הכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.
-
@957 אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt
אולי לחצן "השבת כרטיסיה באתר זה"זה מתאים יותר כאופציה בהגדרות סינון
-
@957 אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@WWW
ממש לא,
מדובר במשהו יותר ממזערי,חשבתי על זה, אבל במצב שלי (כשיש לי כעת 33 כרטיסיות פתוחות ), זה יכול להיות משנה קצת...
אבל, בא לא נזלוג מהנושא, כמו ש @GolanArt כתב. -
@GolanArt כלומר שכמו שבפתיחת הפאנל יש שני אופציות האלו
שגם בסגירה יהיה את שני אלו -
@WWW
יש cashe בדפדפן זה לא לוקח את כל הנתונים כל פעם מחדש. -
@957
אני מדבר על הרענון של זמן בדיקת תמונות, דהיינו: שיוריד כל שנייה את הנתונים. -
@עברי-אנכי אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
שלא יצטרכו לגלול כדי לראות את כל הפנל עד לתחתיתו.
מענין ! אצלי אני לא צריך לגלול ! הכל מוצג לי בשלוש טורים !
-
@GolanArt קישור ל'אתרים נפוצים' יכול להיות רעיון נהדר.
-
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt
קודם כל, בהצלוחה!!- חוצמז'ה, יש אפשרות על משהו בענין הגודל של האייקונים והגופנים, זה נראה פנל בגודל של אתר המיועד לבני גיל הזהב..
טוב, המעצב של נטפרי קצת זקן...
על איזה רזולוציה אתה מדבר?משהו כמו 75%.
זה נכנס לי בכל הדף בקלות, אבל אפשר גם יותר קטן. זה לא ספר קריאה..
אולי גם צמצום רווחים - ייתן עוד צמצום גודל בפחות הקטנה. -
@GolanArt
אם שייך שעל הסמל של 'אזור אישי' או 'שלח פנייה' יופיע סימן על הודעה חדשה שנכנס למערכת הפניות.
תודה. -
@עברי-אנכי לא כל מה שגדול אומר שמדובר בכבדי ראיה... זה עיניין של סגנון ונוחות...
-
@מעמד אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt כלומר שכמו שבפתיחת הפאנל יש שני אופציות האלו
שגם בסגירה יהיה את שני אלו@GolanArt זה הסבר למה ש @דרור כתבה לפני כן
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@דרור אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
אולי גם אופציה "נסגר בעת לחיצה" לפאנל?
אם העכבר בורח משם - הפאנל נסגר וזה די מעצבן.תסביר שוב את עצמך בבקשה...
-
@מעמד אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
שלא יצטרכו לגלול כדי לראות את כל הפנל עד לתחתיתו.
מענין ! אצלי אני לא צריך לגלול ! הכל מוצג לי בשלוש טורים !
לכאורה זה תלוי ברזולוציית מסך, וכן בהגדרות תצוגה (כמה אחוזים).
-
בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן... -
זה לא תחומים, אבל תשתדלו להתרכז בעיניין כי אני אמור לקרוא הכל כאן, ואין לי כח לפוסטים מיותרים...
תעשו טובה.. -
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי לא כל מה שגדול אומר שמדובר בכבדי ראיה... זה עיניין של סגנון ונוחות...
ידוע, ידוע..
הבדלי הגודל בגופנים בין "תחומים" לכאן.
אבל, היה נראה לי שהקטע של הפנל, הוא כמו הסימניות שיש למעלה, שהם קטנטנות, וזה די מספיק. לא קוראים שם מלל וטקסטים, וסימול נקלט מהר גם כשהוא לא גדול. תאר לך סמארטפון [הדרן, לצרכי פרנסה בלבד!], 5 אינץ', שאת המסך שלו ממלאות 6 אפליקציות בלבד..
בכ"מ, אם תהיה אפשרות התאמה אישית, יהיה מושלם לכולם. -
@עברי-אנכי אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי לא כל מה שגדול אומר שמדובר בכבדי ראיה... זה עיניין של סגנון ונוחות...
ידוע, ידוע..
הבדלי הגודל בגופנים בין "תחומים" לכאן.
אבל, היה נראה לי שהקטע של הפנל, הוא כמו הסימניות שיש למעלה, שהם קטנטנות, וזה די מספיק. לא קוראים שם מלל וטקסטים, וסימול נקלט מהר גם כשהוא לא גדול. תאר לך סמארטפון [הדרן, לצרכי פרנסה בלבד!], 5 אינץ', שאת המסך שלו ממלאות 6 אפליקציות בלבד..
בכ"מ, אם תהיה אפשרות התאמה אישית, יהיה מושלם לכולם.זה אני מסכים איתך לגמרי. יכול להיות שאני אעשה מצב "סלים" כזה. בכ"א, תהיה בעז"ה התאמה מלאה למכשירים ניידים למיניהם
כי היום נטפרי זה לא מה שהיה פעם. -
@מעמד אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
שלא יצטרכו לגלול כדי לראות את כל הפנל עד לתחתיתו.
מענין ! אצלי אני לא צריך לגלול ! הכל מוצג לי בשלוש טורים !
כנראה שבמחשב לא צריך לגלול ובפלאפון כן.
אצלי אגב זה ב 2 עמודות...
מה שצריך לעשות זה להגדיר את הטופס הז כרספונסיבי שמתאים את עצמו למחשב ולטלפון באופן אוטומטי. -
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
@עברי-אנכי לא כל מה שגדול אומר שמדובר בכבדי ראיה... זה עיניין של סגנון ונוחות...
אולי אפשר לתת לאנשים אפשרות לבחור תגודל...
-
@coby אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
כנראה שבמחשב לא צריך לגלול ובפלאפון כן.
לי יש מחשב וצריך קצת לגלול. וכבר כתבתי למעלה:
@האברך אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
לכאורה זה תלוי ברזולוציית מסך, וכן בהגדרות תצוגה (כמה אחוזים).
@coby אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
מה שצריך לעשות זה להגדיר את הטופס הז כרספונסיבי שמתאים את עצמו למחשב ולטלפון באופן אוטומטי.
@GolanArt כבר כתב את זה
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
בכרטיסיה באה לא יהיו בעיות כאלו בעז"ה. היא תהיה רספונסיבית ממסך 4K
ועד מסך של שעון חכם... בעז"ה כמובן... -
@GolanArt אמר בהכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.:
במקומה תבוא חדשה!
התבקשתי לעצב אותה מחדש עם שינויים ושיפורים, אז
קדימה, ספרו לנטפרי מה אהבתם, מה לא אהבתם, מה תרצו
להוריד, מה תרצו להוסיף, הכככללל....נראה לי שאני קצת "עף על עצמי"...
"תעופה" מס' 1:
מכיר ווינדוס 10? יש שם מצד שמאל "מרכז ההודעות" בדומה לפנל של נטפרי רק בצד השני למטה.
מה שקורה שם שכשמגיע הודעה למיל את לוחץ על הפנל שלהם והוא נפתח ואתה רואה ת'הודעה
כך יעשה לגבי התקשורת עם נטפרי, כלומר יהיה שורה של טקסט שלוחצים עליה רואים תתשובה של טנפרי וזהו... במקום להיכנס כל פעם למיל וכו'טיל מס' 2:
יש את שלושת העיגולים שכשאתה עובר אליהם נפתח לך הפנל...
הרעיון שלי: ברגע שנטפי ענו לי אל פנייתי - הנקודות הללו יהפכו לצבע אדום נניח
או שיצמד לנקודות סיפרה פיצית לפי מספר ההודעות מנטפרי...מה זה יתן?
-
לגולשים: נוחות שיא, תחרות שיא מול סינונים אחרים... בקיצור יותר אמריקה מהיום...
-
לנטפרי: התייעלות. אותו נציג יוכל להתכתב ברציפות על אותה פניה ולא שכל פעם נציג אחר ינסה לרפרף על השירשור של הפניה. בקיצור זה יתקתק יותר מהר. יותר ממוקד. הפניות יהיו טריות ומובנות וכנראה שזה ייצא בגדרך כלל מול אותו נציג.
-