רשתות חברתיות לצורך יצירת קשר
-
@מ.-פינחסי הרובוט בדרך כלל זה דברים שניתן להגיע אליהם דרך האתר
-
@a0533057932 אמר ברשתות חברתיות לצורך יצירת קשר:
@נטפריס המענה לא מיידי אבל הרבה יותר מהר מהטלפון כי כל פקידה מטפלת בהרבה לקוחות יחד
אתה מדבר מידיעה? אשמח אם תחלוק את מקורותיך, וגם אם תפרט גם באיזה חברה ובאיזה ערוץ תקשורת.
-
@נטפריס מידיעה אני יכול לומר לגבי הצ'אט של סלקום ששם בטלפון יכול להיות כמה שעות ובצ'אט זה כמה דקות.
אמנם זה לא פייסבוק ודומיו אבל הרעיון אמור להיות דומה כמו שהזכירו למעלה שבהתכתבות הנציג יכול לטפל בכמה פניות במקביל משא"כ בטלפון.
אני מאמין שאם החברות נותנות את האופצייה הזו זה יותר מהיר...
מצרף צילום מסך מאתר שירות נט שנותן את האופציות של ההתקשרות עם דירוג
-
@נטפריס מנסיון בפייסבוק מסנג'ר המענה הרבה יותר מהר מלחכות על הקו בשלל חברות
ובקשר לזה שכל פקידה מטפלת בכמה לקוחות יחד זה נראה מזה שכל שאלה שנשאלת ועונים תשובה לוקח זמן לתשובה כנגד הרבה יותר מזמן ההקלדה כך שנראה שלוקח זמן לחזור מלקוח אחר אבל זה לא ידיעה אלא השערה -
-
-
לא מבין בזה.
-
@magicode האם הנך מתכוון לא מבין למה צריך או לא מבין האם ניתן לסנן
-
@magicode אבל בצרכי ציבור אתה מבין מאד!
מי כן מבין בזה? -
הביאו פה את הצאט
https://service.isracard.co.il/personetics-client-isracard/digital-agent.html?lang=he&clientData={"headerImg"%3A"isracard"}&bankInfo={"ctxId"%3A"preLogin"}
מה רע בזה? למה צריך פייסבוק? -
@magicode זה רובוט ולא מענה אנושי.
אין שם כמעט שום מידע חוץ מחייובים ומספרי טלפון ושעות סגירה.
אין מענה אנושי לפתרון בעיות
עריכה: תעשה נסיון קצר לשאול אותה שאלה הכי פשוטה שיש... -
תכתוב "נציג אנושי"
-
בעבר הייתי זקוק לתמיכה של רמי לוי, בטלפון חיכיתי שעות... במייל לא נעניתי...., חשבתי אולי בפייסבוק מסנג'ר הם יענו מהר, כמו שהם מפרסמים, עשיתי שמיניות באוויר למצוא מחשב פתוח לצורך כך, שלחתי הודעה ונעניתי אחרי מספר שעות!!!, יתכן וזה מקרה קיצון, אבל לדעתי אם יש עומס בתמיכה אין סיבה שיענו לך מהר יותר בפייס', הם לא קוסמים.
-
-
פוסט זה נמחק! -
@magicode אכן, אין אפשרות להגיע שם לנציג אנושי, אלא רק לנציג שיחזור אליך במייל בתוך 24 שעות
-
לכאורה השאלה היותר מדויקת היא האם ניתן לפתוח את מסנג'ר של פייסבוק גם בצורה מסוננת כמו הצ'אט של גוגל או כמו שנאמר בעבר שלמרות שיש לנטפרי פתרון לטלגרם כיון שבסינונים האחרים אין גם בנטפרי זה סגור כך המסנג'ר?
-
@magicode האמת היא שחזרו אלי תוך דקה.... [אנושי ולא צ'אט אבל אולי זה עדיף]
אבל בדרך כלל זה לא קורה.
אבל גם אם הפעם זה עבד ברוב המקומות זה לא עובד ויש צורך לטפל בזה מערכתית. -
@shraga תבדוק בכל חברה שיש צ'אט שהמענה הוא יחסית מהיר בין שניות לדקות בודדות [תלוי בשעה] זה לא נושא של קוסמים אלא כמו שציינו למעלה שנציג אחד בצ'אט יכול לטפל בכמה פניות במקביל משא"כ במענה אנושי הוא רק איתך
-