• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    15 פוסטים 10 כותבים 3.1k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אורי
      נערך לאחרונה על ידי אורי

      אולי אנשים מפחדים שלא יחזיקו מעמד בשעות שהם התנדבו.

      האם תוכל להסביר יותר מה זה כולל. כמה דקות \ שעות ממוצע זה אמור לקחת ליום \ שבועה וכו'.
      לדוגמא בשעות שמתנדבים כמה טלפונים עלולים לבוא וכמה זמן זמן שיחה אמור לקחת בממוצע וכו'.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ? מנותק
        משתמש שנמחק
        נערך לאחרונה על ידי

        אני דווקא סובר שאם תבקש כאן בפורום שמי שרוצה יציע את עצמו יהיה תחרות ויהיה הרבה נרשמים רק תבדוק פטנט איך תדע מי ומי הכותבים 😉

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • למדן וידעןל מנותק
          למדן וידען @baruch
          נערך לאחרונה על ידי

          @baruch אני נלחצי בזה:

          @baruch אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:

          מראש הננו להודיע כי:

          • לא נקבל כל אחד, אלא לפי שיקול דעתינו.

          ופחדתי להתנדב 😞 לך תדע.. ואז תרגיש מושפל..

          מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
          שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
          lamdan.yadan@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ezraE מנותק
            ezra
            נערך לאחרונה על ידי ezra

            אני מאד רוצה להתנדב לעניין, רק כמו שכתב @malo4000 אני לא בטוח שאוכל לענות על כל השאלות, וכמו"כ אני לא יכול לדעת מראש אם באיזה שעות אהיה זמין ולכמה זמן, (יש ימים שאתה יכול לענות הרבה לטלפונים תוך כדי עבודה במקביל, יש ימים שאתה עם אנשים, וכו')
            ואגב @למדן-וידען אני לא חושב שתסונן כ"כ מהר...

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • למדן וידעןל מנותק
              למדן וידען
              נערך לאחרונה על ידי

              @baruch אולי ניתן לעשות שניתן להירשם כשזמינים ולהתנתק כשלא, בשיחת טלפון?
              זה יעזור מאוד כי כמו ש @ezra לא יכול לדעת מראש באיזה שעות וכדו' ומצד שני הוא לא רוצה להירשם לכל היום ואז הוא יוטרד כל הזמן..
              כשהוא יכול הוא מתקשר ונרשם.. ואח"כ מתנתק (סוג של השתקת הקבוצה שיש בקווי הווצאפ).

              כמו כן צריך לתת אפשרות של העברת השיחה למתנדב אחר במקרה שהמתנדב לא מצליח לעזור וכדו' שלא יצטרכו לנתק ולהתקשר שוב.

              מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
              שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
              lamdan.yadan@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אורי @baruch
                נערך לאחרונה על ידי

                @baruch

                רשמו החברים שלש סיבות שמסביר למה לא מספיק אנשים התנדבו.
                א) פחדו שלא יקבל אותם
                ב) היה קשה להתחייב על שעות קבועות מראש
                ג) דאגו שלא ידע מה לענות.

                מסתמא יש דרכים לא קשים להפחית הבעיות האלו ובעז"ה אז תוכל לישם הרעיון החשוב הזאת.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • S מנותק
                  shukiha
                  נערך לאחרונה על ידי

                  רק הערת ביניים אני חושב שזה תשובה לאילו שלא רוצים לשלם ורוצים שיהיה בחינם
                  שאי אפשר להתבסס רק על מתנדבים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • קרמבוק מנותק
                    קרמבו
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות

                    ביחד ... טווים ברשת מעשים טובים

                    עילוםע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • עילוםע מנותק
                      עילום @קרמבו
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @קרמבו אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:

                      אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות

                      אפשר לעשות אולי
                      אפשרות העברת שיחה לתמיכה/נציג ברמה גבוהה יותר
                      אם לא מסתדרים

                      בקיאות בהלכה ? 0723187600

                      לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
                      לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ezraE מנותק
                        ezra
                        נערך לאחרונה על ידי

                        מה עם אפשרות של הקשת נושא הפניה והשארת טלפון (כמו שיש במוקד היעוץ של האינטרנט) וכל אחד יקבל הודעה או צינתוק וכדו' לפי הנושא אליו הוא נרשם.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • A מנותק
                          a0548528790
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ? מנותק
                            משתמש שנמחק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון