              והחיוב 74.61 ₪
              אז עודכן רק המחיר מבצע ולא הזיכוי?

              בְּכָל דְּבָרֶיךָ וּמַעֲשֶֹיךָ וּמַחְשְׁבוֹתֶיךָ,
              וּבְכָל עֵת – חֲשׁוֹב בְּלִבָּךְ כְּאִלוּ אַתָּה עוֹמֵד לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּשְׁכִינָתוֹ עָלֶיךָ,
              כִּי כְּבוֹדוֹ מָלֵא הָעוֹלָם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה מנותק
                המומחה
                נערך לאחרונה על ידי

                @אורי-אטדגי ז''א שגם אצלך זה עודכן ורקעבור 5 ימים הראשונים של החודש שילמת מחיר גבוה

                אורי אטדגיא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • אורי אטדגיא מנותק
                  אורי אטדגי @המומחה
                  נערך לאחרונה על ידי אורי אטדגי

                  @המומחה אז גם אם עדכנו זה לא אומר שגם יזכו..
                  זאת אומרת שצריך לבקש גם זיכוי...

                  בְּכָל דְּבָרֶיךָ וּמַעֲשֶֹיךָ וּמַחְשְׁבוֹתֶיךָ,
                  וּבְכָל עֵת – חֲשׁוֹב בְּלִבָּךְ כְּאִלוּ אַתָּה עוֹמֵד לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּשְׁכִינָתוֹ עָלֶיךָ,
                  כִּי כְּבוֹדוֹ מָלֵא הָעוֹלָם.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ה מנותק
                    המומחה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @אורי-אטדגי הם לא מזכים, רק מעדכנים לששה חודשים מהיום

                    אורי אטדגיא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • אורי אטדגיא מנותק
                      אורי אטדגי @המומחה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @המומחה הבנתי..
                      רק מעניין למה אמרו לי בשירות לקוחות שלא עודכן לגביי כלום על הטעות..
                      וזה גרם לי לחשוב שכלום לא השתנה.

                      בְּכָל דְּבָרֶיךָ וּמַעֲשֶֹיךָ וּמַחְשְׁבוֹתֶיךָ,
                      וּבְכָל עֵת – חֲשׁוֹב בְּלִבָּךְ כְּאִלוּ אַתָּה עוֹמֵד לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּשְׁכִינָתוֹ עָלֶיךָ,
                      כִּי כְּבוֹדוֹ מָלֵא הָעוֹלָם.

                      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 9579 מנותק
                        957 @אורי אטדגי
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אורי-אטדגי
                        כי זה לא נעשה דרך המוקד שלהם.
                        מיד לאחר שדיווחת לי כי יש לך בעיה בגביה עדכנתי את זה.
                        0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                        אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                        לפרטים במייל 000@955.co.il

                        אורי אטדגיא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • אורי אטדגיא מנותק
                          אורי אטדגי @957
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @957 הבנתי, תודה רבה.
                          וכבר אמרתי שהתגובה שלהם גרמה לי לחשוב שהעניין לא טופל דרכך אז סליחה..

                          בְּכָל דְּבָרֶיךָ וּמַעֲשֶֹיךָ וּמַחְשְׁבוֹתֶיךָ,
                          וּבְכָל עֵת – חֲשׁוֹב בְּלִבָּךְ כְּאִלוּ אַתָּה עוֹמֵד לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּשְׁכִינָתוֹ עָלֶיךָ,
                          כִּי כְּבוֹדוֹ מָלֵא הָעוֹלָם.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            ayys613 @957
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @957 אמר בלמשתמשי 019 עקבו אחר החשבונית:

                            @ayys613
                            כפי שכתבתי כבר דרך הפניה היעילה החא להתקשר לשירות לקוחות 1800-019-019
                            אם שלחת מייל להראל תראה את העניין כמסודר (כמובן אם הוא יאשר קבלה).

                            אז נתחיל בזה שלא אושרה קבלה.
                            דבר שני לצערי פניה דרך הטלפון היא לא הדבר האהוב עלי (טראומה משירותי לקוחות אחרים ועוד סיבות של קליטה וכדו').
                            אם אני יראה שאין מענה מ@הראל-019 אני יקח בלון חמצן וירים טלפון.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • הקושרה מנותק
                              הקושר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              איזה מן דבר זה שכל אחד באופן פרטי צריך לרדוף אחרי החברה שיזכו אותו אחרי ש"סוף סוף" "התגלה" ב"טעות" הטעות שלהם שידאגו לזה באופן גורף בעצמם
                              חוץ מהטענה שכבר הזכרתי בעבר על זה שזה רק מכאן ולהבא
                              דבר שני מי שרצה חצי שנה ראשונה מהירות 100 ואחרי זה להעביר למהירות 40 ושניהם חצי שנה ראשונה אותו מחיר
                              וכעת גבו לו מחיר רגיל על כמה חודשים. ומה זה יעזור לו שמעכשיו חצי שנה יגבו לו 68 ש"ח

                              אורי אטדגיא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • אורי אטדגיא מנותק
                                אורי אטדגי @הקושר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מ.-פ. כנראה שהם יצטרכו לתת זיכוי (כפשוטו) כמו שנשמע מהשירות לקוחות שיש דבר כזה..

                                בְּכָל דְּבָרֶיךָ וּמַעֲשֶֹיךָ וּמַחְשְׁבוֹתֶיךָ,
                                וּבְכָל עֵת – חֲשׁוֹב בְּלִבָּךְ כְּאִלוּ אַתָּה עוֹמֵד לִפְנֵי הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא וּשְׁכִינָתוֹ עָלֶיךָ,
                                כִּי כְּבוֹדוֹ מָלֵא הָעוֹלָם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון