רשתות חברתיות לצורך יצירת קשר
-
לכאורה השאלה היותר מדויקת היא האם ניתן לפתוח את מסנג'ר של פייסבוק גם בצורה מסוננת כמו הצ'אט של גוגל או כמו שנאמר בעבר שלמרות שיש לנטפרי פתרון לטלגרם כיון שבסינונים האחרים אין גם בנטפרי זה סגור כך המסנג'ר?
-
@magicode האמת היא שחזרו אלי תוך דקה.... [אנושי ולא צ'אט אבל אולי זה עדיף]
אבל בדרך כלל זה לא קורה.
אבל גם אם הפעם זה עבד ברוב המקומות זה לא עובד ויש צורך לטפל בזה מערכתית. -
@shraga תבדוק בכל חברה שיש צ'אט שהמענה הוא יחסית מהיר בין שניות לדקות בודדות [תלוי בשעה] זה לא נושא של קוסמים אלא כמו שציינו למעלה שנציג אחד בצ'אט יכול לטפל בכמה פניות במקביל משא"כ במענה אנושי הוא רק איתך
-
-
@magicode נו, עולה להצבעה?
@administrators -
למי שחיפש מתי זה נצרך
לאחרונה השתגעתי כדי ליצור קשר עם איביי, אין להם מייל ולא צ'אט וטלפון קצת מסובך השפה
בטוויטר יש מענה מהיר וכמובן אפשר לעשות העתק הדבק ממתרגם.... -
@aiib
יש אפשרות למייל באיביי, יש לי איתם התכבות של לכאורה 18 מיילים עם איביי אבל כל תגובה מצדם לוקח בין יומיים ל4 ימים -
@חים אדרבה אני אשמח אם תשלח לי קישור לדבר כי אני חיפשתי שעות ולא מצאתי.
מה שכן זה נראה שהם כן מנסים להוסיף מייל והם בנסיונות לכך כי יום אחד מצאתי לחצן כזה של צור קשר במייל ובאמת התכתבתי איתם כמה וכמה הודעות והאמת היא שהם ענו תוך כמה שעות כל פעם [למרות שהבטיחו תוך 48 שעות] אבל לאחר שבועיים פתאום נחסמה לי האפשרות של שליחת מייל ואפילו להגיב על ההודעה שהם שלחו לי לא ניתן.
שוב, אשמח אם תשלח לי קישור למייל איתם. -
@magicode יש סיכוי שעולה לפיתוח או הצבעה?
היום נתקלתי שוב- רציתי ליצור קשר עם ישראכרט דרך פייסבוק ומסנג'ר תגובה מיידית במייל תוך 12 שעות ובטלפון זמן המתנה כידוע
מה הרב אומר?
בשביל שלא תצטרך לדפדף למעלה: רוב בחברות מציעות בשירות לקוחות תמיכה דרך צ'אט ברשתות החברתיות בזכות הפלטפורמה הזו ניתן לחברה האפשרות לענות מיידית דא עקא שבנטפרי זה חסום הצעתי שנטפרי תפתח את האופצייה הזו רק לרשתות חברתיות של שירות לקוחות. -
מי אמר שבפייסבוק זה כזה מהר כמו שאתה חושב.
-
@magicode דובר על זה כבר למעלה...
צ'אט תמיד יהיה יותר מהיר בזכות זה שנציג אחד מטפל בכמה פניות במקביל.
אני רואה את זה במקומות שיש צ'אט רגיל כמו מאוחדת סלקום אמזון ועוד, נכון שיש מקומות שזה קצת יותר איטי אבל בסופו של דבר אתה יכול לבנות על מענה מידיי גם אם קצת איטי משא"כ דרך הטלפון להמתין על הקו זה ארוך מדי וקשה ולחכות לתגובה חוזרת לפעמים אורך כמה שעות.במידה ותוויכח שזה באמת יותר מהיר, ניתן לבדל בין השירות לקוחות לבין הרשת החברתית הרגילה?
אני מתכווין יש על מה לדבר או שזה חסר היתכנות טכנית?עריכה: במידה ויש כאן מישהו בפורום שיש לו [בהיתר כמובן] אינטרנט שאינו נטפרי אודה לו אם יוכל לבדוק את הלינק הבא https://www.facebook.com/msg/AmericanExpressIsrael/?show_interstitial=0&mdotme_uri=https%3A%2F%2Fm.me%2FAmericanExpressIsrael&handler=m.me&referer=https%3A%2F%2Fwww.sherut.net%2FAmex
https://www.twitter.com/@Isracard
ולעדכן האם המענה הוא באמת מיידי ובמידה ולא כמה זמן אורך. כדי שנוכל לבדוק עבור @magicode
-
יש מישהו שיכול לבדוק?
-
@magicode באתר הבא אפשר לראות שאיביי בטיוטר יש מענה תוך יום וחצי. אמנם זה קצת ארוך אבל יחסית לחברה שאין לה מייל אלא רק טלפון למי שזה מסובך מבחינת שפה טיווטר זה רעיון מצויין
יש על מה לדבר?
https://gethuman.com/twitter/eBay -
@aiib
יש לאיביי מייל, וזה מגיע (לא לכולם, חלק מופיע אפשרות של מייל בשליחת פניה וחלק מופיע רק אפשרות לטלפון, בחו"ל יש תמיד גם אפשרות של מייל אבל בישראל לחלק יש ולחלק לא, ואיני יודע לפי מה זה מתחלק, אפי' שזה אותו סוג של פניה) בכל מקרה ההמתנה במייל באיביי זה בין יום ל 72 שעה! -
@חים לי פעמים היה וכרגע אין לי.
לכן בדיוק אני מבקש לפתוח את הרשתות החברתיות לשירות לקוחות. בגלל שרוב הפעמים אין מייל -
האם אף אחד מהמשתמשים לא נתקל בצורך שאני מציע?
אף פעם לא היית צריך ליצור קשר והדרך היחידה הייתה דרך רשת חברתית?
אף פעם לא רצית ליצור קשר ובטלפון זה שעות המתנה?אם אתה חושב שזה חשוב תצטרף אלי לבקשה!!