• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    תוכנת teamviwer

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    13 פוסטים 7 כותבים 2.2k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • הקטןה מנותק
      הקטן
      נערך לאחרונה על ידי

      תנסה במחשב אחר אבל אותה רשת ממש לראות אם הבעיה ברשת או במחשב זה דבר ראשון.

      "ועתה ישראל מה ד' אלקיך שאל מעמך כי אם ליראה את ד' אלקיך..."

      62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 62626 מנותק
        6262 @הקטן
        נערך לאחרונה על ידי

        @הקטן בשביל זה צריך מחשב אחר... אין לי זמין באותה רשת עוד מחשב לבדיקה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • magicodeM מנותק
          magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          בכאלה מקרים מנסים ניטרול אנטי וירוס או דברים במחשב שיכולים לחסום.

          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

          62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 62626 מנותק
            6262 @magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            @magicode ברור זה כבר הוצע על ידי נציגי התמיכה ולא עזר.
            פתחתי את האשכול הזה כדי לנסות לבדוק אם יש עוד כאלה שמושפעים מהבעיה, אולי מדובר בחסימה כלשהי על אחד השרתים של 019.
            לא מצאתי רעיון טוב יותר אשמח לשמוע אם יש כזה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שי @6262
              נערך לאחרונה על ידי

              @6262 מדובר בגירסה האחרונה?

              62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 62626 מנותק
                6262 @שי
                נערך לאחרונה על ידי

                @שי אכן כן גרסה עדכנית.
                רק מעדכן שאחרי הרבה בלאגן מצאתי שיש תלונה בענין בפורום של היצרן, כבר כמה חודשים, בעיה כשלהי של גרסה 12 לא מצאתי פתרון ראוי לשמו כרגע, יש שמציעים להתקין גרסה ישנה וכדומה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • הקטןה מנותק
                  הקטן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אני משתמש ב 11 ועובד יפה

                  "ועתה ישראל מה ד' אלקיך שאל מעמך כי אם ליראה את ד' אלקיך..."

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • לליל מנותק
                    ללי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    קרא לי אתמול פעמיים ואח"כ המשיך לעבוד תקין
                    (אני עובדת בתוכנה הזאת המון ולא עידכנתי אותה לאחרונה ועד אתמול עבדה מצוין)
                    אגב אני בRL

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 62626 מנותק
                      6262
                      נערך לאחרונה על ידי 6262

                      אני מרגיש צורך לעדכן על פתרון הבעיה אצלי.
                      שלחתי פניה לשרות התמיכה של טימוויר והם כתבו לי כי כיון שהיוזר שלי היה משוייך לגרסה בתשלום שהוקפאה מסיבה כלשהי, החיבור שלי נחסם, הציעו לשלם עבור הגרסה ואז החיבור ישוחרר.
                      עניתי להם שאני מעונין בגרסה לשימוש אישי ואין לי צורך בגרסה המסחרית, ובתגובה שלחו לי הודעה שהחשבון שוחרר.
                      פתחתי את התוכנה, והעיגול הירוק חזר למקומו בשלום.

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • מ מנותק
                        מעמד @6262
                        נערך לאחרונה על ידי מעמד

                        @6262 יפה שאתה מעדכן לתועלת הציבור !!
                        ממך ילמדו וכן יעשו !

                        62626 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 62626 מנותק
                          6262 @מעמד
                          נערך לאחרונה על ידי 6262

                          @מעמד אמר בתוכנת teamviwer:

                          @6262 יפה שאתה מעדכן לתועלת הציבור !!
                          ממך ילמדו וכן יעשו !

                          האמת שהרגשתי לא בנוח, שגעתי בענין הזה במערכת הפניות בגלל שהיה נראה שזה משהו ברשת, ואז ניסיתי גם כאן ובסוף זה בכלל לא קשור לנטפרי.
                          אבל מסכים שמן הראוי כשם שמבקשים עזרה גם לדווח על פתרונות.

                          ועוד נקודה קטנה שלמדתי ולא בפעם הראשונה, בחברות מוכרות ורציניות, אם יש לך בעיה כלשהי כדאי מאד לשלוח פניה לתמיכה, כמעט תמיד יש מענה בזמן סביר וזה חוסך הרבה זמן יקר ועוגמת נפש.
                          (ואגב לא לפחד ממחסום השפה, שלחתי בפעם הראשונה בעברית... יש חברות שנציגיהם יודעים לטרנסלט בעצמם..., ענו לי שהתמיכה באנגלית, עשיתי העתבק לטרנסלייט וחזרה למייל והכל המשיך כרגיל :))

                          WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • WWWW מנותק
                            WWW נקיפדיה @6262
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @6262 אמר בתוכנת teamviwer:

                            אבל מסכים שמן הראוי כשם שמבקשים עזרה גם לדווח על פתרונות.

                            ככה, גם אחרים יוכלו ללמוד מהטעויות של אחרים, ולא מהטעיות של עצמם.

                            "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                            מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון