מספר המצטרפים לנטפרי בדף הבית
-
שיהיה בדף הבית תחת הדף 'נטפרי במספרים' שיהיה רשום שם גם כמה כבר הצטרפו עד היום לנטפרי ואם יהיה רשום כמה הצטרפו - זה יכול מאד לשכנע, שאם כזה הרבה הצטרפו כנראה שזה באמת טוב.
-
@מעמד אתה מכיר חברות שעושות את זה??
כנראה שעוסקים זה לא שטיבלאך.. -
פוסט מיותר.
-
@מעמד אמר במספר המצטרפים לנטפרי בדף הבית:
שיהיה בדף הבית תחת הדף 'נטפרי במספרים' שיהיה רשום שם גם כמה כבר הצטרפו עד היום לנטפרי ואם יהיה רשום כמה הצטרפו - זה יכול מאד לשכנע, שאם כזה הרבה הצטרפו כנראה שזה באמת טוב.
הציבור (רובו) הולך לפי מה שכולם! מציאות
ואם כולם או הרבה נמצאים ב...
אולי פרסומת טובה גם תהווה פיתרון לבעייה. (שיש כאלה שהולכים לפי ההרגשה שלהם איפה הרוב) -
ממש לא מיותר. חשוב מאד לעדכן כמה עברו וכמה משתמשים
-
@chaimke אם אתה רואה נתון כזה אצל חברה, זה אחד משתיים.
או שהנתון מפוברק, או שהוא ממש גבוה ביחס למתחרים.
כמות לקוחות בחברה בד"כ נחשב כסוד מסחרי למעט 2 הסיבות שהזכרתי -
@clickone
יש חברות תקשורת שמפרסמות נתונים כאלו, בעידן הניודים, מפורסם על כמות הניודים וכו'
בעבר 'גולן טלקום' פירסמה בדף הבית שלה נתונים און ליין על מספר המנויים בחברה. -
@שי נכון. הם הפסיקו כשהנתון התחיל לרדת.....
(חוצמזה שזה נתון שגם אם הם לא יפרסמו אז הוא יהיה ידוע לכל)