קורת רוח
-
-
@סופר הבנתי אותך מצויין. לא חולק עליך במילה אחת. עדיין קצת מפריעה לי העובדה, שכל פעם שמישהו מעלה כאן נושא לדיון, הוא זוכה לתגובה חריפה "נחושה" וכדומה, ולשלל גיבויים מחברי הפורום שמשתדלים להלל את נטפרי בכל פה. זה הכל.
-
@מעמד דברתי על רמת הכשרות. אתה מדבר על שירות ועל אפשרות לעבוד כמו בן אדם עם אינטרנט. להזכירך, גם אני הייתי בסינון אחר ועכשיו אני בנטפרי, ומאד מרוצה. עיין בהודעתי הקודמת לסופר.
-
-
@מעמד בהמשך לציטוט שהבאת מ ezra@ יש לציין שמאז שהתרגלתי לראות את התמונות החסומות, כשאני רואה פרסומת לא צנועה ברחוב, מיד עולה לי מחשבה, הי, איך זה לא חסום...
-
@יחיאל-כהן עיין בהחיים ע"פ נטפרי ותהנה
אגב,ברוך הבא !!
-
@אוריויל אז אתה טועה בגדול, סינונים אחרים אינם מחמירים יותר, אלא אין להם פתרונות להרבה דברים, ולכן בחניות בגדים אין להם אפשרות לפתוח בגדי נשים ללא תמונה, ולכך הם לא פותחים בכלל. ועל דרך זה כל האתרים.
ולצערינו יש אתרים שאין להם אפשרות לחסום כראוי, ומי שמבקש מאוד ואומר דחוף הם נענים ופותחים.
וזה אין בנטפרי, אלא פותחים אך ורק מה שכשר באמת. ובדין היא שיטלו את שכרם. וראויים הם שיגמרו עליהם את ההלל.תחזקנה ידיך בתשובתך.
-
@סופר הבנתי אותך מצויין. לא חולק עליך במילה אחת. עדיין קצת מפריעה לי העובדה, שכל פעם שמישהו מעלה כאן נושא לדיון, הוא זוכה לתגובה חריפה "נחושה" וכדומה, ולשלל גיבויים מחברי הפורום שמשתדלים להלל את נטפרי בכל פה. זה הכל.
למה זה מפריע לך? לדעתי זה הסימן הכי טוב שמדובר במוצר מצוין, כי לרוב לקוח מחפש לקבל את המקסימום ורואה בעיקר חסרונות... התופעה "המוזרה" הזו שבה הלקוחות ממש בשהידיות... משבחים ומהללים את נטפרי, לדעתי מדברת בעד עצמה ומראה עד כמה המוצר הזה הוא הרבה מעבר למוצר טוב.
לעצם דבריך לעיל אני מתקשה למצוא דבר אחד שנטפרי פחות מסונן מסינונים אחרים.
אם מספר האתרים שפתוחים באופן חופשי בלי צורך לשלוח בקשות וכדומה מלמד לדעתך על פחיתות הסינון זה משהו אחר, אבל אם אתה מדבר על אתרים עם בעיות שפתוחים ללא סינון הבעיות שבהם, נראה לי שאתה טועה בגדול, אני לשמחתי כבר כמה חודשים לקוח של נטפרי ולא נתקלתי בבעיה אחת אמיתית בסינון, מלבד תקלה מינורית קטנה שתוקנה כמה דקות לאחר שדווחה.
אני לא חושב שיש עוד מערכת סינון שעומדת ברמת כשרות כה גבוהה.
ביחד עם זאת, ה"קסם" של נטפרי הוא האפשרות לתת מוצר שמיש שמגיש לך על מגש של כסף את הדברים השימושיים שיש ברשת, לאחר שנוטרלו נפה אחר נפה הבעיות שיש בה. אני עומד משתאה לפעמים מעוצמתו של הקסם. -
@6262 גם אתך אין לי ויכוח. עיקר מה שכאב לי זה התגובות הנזעמות על כל מי שמעז להעלות נושא כלשהו לדיון, זה הכל. עיין בהודעה שבתחילת האשכול, בקישור אליה היא שולחת, שם אף אחד לא תקף/קנטר, רק שאל, וכבר צריך לענות לו "בנחישות", "עם כל העוצמה", "בלי להכנע", וכן הלאה.
אני כמעט לא כותב כאן בפורום [בכל אופן כך היה עד כה] כך שלי הענין לא נוגע באופן אישי. כן הפריעה לי העובדה לפיה מותר להשתלח בצורה נוקשית בכל מי שפותח דיון על משהו שלא מאושר בנטפרי [בצורה מכובדת ומכבדת].
והסיבה שהגבתי עכשיו, היא בגלל הצטברות של הודעות מעין אלו, חלק פורסם לא מזמן באשכול אחר, וכולם יודעים למה כוונתי.
חוצמזה, אין לי שום תלונות. אם היו לי תלונות על כשרות לא הייתי עובר לנטפרי, ואני מתנצל בגאון ובששון אם לא הובנתי כך. -
@אוריויל
הבנו.
קודם אתה אומר כאן:נו נו
רק רציתי להזכיר שיש סינונים יותר מסוננים מנטפרי. בנטפרי יש אתרים רבים למשל שלא פתוחים בנתיב, וזה מחמת הצורך לתת לאנשים פתרון ולא רק חסימות.אז מנסים בעדינות להעמיד אותך על טעותך ואתה משיב:
שים לב היטב, מצד אחד:@סופר הבנתי אותך מצויין. לא חולק עליך במילה אחת.
עדיין קצת מפריעה לי העובדה, שכל פעם שמישהו מעלה כאן נושא לדיון, הוא זוכה לתגובה חריפה "נחושה" וכדומה, ולשלל גיבויים מחברי הפורום שמשתדלים להלל את נטפרי בכל פה. זה הכל.בסדר, הבנו מה מפריע לך.
ופתאום, שוב ממשיך להתעקש:
@מעמד דברתי על רמת הכשרות. אתה מדבר על שירות ועל אפשרות לעבוד כמו בן אדם עם אינטרנט.
ואז מישהו עדיין מנסה בעדינות יתרה -ובכשרון יש לציין- שעצם זה שהלקוחות מצד עצמם טורחים כ"כ לשבח את המוצר ולמנוע כל השמצה או אפי' בקורת קלה כנגד המוצר -שים לב, אותו הם רוכשים- זה עצמו סימן לאיכות המוצר, נו, מה נותר להשיב?!
נסה בבקשה להקשיב לדבריך:@6262 גם אתך אין לי ויכוח.
אתה בטוח???
אני יודע שהמנהלים לא כ"כ יאהבו את תגובתי, אבל אתה הזמנת אותה כמעט בכח.
יקירי, בנוסף לשירות ברמה אחת מעל כולם שבזה אתה לצערך הרב נאלץ להודות,
נטפרי, זו המילה האחרונה בסינון, תרצה או לא, כשרות. כשרות. ושוב כשרות. ללא מתחרים!
בינתיים אין עוד סינון שמתקרב לאיכות הסינון, ושוב פעם, זה חוץ מאיכות הגלישה "למרות" הסינון, כפי שחשבנו בעבר...לגופה של תגובתך
עיקר מה שכאב לי זה התגובות הנזעמות על כל מי שמעז להעלות נושא כלשהו לדיון, זה הכל. עיין בהודעה שבתחילת האשכול, בקישור אליה היא שולחת, שם אף אחד לא תקף/קנטר, רק שאל, וכבר צריך לענות לו "בנחישות", "עם כל העוצמה", "בלי להכנע", וכן הלאה.
אחד שיודע ללמוד תוס' לא היה כותב שטות שכזו.
אני כמעט לא כותב כאן בפורום [בכל אופן כך היה עד כה] כך שלי הענין לא נוגע באופן אישי. כן הפריעה לי העובדה לפיה מותר להשתלח בצורה נוקשית בכל מי שפותח דיון על משהו שלא מאושר בנטפרי [בצורה מכובדת ומכבדת].
והסיבה שהגבתי עכשיו, היא בגלל הצטברות של הודעות מעין אלו, חלק פורסם לא מזמן באשכול אחר, וכולם יודעים למה כוונתי.
חוצמזה, אין לי שום תלונות. אם היו לי תלונות על כשרות לא הייתי עובר לנטפרי, ואני מתנצל בגאון ובששון אם לא הובנתי כך.הייתי ממליץ לך, בכל זאת לנסות להתאמץ להבין,
א. אלו נושאים רצויים ומומלצים לדון עליהם בפורום, ועל אלו נושאים מוטל וטו, ואין מקומם בפורום בשום אופן.
ב. למה הודעה מסוימת נתייחס אליה כדיון [בצורה מכובדת ומכבדת] ותקבל את הבמה הראויה, ואילו הודעה אחרת נראה אותה -למשל- כנסיון להכתיב מדיניות וכד', ולכן גם אם נכתבה בתמימות לא יתאפשר הדיון.שוה מאמץ.
כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ואינו מייצג את הנהלת נטפרי.
-
@קלוגר צרמם לי המשפט בגירסה הקודמת. התלבטתי אם להגיב. כל הכבוד על העריכה.
-
@קלוגר תודה רבה על הפלפול. לא ידעתי שאני כל כך מפולפל שצריך לפלפל כל כך הרבה פלפולים בדברי, אבל בסדר, אם אתה אוהב את זה - למה לא. בכיף.
לא הבנתי מה הקשר למי שיודע ללמוד תוס', ואולי אני גם באמת לא מבין בהלכות הפורום מה ראוי לדיון ומה לא. כנראה שזה בגלל שאני גם לא יודע ללמוד תוס'.ועכשיו בלי ציניות: אל תעשה פלפולים בדברי. בעיקר מה שגרם לי לכתוב מה שכתבתי זו העובדה שעל כל דבר שפותחים אותו לדיון יש הרבה תגובות נזעמות, פוגעות, וכדומה. אם באמת הם נכתבו במקומות שהם אמורים להכתב, ואני הוא שלא מבין את זה - מברוק. לוקח כל מלה אחורה.
-
@אוריויל אני לא יודע איזו תגובה בדיוק הפריע לך, אבל עקרונית אתה צודק וכבר דברו על זה מספר פעמים בעבר, ויתכן שתגובות שכאלו לפעמים אפי' מזיקות לתדמית החיובית של נטפרי.
מה שכן, יש הרבה פעמים שאנשים מעלים טענות מכעיסות ובצורה דורשת /תוקפת /מתריסה וכדו', שזה ישר מקפיץ את המגיבים החריפים לתגובה, ובצדק.
ודוקא באשכול אליו ציינת, השאלה נכתבה באופן די קנטרני: מה הבעיה ב... תטפלו בזה בבקשה בהקדם... ולסיום: אין סיבה שיחסמו... זהו, החלטה של ועדת הרבנית!
ובסה"כ התגובה של @GolanArt הייתה מאד עניינית וכלל לא תוקפנית. -
@ezra מקבל את דבריך. את התגובה שלך אהבתי.