• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    קידום פניות המשך לראש התור

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    30 פוסטים 8 כותבים 5.7k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib @מעמד
      נערך לאחרונה על ידי

      @מעמד אני תומך בכל דרך שתעזור לנושא. אבל איך בדיוק זה יוכלו לומר המנהלים כי זה הרבה תלוי איך עובדת מערכת הפניות שאת זה אני לא יודע.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • magicodeM מנותק
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        צריך לעבד את מה ש @נטפריס כתב בעבר פה בפרום. להסביר לאנשים איך שולחים פניה עם כמה שיותר מידע כדי שיהיה לנו קל לטפל.
        מי ששולח עם קצת פרטים. ואנחנו צרכים לכתוב לו נא לצרף קישור לאתר המדובר. כמובן שבעיה שלו שהפניה מתעכבת בטיפול שלה.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        A א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • A מנותק
          aiib @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode נכון, אבל פעמים רבות הבעיה היא לא בגלל שליחה לא נכונה של הפניה אלא הפניה נעשתה כהוגן ורק המתכנת לא מצליח לפתור אותה אלא מנסה מכמה כיוונים וכל פעם צריך לחכות.
          דוגמאות: פניה מס' #144663
          פניה מס' 127347
          ואלו רק דוגמאות. יש עוד.

          magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • magicodeM מנותק
            magicode @aiib
            נערך לאחרונה על ידי

            @aiib
            כל הפניות שמחכות לי זה פניות כבדות וקשות.
            בדרך כלל זה לוקח המון זמן לטפל בכל פניה. וזה מאוד מתיש. לכן זה לוקח זמן.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
            • מ מנותק
              מעמד
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode עובד מאד קשה בשבילנו - ונראה לי שכשהוא רוצה קצת לצאת למנוחה קצרה הוא נכנס לפורום הזה ומתחיל לקרוא.
              @magicode נכון ?
              (זה רק השערה)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • A מנותק
                aiib @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode לא ידעתי שזכיתי שזה יחכה לך....
                אבל עדיין אני מתעקש, שים לב שהפנו את זה אליך רק בסוף אחרי הלוך ושוב של זמן ארוך מאד ועל זה אני מדבר. לא באתי בטענות אליך למה אתה לא פותר את הבעיות שמחכות לפתחך אלא לתהליך שבמקום שבאותו יום יפתרו את הבעיה או ידעו שצריך להעביר אליך זה אורך שבוע ורק אז זה נפתר או מעובר אליך.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • shragaS מנותק
                  shraga
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נטפריס אמר בדחוף חשוב נחוץ "וקריטי":

                  סליחה מכל השואלים על היעדרותי.
                  הפניות מסודרות לפי מס' הנקודות ואחרי זה לפי תאריך התגובה האחרונה. ולכן תגובה נסופת באותה הפניה מציבה אותה נמוך משהייתה אבל עדיין בקבוצת הנקודות לה היא שייכת.
                  הסיבה למה ש@איצ2 כתב, שמענה לפניה אחרי הטיפול הראשוני אורך זמן רב יותר זה לא בגלל שהפניה איבדה את הניקוד שלה, אלא א. זו פניה עם תהליך - מה שמרתיע טיפה ב. בהווה שאלה פניות טיפה יותר מורכבות. ג. או שהזדמן ובדיוק אז היה פחות כח אדם או עומס פניות בעלות אותו הניקוד.

                  אני חושב שמה שישפר בהרבה את הסחבת שלעיתים יש במערכת הפניות, זה העניין הזה, אני לא רואה שום צד הגיוני לכך שהפניות מדורגות לפי הפניה האחרונה (אולי יש צד תכנותי...)

                  קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                  A 9579 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @shraga
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @shraga לא כ"כ הבנתי האם הלנו או לצרינו אתה...
                    בעד הרעיון שהעלתי או לא?

                    shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • 9579 מנותק
                      957 @shraga
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני חוזר על מה שכתבתי כאן

                      לגבי פניות שדורשות מתכנת בכיר אולי כדאי פשוט לענות ללקוח בצורה פשוטה כרגע המערכת שלנו לא תומכת באפשרות הנ"ל , אם הנכם מעונינים נוכל להכניס את הפניה לתור של בקשות לפיתוח / תמיכה מיוחדת , לידיעתכם הטיפול בפניות מסוג זה עלול לקחת זמן רב ולעיתים אף מספר חודשים. ופה להכניס משהו שנראה לי ש @magicode לא כ"כ אוהב אבל אין ברירה חייבים את האפשרות הזו , ניתן להעלות את דירוג הטיפול בפניות מסוג זה ע"י תרומה חד פעמית לנטפרי, פנייתכם תדורג לאחר התרומה מחדש באופן יחסי במערכת,

                      בנוגע לאופן כתיבת הפניות
                      אולי מישהו מרים את הכפפה וכותב בצורה ברורה באתר המדריכים נטפרינדס עמוד "איך כותבים פניה" שם יוסבר בצורה ברורה איך כותבים פניה , כיצד מתארים בעיה בשפה ברורה ונוחה שתובן גם לכאלו שאינם בקיאים במחשבים וכדו', קישור לעמוד הזה יוצב במערכת הפניות באיזור האישי, אולי יעזור משהו,

                      ..................
                      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                      0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                      אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                      לפרטים במייל 000@955.co.il

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                      • shragaS מנותק
                        shraga @aiib
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @aiib אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                        @shraga לא כ"כ הבנתי האם הלנו או לצרינו אתה...
                        בעד הרעיון שהעלתי או לא?

                        בעד, בוריאציה אחרת, כתבתי שחלק נכבד מהסחבת נובעת לדעתי מהבעיה הזו של הדירוג המוטעה

                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • A מנותק
                          aiib @957
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @957 לגבי פניות כאלו אתה צודק אבל יש פניות שלא מצריכות מתכנת בכיר אלא 'צומי' בכיר ואז הכל נפתר בקלות ובמהירות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • A מנותק
                            aiib @shraga
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga אבל הרבה פעמים אין לו כל קשר לדירוג אלא סתם כמו שכתבתי תעשה ככה תבדוק ככה וכו' וכו'.
                            אם צריך לשפר עוד משהו בכבוד- פתח נושא חדש😊

                            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • shragaS מנותק
                              shraga @aiib
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @aiib אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                              @shraga אבל הרבה פעמים אין לו כל קשר לדירוג אלא סתם כמו שכתבתי תעשה ככה תבדוק ככה וכו' וכו'.
                              אם צריך לשפר עוד משהו בכבוד- פתח נושא חדש😊

                              זה חייבים לעשות, רק כך אפשר לעלות על הבעיה, תנסה ככה ואם לא עוזר תנסה ככה ואם גם זה לא עוזר זה עובר לטיפול מקצועי יותר

                              קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                aiib @shraga
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @shraga אבל הרבה פעמים כל הפעלות אלו הם לא קדם העברה לטיפול מקצועי אלא טיפול מכיוונים שונים שבסוף מצליח או פתיחת חסימה שלא תמיד רואים את החסימה הבאה ולכן צריך כל פעם לעשות הקלטה נוספת ולחכות עוד יום.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • א מנותק
                                  אורי @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @magicode אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                                  צריך לעבד את מה ש @נטפריס כתב בעבר פה בפרום

                                  אולי כדאי לכתוב כמה מילים לגבי זאת באזור אישי במקום שכותבים פניות.
                                  גם יעזור אם יש לינק באותו מקום להקלטות וכו' לעורר אנשים על נחיצות דבר זה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • WWWW מנותק
                                    WWW נקיפדיה @aiib
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @aiib אמר בקידום פניות המשך לראש התור:

                                    הבעיה מתחילה בבעיות המצריכות המשך טיפול [מכירים את זה?: תעשה עכשיו הקלטה ותשלח, תנסה הפעלה מחדש, תפעיל את הקובץ הזה וכו' וכו'] במקרה כזה העסק נהיה ממש מטריד כי במקום המתנה של יום [לדוגמא] זה נהיה המתנה של יותר משבוע [כי בין כל התקדמות בנושא מחכים עוד היום וכמו שכתוב בסוגריים הקודמות]
                                    חוץ מזמן ההמתנה מה שקורה בהרבה מהמקרים שהמתכנת שטיפל כבר לא זוכר במה מדובר וצריך להתחיל את הכל מחדש ובמידה והמענה יהיה יותר זריז יהיה לו יותר קל לטפל.
                                    לכן הצעתי שפנייה שטופלה כבר ונצרכת להמשך טיפול אוטומטי תתקדם לראש התור.

                                    היו לי כבר כמה וכמה פניות שהצריכו המשך טיפל, והם לא היו פניות מורכבות, וטיפלו לי בזה כמו צ'אט!
                                    (האמת שלאחרונה היה לי פנייה אחת שכן הייתי צריך לחכות יום אחרי שצרפתי הקלטה, אבל בד"כ זה לא כך).
                                    כנראה שהבעיה מתחילה בפניות מסובכות.

                                    "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                    מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                    A M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • A מנותק
                                      aiib @WWW
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @WWW גם לי היו כאלו מקרים אבל בדר"כ זה לא קורה אולי במקרים חריגים שאין עומס וכדו'
                                      כל עוד שהשיטה לא תשתנה אין סיבה שגם המציאות תשתנה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • M מנותק
                                        MacroShadow @WWW
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @WWW מנין לך שהפניות לא היו מורכבות?
                                        בשביל הסקרנות, כתוב כאן את מספרי הפניות ונבדוק.

                                        A WWWW 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • A מנותק
                                          aiib @MacroShadow
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @MacroShadow מסתבר שהתכוונת להפנות את השאלה אלי ולא אל @WWW כי הוא אמר שטיפלו לו מהר ואני ההוא שהתלונן.
                                          הבאתי בתחילת הפוסט מספרי פניה שבאחד מהם לפחות אתה נוכח לטובתך אני מצרף זאת שוב
                                          דוגמאות: פניה מס' #144663
                                          פניה מס' 127347
                                          ואלו רק דוגמאות. יש עוד.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • 9579 מנותק
                                            957
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            משתמשים לא יכולים לדעת את מורכבות הפניה ,
                                            לעיתים יש פניות שנראות למשתמש דבר של מה בכך , אך דא עקא שזה דורש עבודה מרובה ומקצועית, ולפעמים אפילו נטפרי משקיעה אנרגיות מוגזמות בשביל לפתור בעיה שהלקוח כמעט שכח שהוא ביקש אותה או שהוא שלח כי למה לא...
                                            אני חושב כפי שכתבתי מס פעמים שכאשר יש פניה שמצריכה טיפול מורכב ויש ספק לגבי הנחיצות שלה (כוונתי למעט אם בנדאם כותב שזה העבודה שלו וכו ) וכאשר פניה מקבלת תגית טיפול מקצועי / בעיה סבוכה תתווסף תגובה במערכת הפניות המיידעת את הלקוח בדבר המורכבות של הפניה והמשתמש יבחר האם להמשיך בכל זאת את הטיפול בפניה או לחלופין לחדול , (לפעמים מדובר בדברים שכלל לא חשובים למשתמש אך הוא נתקל בחסימה ושלח פניה ),

                                            צורת הפעולה הזאת תפנה משאבים אמיתיים למקומות הנכונים לטובת כולם,
                                            ..................
                                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן
                                            0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                                            אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                            לפרטים במייל 000@955.co.il

                                            A shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון