שלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה
-
@shraga
איך יכול להיות תמונה ספיציפית שהיא לא חסומה אפילו שהיא כבר נחסמה על ידכם פעם אחת? -
@הגוף-והנפש זה גופא השאלה.
-
איך יכול להיות..
באמת שאלה לבאגים פתרונים. -
@magicode ואיך יכול להיות מה שהיה בעלי אקספרס?
נראה לי שלפניות עם 5 נקודות, הנציגים צריכים לקבל שיחה טלפונית. לקח כ 35 דק' עד שקבלתי תשובה, (#214274 אם אני זוכר טוב, אני לא יכול לבדוק זאת).
ו/או להפעיל אזעקה במשרדי נטפרי (הסמיילי רק על השורה האחרונה). -
@WWW אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
נראה לי שלפניות עם 5 נקודות, הנציגים צריכים לקבל שיחה טלפונית.
ו/או להפעיל אזעקה במשרדי נטפרי (הסמיילי רק על השורה האחרונה).התכוונת בהודו/אוקראינה
-
דבר ראשון הרבה דיווחים זה על דברים שצריך לעשות לומדעס כדי למצוא את הבעיות.
דבר שני יש טעות טכנית נחלץ להם בעכבר פתיחה במקום חסימה. הם בני אדם להזכירך. ומתוכן השאלה שלך נשמע שמעולם לא טעית אבל יש כאלה שטועים וזה נורמלי. -
@magicode ח"ו ח"ו אין לי טענות!!!!
אני מבין את הבעיה של הדיווחים, אולי צריך לעשות אפשרות של דירוג הבעיה, על אף שזה לא תמיד יעזור... אבל בהחלט יכול להועיל.
ואגב,@magicode אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
דבר שני יש טעות טכנית נחלץ להם בעכבר פתיחה במקום חסימה. הם בני אדם להזכירך.
זה טוב שאתה כותב את זה, כך לדעתי השפלה, אני שאלתי, ואף אחד לא ענה.
@WWW אמר בפספוס עם תמונות לא ראויות באליאקספרס - ניתקלתם כעת?:
@shraga כבר נודעה הסיבה?
טעות טכנית? או טעות אנושית (בודקות)?
ואגב, חייבים לטפל בנושא של הדיווח תמונות בכרטסת, זה לא תמיד עוזר, אחרי רענון (גם עם F5) זה חוזר, רק אחרי שהשתמשתי באפשרות הזאת זה עזר.עריכה: בסוף התברר שזה היה טעות 'טכנית - אנושית'...
-
הבעיה שיש הרבה דברים שחייבים לטפל. ואתה רואה רק את מה שאתה מכיר. יש עוד הרבה דברים.
אנחנו בני אדם והקב"ה מצפה מאיתנו לטפל בזה כמו בני אדם ולא להיכנס לנערוון ולחץ. -
@magicode אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
איך יכול להיות..
באמת שאלה לבאגים פתרונים.איך יוצרים קשר עם הבאגים?
http://code.613m.org/viewtopic.php?f=17&t=2094&p=14224 -
@magicode אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
הבעיה שיש הרבה דברים שחייבים לטפל. ואתה רואה רק את מה שאתה מכיר. יש עוד הרבה דברים.
@magicode יש הבדל בין ה'פירצות' (אם אפשר לקרוא להם כך) שאתה יודע מהם, ל'פירצות' שאני פוגש, אולי אני לא מספיק משוטט באינטרנט...
-
@WWW עזוב, מענה תוך 35 דקות זה גם בסדר גמור, לא צריך להשתגע
-
@shraga ברור, כבר כתבתי לעיל שח"ו ח"ו אין לי טענות.
רק שנראה לי שאם אתה היית נתקל בזה, היית מבין אותי יותר.
זה היה מקרה חמור מאוד בכמות, ובעיקר באיכות, וד"ל. -
@WWW
לפחות הבנת ממה נטפרי מצילה אותך ואת כולם כל הזמן. -
אני יכול להעיד שהתגובה של נטפרי זריזה ביותר בחסימה של תוכן בעייתי. תוך דקות.
הייתי באתרוג, והראתי להם תוכן ש"בעייתי" הוא הגדרה עדינה לו, וגם כשעזבתי בשל אי הטיפול - הוא עדיין היה קיים ולא בוצעה חסימה מינימלית... אין שום איכפתיות למכשולות שיצאו תחת ידם.
לפחות בנטפרי זה אכפת והם פועלים מיידית לתיקון.
יישר כח! -
שאלה תורנית: (פורום לתורה נסגר...)
מה עדיף בכזה מקרה, לסגור מיד את הדף, או לדווח ולהציל אחרים?
מצד אחד, 'אין אומרים וכו' על מנת שיזכה חבריך', מצד שני, מדובר (בסוג של) לאחר מעשה, וזה ודאי שכל שנייה חמור מאוד, אך אפשר לעשות זאת במינימום חשיפה (ע"י האפשרות של @רחמים בכרטסת, הסתרת המסך, וכדו').
? -
@אבצן אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
אני יכול להעיד שהתגובה של נטפרי זריזה ביותר בחסימה של תוכן בעייתי. תוך דקות.
לפחות בנטפרי זה אכפת והם פועלים מיידית לתיקון.
יישר כח!2 דברים
- מצטרף
- כדאי שתערוך את ההודעה שלך (דובר בעבר שפורום הזה לא מזכירים שמות של "לא מסננים" אחרים
-
@WWW
קורא לאשתך ואומר לה מה צריך לעשות... -
@WWW אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
שאלה תורנית: (פורום לתורה נסגר...)
מה עדיף בכזה מקרה, לסגור מיד את הדף, או לדווח ולהציל אחרים?
מצד אחד, 'אין אומרים וכו' על מנת שיזכה חבריך', מצד שני, מדובר (בסוג של) לאחר מעשה, וזה ודאי שכל שנייה חמור מאוד, אך אפשר לעשות זאת במינימום חשיפה.
?
קורא לאשתך ואומר לה מה צריך לעשות... -
@WWW אמר בשלחתי פניה על תמונה לא ראויה לפני שעה ועוד לא קיבלתי מענה:
שאלה תורנית: (פורום לתורה נסגר...)
מה עדיף בכזה מקרה, לסגור מיד את הדף, או לדווח ולהציל אחרים?
מצד אחד, 'אין אומרים וכו' על מנת שיזכה חבריך', מצד שני, מדובר (בסוג של) לאחר מעשה, וזה ודאי שכל שנייה חמור מאוד, אך אפשר לעשות זאת במינימום חשיפה.
?לעניות דעתי לשלוח פניה עם 5 נקודות (של דיווח תוכן)
וחוץ מזה לשלוח פניה רגילה עם 3 נקודות -
@וועד-הבניין מדובר, כשלא עזר.
במקרה הזה, הנציג, לאחר 35 דק', כבר לא מצא בעיות, מכיון שככה"נ הכל דווח כבר ע"י דיווח תמונות.