חבילת גלישה 'בורחת'!
-
@יבקע-כשחר אמר בחבילת גלישה 'בורחת'!:
מלכתחילה לא חשבתי לבוא בטענות, שהרי כאמור אולי ואולי.. אך כאשר נתקלתי בספירה של המחשב (באמצעות הפניה של נט פרי..) הסותרת את הנתונים של החברה, העניין השתנה.
איפה נטפרי הפנתה לבדוק את הספירה?
-
@magicode זו היתה כוונתי:
http://netfree.link/wiki/ספקים_ומחירים1 החבילות נמדדות לפי יחידות של GB (ג'יגה ביט), לדוגמא אם החבילה שלכם היא של 5GB, לרשותכם תעבורת אינטרנט בנפח של 5GB כל חודש (חידוש החבילה ב019 בברירת מחדל מתבצעת מידי חודש בתאריך שבו הצטרפתם לראשונה, וניתן לשנותו מול החברה, ובRL ב21 לחודש). כל זמן שהמחשב מחובר לרשת (ובמיוחד כאשר טוענים דפי אינטרנט) הוא שולח ומקבל נתונים, וזה נקרא תעבורת אינטרנט, לכן יש לקחת בחשבון את הכמות שאתם צורכים (בממשק ההגדרות של המודם הסלולרי/נטסטיק בחלק מן הדגמים ניתן לצפות בכמות השימושים, בווינדוס 10 ישנה אפשרות לצפות בסטטיסטיקה של ה30 ימים האחרונים גם דרך הגדרות המחשב: כל ההגדרות> רשת ואינטרנט> שימוש בנתונים). במידה ואתם צורכים מעבר לחבילות המוצעות כדאי לשקול להתחבר דרך חיבור קווי, או לחלופין לרכוש 2 קוים.
-
תקרא מה כתוב למעלה בראש הדף.
"שימו לב! התוכן בדף זה נכתב באופן שיתופי ע"י משתמשי נטפרי לצפיה במקור לחץ כאן"
-
עוד משהו.
תבדוק את הנתונים בתוך הנטסטיק עצמו. כפי שכתבו בדף הזה. -
@סופר אמר בחבילת גלישה 'בורחת'!:
עם מכשירים טכנלוגיים אף אחד לא יכול להתווכח, אבל יש אנשים שמביאים עובדות, וכמשווק של 019 צריך לבדוק את זה יותר לעומק מעבר למונים אלקטרוניים.
נתוני גלישה בודקים אך ורק עם מונים אלקטרוניים!
אני לא יודע באיזה רמה המונה של windows סופר יתכן שהוא לא ספר עדכוני מערכת שלהם עצמם הוא לא סופר ברמה של כרטיס רשת,
המונה של הנטסטיק כן נותן בדרך כלל ברמה של כרטיס הרשת שלו ולכן הוא אמין,
תבדוק אותו , ואל תשכח להתנצל,
ולגבי הפניה שלך אלי כמשווק , תאמין לי ששבדקתי את זה לעומק אין ספור פעמים, ובכל (!) המקרים בהם היתה לי אפשרות לבדוק בצורה גורפת המונה של 019, אז תסלח לי שאני יכתוב עכשיו בצורה בוטה מעט , אני מאמין למונה של 019 יותר מאשר לך, כי אותו בדקתי ואותך לא, (לא באישי כמובן) -
תנסו לנטר את הגלישה עם התוכנה הזו
http://softwares.center/networx/ -
אין כאן שום האשמות.
בעיקר ביקשתי את עזרת החברים איך מתמודדים. לא היה מזיק אם 019 היה מאפשר נותן קצת יותר אפשרות למעקב. [אפי' האפשרות הפשוטה של עדכונים על מצב החבילה ע"י sms לא קיימת (בנטסטיק(]אשמח מאוד מאוד שמישהו יספק לי כלי שיאפשר לי להתנצל - במידה ואראה שהיה בדברי האשמה כלשהיא.
-
@957 פעם אמרת שבקרוב יהיה אפשר לבדוק ניצול חבילה ב019
התקדם משהו מאז ? -
@יבקע-כשחר וכל שאר החברים, כשאני קורא שוב אני מבין שיתכן ופירוש דברי לא היה ככונתי ולכן אני אבהיר,
גם אני מצטרף לדעתו של @יבקע-כשחר ולא באתי להתלונן ולהאשים, שוחחתי עם הנציג של 019 מאוד בידידות ונפרדנו בחיוכים, כי הוא הבין שאין לו איך לעזור לי, כי אסור להם חוקית לבדוק את הגלישה בפועל חוץ מע"י המונה, וגם אני הבנתי שאין לי איך לעזור לעצמי כי שום מונה אחר לא קביל על שום חברה [ובצדק] לא של נטוורקס, ולא של ווינדוס, ולא של הנטסטיק ולא של כל כלי אחר שהעמדתי, וזה בהחלט יכול להיות איזה מישהו שהשתלט על הרשת שלהם וכל מיני קונספירציות שרק בדור הטכנולוגיה המתקדמת [יותר מידי] יכולים להיות.
רציתי רק לחסוך ממך את הניסיונות.
לגבי המונה של הנטסטיק, ברוב אם לא בכל הנטסטיקים [ואני לא מבין גדול] יש כרטיסיה של "סטטיסטיקה" בדף הבית, ושם ניתן לראות את תעבורת הרשת מהאיפוס האחרון. גם אם אין אפשרות לבדוק ע"י SMS, שם זה מופיע. [ואני מקווה שאני צודק]. -
תודה לכל החברים העונים והמגיבים.
חידשתי חבילה, איפסתי את המונה של הסטיק, התקנתי את התוכנה שהועלתה כאן (תודותי!).
אעקוב ואשתדל לשתף, או להתנצל! (למרות שעברתי שוב על כל ההודעות שלי, ולא מצאתי בהם האשמה וכדו')אני נוכח לראות שזו בעיה מצויה, חייב להיות שבדורינו עתיר הטכנולוגיות יהיה לזה פיתרון!
-
@shraga אמר בחבילת גלישה 'בורחת'!:
תנסו לנטר את הגלישה עם התוכנה הזו
http://softwares.center/networx/השוותי מספר פעמים את התוכנה הנ"ל מול המונה של 019 וזה היה שווה לגמרי ברמת הmb!
כך שאני מצטרף לדברי @957 על אמינות המונה שלהם. -
@מעמד בנטפרי טענו לי שהם בדרך לעשות זאת באתר, וטכנית - למשתמשי נטפרי - הם לא יכולים לעשות את זה בצורה של sms.
כמדומני שבינתיים עבר מאז לפחות שבועיים... וגם 019 אמרו שיקח לזה זמן, כך שנראה לי שבחצי שנה הקרובה זה עדין לא יהיה. -