• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    15 פוסטים 10 כותבים 3.1k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ? מנותק
      משתמש שנמחק
      נערך לאחרונה על ידי

      אני דווקא סובר שאם תבקש כאן בפורום שמי שרוצה יציע את עצמו יהיה תחרות ויהיה הרבה נרשמים רק תבדוק פטנט איך תדע מי ומי הכותבים 😉

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • למדן וידעןל מנותק
        למדן וידען @baruch
        נערך לאחרונה על ידי

        @baruch אני נלחצי בזה:

        @baruch אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:

        מראש הננו להודיע כי:

        • לא נקבל כל אחד, אלא לפי שיקול דעתינו.

        ופחדתי להתנדב 😞 לך תדע.. ואז תרגיש מושפל..

        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
        lamdan.yadan@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ezraE מנותק
          ezra
          נערך לאחרונה על ידי ezra

          אני מאד רוצה להתנדב לעניין, רק כמו שכתב @malo4000 אני לא בטוח שאוכל לענות על כל השאלות, וכמו"כ אני לא יכול לדעת מראש אם באיזה שעות אהיה זמין ולכמה זמן, (יש ימים שאתה יכול לענות הרבה לטלפונים תוך כדי עבודה במקביל, יש ימים שאתה עם אנשים, וכו')
          ואגב @למדן-וידען אני לא חושב שתסונן כ"כ מהר...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • למדן וידעןל מנותק
            למדן וידען
            נערך לאחרונה על ידי

            @baruch אולי ניתן לעשות שניתן להירשם כשזמינים ולהתנתק כשלא, בשיחת טלפון?
            זה יעזור מאוד כי כמו ש @ezra לא יכול לדעת מראש באיזה שעות וכדו' ומצד שני הוא לא רוצה להירשם לכל היום ואז הוא יוטרד כל הזמן..
            כשהוא יכול הוא מתקשר ונרשם.. ואח"כ מתנתק (סוג של השתקת הקבוצה שיש בקווי הווצאפ).

            כמו כן צריך לתת אפשרות של העברת השיחה למתנדב אחר במקרה שהמתנדב לא מצליח לעזור וכדו' שלא יצטרכו לנתק ולהתקשר שוב.

            מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
            שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
            lamdan.yadan@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              אורי @baruch
              נערך לאחרונה על ידי

              @baruch

              רשמו החברים שלש סיבות שמסביר למה לא מספיק אנשים התנדבו.
              א) פחדו שלא יקבל אותם
              ב) היה קשה להתחייב על שעות קבועות מראש
              ג) דאגו שלא ידע מה לענות.

              מסתמא יש דרכים לא קשים להפחית הבעיות האלו ובעז"ה אז תוכל לישם הרעיון החשוב הזאת.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • S מנותק
                shukiha
                נערך לאחרונה על ידי

                רק הערת ביניים אני חושב שזה תשובה לאילו שלא רוצים לשלם ורוצים שיהיה בחינם
                שאי אפשר להתבסס רק על מתנדבים

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • קרמבוק מנותק
                  קרמבו
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות

                  ביחד ... טווים ברשת מעשים טובים

                  עילוםע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • עילוםע מנותק
                    עילום @קרמבו
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @קרמבו אמר במעוניינים להתנדב? נטפרי מעוניינת להיעזר בכם!:

                    אני מוכן להצטרף רק במקרה הצורך שיהיה לי את מי לשאול אם אני לא אדע לענות

                    אפשר לעשות אולי
                    אפשרות העברת שיחה לתמיכה/נציג ברמה גבוהה יותר
                    אם לא מסתדרים

                    בקיאות בהלכה ? 0723187600

                    לפתיחת מערכות טלפוניות משודרגת חינם שלחו מייל ל- k189018@gmail.com
                    לפתיחת קבוצות וואטסאפון משודרגת משלכם ובחינם 0722547513 (באידיש ובעברית)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ezraE מנותק
                      ezra
                      נערך לאחרונה על ידי

                      מה עם אפשרות של הקשת נושא הפניה והשארת טלפון (כמו שיש במוקד היעוץ של האינטרנט) וכל אחד יקבל הודעה או צינתוק וכדו' לפי הנושא אליו הוא נרשם.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        a0548528790
                        נערך לאחרונה על ידי

                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ? מנותק
                          משתמש שנמחק
                          נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון