עזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר
-
@רז אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:
תנסה לאפס את הנטסטיק, ליד המקום של ה SD יש חור שכתוב לידו restart, תחבר את הסטיק למחשב ותכניס קיסם/מחט לחור הזה, לחיצה ארוכה עד שיכבו כל הנורות (מספר שניות) ואז תשמע כאילו הסטיק יוצא ונכנס שוב למחשב, לי זה עזר, מקוה שזה יעזור גם לו
ניסיתי כעת, והגדרתי מחדש ועדיין מסרב להתחבר לדור 4, אפילו שהרשת זמינה.
-
@zeevgros אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:
@yonig20
אולי אין באיזור שלך דור 4?צירפתי צילום מסך שמראה שיש
-
@yonig20 אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:
תבחר סוג רשת אוטומטי, הוא ינדוד למה שהכי טוב.
כשהוא מוגבל למשהו ספציפי זה תוקע אותו הרבה פעמים. -
@Itshe הבעיה שהוא בוחר רק דור שלישי.
עשיתי בחירה ידנית רק בשביל להמחיש שיש דור רביעי זמין ואין אפשרות להתחבר אליו. -
@yonig20
אתה צריך לבדוק את זה מול "סים כשר" או מול "פרטנר", זה כנראה בעיה מורכבת, (או שמא בעיה בנטסטיק?) -
@shraga אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:
@yonig20
אתה צריך לבדוק את זה מול "סים כשר" או מול "פרטנר", זה כנראה בעיה מורכבת, (או שמא בעיה בנטסטיק?)@yonig20 מול פרטנר לא יעזור לבדוק מכיון שפרטנר לא מכירה בך כלקוח שלהם אלא כלקוח של "סים כשר"
-
@חכם קבלת מענה?
-
-
@חכם תודה על המחמאות
-
נתקלתי כאן המון פעמים בלקוחות של סים כשר שיש להם בעיות עם חיבור נטסטיק
אני לא מבין.
אין לסים כשר תמיכה מקצועית. -
@סים-כשר
גם לי יש את אותה בעיה בדיוק עם אותו נטסטיק באותו דגם
הגדרתי KSIM וכל השאר ועדיין אני רק על דור 3 למרות שיש לי אנטנה זמינה
בבקשה... -
@שושן-חוחים
התקשרת לשירות?
אתה צריך שיחזרו אליך? -
לאיפה להתקשר???
088021818? אומרים שם שאין מענה.. -
@סים-כשר השארתי הודעה בתא קולי של שירות לקוחות
מה עוד לנסות? -
@שושן-חוחים
מנקים כרגע את התא קולי, במידה ועד הערב לא קבלת מענה, תפנה אלי שוב