איטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו
-
לא קבלנו תלונות על איטיות בטריפל סי
במידה והייתה לך תקלה תוכל לפנות אלינו ונשמח לעזור לך -
@סים-כשר
היתה ועדיין יש בעיה
אני לא נמצא שם כעת
כשאהיה שם אבצע הקלטת תעבורה ובמקביל אפנה אליכם -
כנראה בעיה ספציפית של אנטי וירוס וכדומה.
לא רואה שום בעיה בטירפל סי. -
@957 אשמח לקבל שם משתמש לבדיקה
משום שלפי כל הנתונים אין כל איטיות בטריפל סי -
אני משתמש ב'טריפל סי' דרך 'סים כשר' ואין לי (ולא היתה לי מעולם) שום איטיות
מ"מ גם אם קרה פעם איזה תקלה (שבדיעבד התבררה כלא קשורה אליהם אלא למחשב שלי בגלל תוכנה מסוימת) הם לקחו אחריות וניסו כמיטב יכולתם כדי לעזור ולא ניסו להתחמק
ממליץ מאד לכולם -
@סים-כשר
ה'צור קשר' באתר לא עובד. -
@ayys613 לדעתי זה שולח מייל ישירות
בלי נדר אבדוק שוב אחרי החגים -
@דוידק'ה תודה רבה על המחמאות
-
@סים-כשר אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@ayys613 לדעתי זה שולח מייל ישירות
בלי נדר אבדוק שוב אחרי החגיםבפעם השלישית זה עבר.
כבר קבלתי מייל חזרה.
-
@magicode אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
בפועל מי שיכול להוסיף שרתים ב019 נמצא בחופש. ולכן צריך לחכות עד אחרי החגים.
אני לא יודע איך בנויים השרתים של נטפרי אצל הספקים, ואם יש לכם "דלת אחורית" לשרתים שכבר קיימים,
אבל אולי כדאי (לפחות להבא, בשרתים חדשים / ספקים חדשים שירצו להרים שרתי סינון),
להכניס מגבלה יזומה על כמות המשתמשים שהספק יכול לחבר לכל שרת,
כך שהספק עצמו ירוץ להרים שרת נוסף כאשר הוא מתקרב למכסת הלקוחות המקסימלית של השרת הקיים,
אחרת הוא פשוט ייאלץ לוותר על לקוחות חדשים.יש מצב, או שסתם בזבזתי לך את הזמן בהצעת סרק?
-
@איש-אחד
אני מניח שאפשר להחיל את המגבלה גם על השרת הנוכחי,
אם כן, אולי כדאי למנוע מהם לצרף לקוחות כל עוד הם לא משדרגים, משני סיבות: 1. אמצעי לחץ. 2. יותר לקוחות = יותר עומס. -
@shraga
אני בהחלט בעד.
רק שמן הסתם אתה יותר קרוב לאוזן של @magicode ממני...
(לא התכוונתי למרחק הפיזי, כי אתה בבריטניה )וברור שאתה צודק! זה מאד חשוב להגביל אותם ובהקדם,
כי מסתמא אחרי יוה"כ זה זמן מסוגל לזרם של מצטרפים חדשים לסינון מהודר,
מה שיגביר עוד יותר את העומס על המכונה, ומעבר לכך שזה יזיק לכולם,
המצטרפים החדשים יברחו אחרי יומיים בטענה של: "עשינו מה שיכלנו. מה אפשר לעשות. נטפרי זה לא רציני." -
שוב פעם ניתוקים תכופים ואיטיות
-
אני לא מבין אתכם! יש לכם בעיות? מרגישים שלא פותרים בעיות? תעברו חברה.
אני בRL ב 2 משרדים שונים, עובד חלק מאז שהתחברתי גם דרך VPN המהירות 40 מ"ב (!!!) כאן
אחת הסיבות שנטפרי בחרה לעבוד מול מספר ספקים ולא רק מול ספק אחד מוכיחה את עצמה במקרה זה.
אין לי כלום נגד 019, גם אני התחברתי בהתחלה דרכם, ולאחר שבועות מספר פשוט עזבתי וזהו מאז שקט. -
ואני הייתי ב-rl, ועזבתי לטובת 019, מאותה סיבה שאני רוצה לעזוב את 019 כיום לטובת ?
-
@יותר אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
ואני הייתי ב-rl, ועזבתי לטובת 019, מאותה סיבה שאני רוצה לעזוב את 019 כיום לטובת ?
כמוני כמוך, אני שוקל אולי לעבור ל @סים-כשר, אבל לבנתיים מאז ההודעה של @magicode שהוא עשה משהו, אצלי עבד חלק.
-
@סים-כשר מתי יהיו ספקים חדשים?
-
-
@aiib אמר באיטיות נוראה ב019 נייח - הבעיה אצלי או אצל עוד מישהו:
@administrators
נשמח לקבל דיווח מה אנו הלקוחות צריכים לעשות, לחכות ולסבול?
תודהלא בטוח שהם יודעים.
הרי ראיתם שלא היתה תגובה מצידם -
@יעקב.ק אי ידיעה זו גם תשובה