• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    58 פוסטים 12 כותבים 9.2k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A מנותק
      aiib
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode אחרי שרבים וטובים ממני כמו @shraga @shraga אני כבר לא יכול ולא צריך להביע דעה.
      מה אתה אומר יש סיכוי?
      @נטפריס לעצם טענתך שזה מדרון חלקלק אני מסכים איתך לחלוטין וצריך להיות גדרים ברורים כמו לדוגמא שלעולם אבל לעולם לא, לא תהיה גלישה בלתי מסוננת אלא רק בדברים שידוע שאין שם כלום וכן בעיקר דברים שלא מצריכים גלישה אלא רק חיבור לרשת.
      אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת אבל אם יוכלו לדאוג שב'ערוץ' הלא מסונן שיפתח במקרים מיוחדים כלל לא תהיה אופציית גלישה [כלומר הדפדפנים לא יוכלו להתחבר אליו איך שהוא...] או שהמשתמש עצמו יהיה חסום לחלוטין כלומר הוא לא יוכל להשתמש בערוץ הפתוח אלא דווקא הנציג של נטפרי והוא לעולם לא יגלוש באינטרנט לא מסונן.
      אני לא מבין בנושא אבל אני חושב שעם איחוד של המוחות כאן יהיה אפשר להגיע לפתרון [ומי יודע אולי בסוף הפתרון יהיה כ"כ טוב שיהיה אפשר להשאיר את הערוץ המדובר פתוח תמיד לכל משתמש ורק תוכנות לדוגמא יוכלו לגשת ולא גלישה וזה דבר שיקפיץ את נטפרי כ"כ הרבה דרגות].

      נטפריסנ shragaS 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • magicodeM מנותק
        magicode
        נערך לאחרונה על ידי magicode

        תאכלס אני לא מכיר דוגמאות כמו חברי.
        אני יודע שיש לי זיכרון קצר אולי בגלל זה.
        אבל זה מוכיח שזה די נדיר.
        בשביל נדיר זה לא שווה והנזק רב על התועלת. וגם שהפתרון לכשלעצמו מורכב.
        למשל ההוא עם ה sabre שלא מסתדר. הרי הגוי לא יעזור פה כי הוא יצטרך לשמור עליהם שעה על הקו הוא לא יכול לפתוח להם את האינטרנט וזהו.
        לכן הפיתרון הכי טוב שהלקוח יסתדר איכשהו. אולי ע"י גויים אחרים שימצא בבנין שלו.

        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

        נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
        • נטפריסנ מנותק
          נטפריס @magicode
          נערך לאחרונה על ידי נטפריס

          @magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:

          אבל זה מוכיח שזה די נדיר.

          זה לא. במחשבה שניה השאלה מה הכוונה נדיר. ביחס למה ולמי.
          בא נאמר ככה, לי אישית זה קרה, לך גם. אם לא היה לך ידע טכני היית פוכר ידיים וכועס על שאין לנטפרי איך לעזור לך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • נטפריסנ מנותק
            נטפריס
            נערך לאחרונה על ידי

            ואני לא מצטרף לפתרונות שהוצעו שהם מזיקים בטווח הרחוק,
            אלא הפתרון היחיד זה להשקיע המון המון בשירות איכותי,
            מה שיגרום שגם במקרה שאין מה לעזור כמו אצל שרגא, ללקוח יהיה יותר קל לצלוח את המשבר פסיכולוגית. הוא יידע שזה בעיה של ממש, ולא שנטפרי זה הכיסא השני והוא נופל ביניהם.

            magicodeM A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • magicodeM מנותק
              magicode @נטפריס
              נערך לאחרונה על ידי

              @נטפריס
              אתה מתכוון שירות נחמד.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • נטפריסנ מנותק
                נטפריס @aiib
                נערך לאחרונה על ידי

                @aiib אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:

                @magicode אחרי שרבים וטובים ממני כמו @shraga @shraga אני כבר לא יכול ולא צריך להביע דעה.
                מה אתה אומר יש סיכוי?
                @נטפריס לעצם טענתך שזה מדרון חלקלק אני מסכים איתך לחלוטין וצריך להיות גדרים ברורים כמו לדוגמא שלעולם אבל לעולם לא, לא תהיה גלישה בלתי מסוננת אלא רק בדברים שידוע שאין שם כלום וכן בעיקר דברים שלא מצריכים גלישה אלא רק חיבור לרשת.
                אני לא יודע אם יש אפשרות כזאת אבל אם יוכלו לדאוג שב'ערוץ' הלא מסונן שיפתח במקרים מיוחדים כלל לא תהיה אופציית גלישה [כלומר הדפדפנים לא יוכלו להתחבר אליו איך שהוא...] או שהמשתמש עצמו יהיה חסום לחלוטין כלומר הוא לא יוכל להשתמש בערוץ הפתוח אלא דווקא הנציג של נטפרי והוא לעולם לא יגלוש באינטרנט לא מסונן.
                אני לא מבין בנושא אבל אני חושב שעם איחוד של המוחות כאן יהיה אפשר להגיע לפתרון [ומי יודע אולי בסוף הפתרון יהיה כ"כ טוב שיהיה אפשר להשאיר את הערוץ המדובר פתוח תמיד לכל משתמש ורק תוכנות לדוגמא יוכלו לגשת ולא גלישה וזה דבר שיקפיץ את נטפרי כ"כ הרבה דרגות].

                לדעתי עצם הפתרונות הם מדרון חלקלק.
                האינטרנט צריך להיות סגור.
                ויש לזה לפעמים מחיר, אין מה לעשות.

                A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • A מנותק
                  aiib @נטפריס
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נטפריס אני לא כ"כ מבין למה אתה אומר שזה יזיק בטווח הרחוק. הרי ברגע שיפתרו לאדם הספציפי את הבעייה כבר יהיה ידע מה לעשות פעם הבאה למשתמש אחר. אדרבה היום מה שקורה שלא מצליחים לפתור ואז לאף אחד אין פתרון מה עדיף? מה עוד שכמו שכבר כתבתי לא הבנתי למה זה יזיק בטווח רחוק

                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @נטפריס
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @נטפריס כבר כתבתי שאני מסכים איתך מאה אחוז ברור שהאינטרנט צריך להיות סגור הרמטית אלא שאני מציע משהו שעם עבודה וחשיבה לא אמור לסתור כלל את הכלל הזה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • נטפריסנ מנותק
                      נטפריס @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:

                      @נטפריס
                      אתה מתכוון שירות נחמד.

                      ההשפעה הפיסכולוגית תבוא רק משירות מקסימלי מבחינת ההשקעה והאכפתיות האמיתית שאין לזה דבר עם נחמדות.
                      אכפתיות אמיתית מחייבת שהמטרה היא פתרון ולא יחסי ציבור.

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • A מנותק
                        aiib @נטפריס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @נטפריס למה להיכנס רק לתחושות של המשתמש גם הצרכים חשובים...?

                        נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • shragaS מנותק
                          shraga @aiib
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @aiib כתבתי במפורש "בלי לחוות דעה"... יש הרבה צדק במה שאומר @נטפריס

                          קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • magicodeM מנותק
                            magicode @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי magicode

                            @aiib
                            תאכלס כל הסיבה שהצעת את הרעיון זה מטעמי נוחות.
                            רחוק שנות אור מטעמי הכרח שדיברו @נטפריס ו @shraga
                            בסיפור הזה צריכים להיות אנשים שלולא זה ממש יאבדו את פרנסתם אם לא יהיה להם את הגישה הזאת לאינטרנט פרוץ.
                            ואני חושב שזה נדיר. אני בסה"כ כמעט עד לאחרונה והיום קצת מטפל בכל הפניות שאבדה להם תקווה. ככה שאני רואה שזה נדיר.

                            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • A מנותק
                              aiib @magicode
                              נערך לאחרונה על ידי aiib

                              @magicode לא רק מטעמי נוחות וכמו שהזכירו כאן [ואני בטוח שאני פה להרבה ולא רק חושב על עצמי...] אבל חוץ מזה נוחות זו לא מילה גסה וכמו שכבר כתבתי שרוב האינטרנט הוא נוחות [אפילו המייל -אני יגלה לך...]
                              ושוב אני אחזור אני לא מדבר חלילה על אינטרנט פרוץ אלא על קומבינה שתדאג לפתור בעיות ללא גישה אמיתית לאינטרנט פרוץ חלילה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 9579 מנותק
                                957
                                נערך לאחרונה על ידי 957

                                אני יתן דוגמא שהייתה לי היום,
                                לקוח שלי לא לקוח בנטפרי אלא בחברה אחרת הייתי צריך להתקין אצלו תוכנה, התוכנה משום מה בוחרת להוריד DLLים מהאינטרנט בפורטים לא סטנדרטים בעיקרון דאגתי מראש שהכתובות יהיו פתוחות אך ההתקנה לא צלחה, אמרתי ללקוח תתקשר לחברת הסינון שלך תבקש שיבדקו מה הבעיה,
                                הנציג ניסה דקה לפתור את הבעיה ראה שזה לא בשליפה, ואמר מה הבעיה , להתקין תוכנה? אני ישחרר דקה את הסינון תתקינו ונחזיר, (הוא דרש להשאר מחובר, אמנם הסינון היה חוזר לבד אחרי פרק הזמן שהוא קבע גם אם לא היה נשאר מחובר) התקנו את התוכנה וסוף דבר,
                                כל הסיפור לקח כ4 דקות,
                                יתכן שהיד לא צריכה להיות קלה על ההדק, וגם נכון שפרון כזה הוא נקודתי ולא תכל'ס , כי עדיף פשוט לפתור את זה וזה יעבוד מהיום לכלל המשתמשים,
                                אבל לפעמים מדובר על משהו שולי לא הכל ניתן לפתור וזה גם לוקח זמן משאבים כסף וסוחט כח הן מהמשתמש והן מהתומך,
                                מה גם שמסיימים עניין בזמן יחסית קצר וזה משאיר טעם טוב לכל הצדדדים

                                אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                לפרטים במייל 000@955.co.il

                                magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                • magicodeM מנותק
                                  magicode @957
                                  נערך לאחרונה על ידי magicode

                                  @957
                                  פעם שלא היה טלפון לנטפרי. אמר לי מישהו. בנטפרי אין תמיכה. אבל גם לא צריך תמיכה.
                                  כמובן שצריך רק הוא רצה להסביר את ההבדל.
                                  אז איך אומרים עדיף ללכת בדרך ארוכה שהיא קצרה.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • 9579 מנותק
                                    957 @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode
                                    אני לא חולק עליך ,
                                    אבל בכל זאת יש מקרים ואני מאמין שהתומכים יכירו את זה, שמדובר במשהו שלא שווה להשקיע בדרך הארוכה, או שהתומך וגם המשתמש מרגישים שהם עובדים לחינם ומשקיעים בדבר שהיה אפשר לפתור בדקה, נכון שאינטרנט לא מסונן זה לא פתרון , אבל...

                                    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                    לפרטים במייל 000@955.co.il

                                    magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • magicodeM מנותק
                                      magicode @957
                                      נערך לאחרונה על ידי magicode

                                      @957
                                      רוב הבעיות זה שימוש תמידי. מה שאני שולף מהזיכרון שאמרתי למישהו. זהו אני לא יכול. זה היה תוכנה של אפל לעשות שיחות וידאו. זה לא יעזור שאני יפתח את זה לדקה השיחות לא עבדו. בכל מקרה זה כמדומני גם היה מקרה שהלקוח יכול לשוחח בדרך אחרת הוא רק אהב את התוכנה הזאת.

                                      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                      9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • נטפריסנ מנותק
                                        נטפריס
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @aiib הבנתי מצויין מה אתה אומר.

                                        אבל המצב הזה, שכשאין פתרון בכלל בכלל בנטפרי, אז הלקוח אין בכלל מה לעשות, כמה שזה מצער, זה אבן בבניין העוצמה של נטפרי. אחרת, זה מחר מחרתיים ככל הסינונים. ואני מצדיע ל@magicode על העיקרון הזה שלדעתי שווה זהב. לא אומרים לאדם חטא כדי שיזכה חברך ולא על נטפרי המלאכה להציל כל סיטואציה שקיימת - כלל הציבור יפסיד אם יצילו מקרי קצה.

                                        בנוסף היציבות הזו - שאין בכלל אפשרות מובנית במערכת לעקיפות/בינתיים/לבדיקה - היא הביאה את נטפרי להיות כה פתוחה וכה מוצלחת. כי אם אין עקיפות, אז חייבים להיות טובים ולא יהיו בעיות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • 9579 מנותק
                                          957 @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי 957

                                          @magicode
                                          שימוש נוסף נפוץ לאפשרות הזאת,
                                          יש שגיאה בתוכנה אתר, מתחיל שיח חרשים בפניות, לקוח: זה לא עובד בגלל הסינון כנראה, > תמיכה : תאפס דפדפן > לקוח: לא הועיל, > תמיכה : תפעיל מחשב מחדש, >לקוח: לא עזר . > תמיכה תפנה לספק התוכנה או טכנאי מחשבים ככל הנראה יש אצלך בעיה שגורמת לתקלה, > לקוח : פניתי בדקו ואומרים שלא, וכו וכו
                                          בצורה כזאת אפשר לבדוק שחור לבן איפוא הבעיה האם בסינון או לא,

                                          אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                                          לפרטים במייל 000@955.co.il

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • נטפריסנ מנותק
                                            נטפריס @aiib
                                            נערך לאחרונה על ידי נטפריס

                                            @aiib אמר ב'גוי של נטפרי' בהשתלטות מרחוק:

                                            @נטפריס למה להיכנס רק לתחושות של המשתמש גם הצרכים חשובים...?

                                            כתבתי שכשאכפת, לא זו בלבד שרוב הבעיוות נפתרות טוב ועמוק יותר, אלא שאפילו במקרה שאי אפשר לעזור התועלת גדולה.

                                            אבל זה לא כל כך מעשי להיות מחוייב לפתרון לכל גחמה וכל לקוח כשיש אלפי לקוחות בלחץ אינטנסיבי.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון