חיבור אינטרנט נייח -עזרתכם!
-
@נטפריס גם אם אתה צודק למשתמש הביתי הרגיל עדיף לשלם 50% למרות שאולי פעם בשנה הוא יצטרך לריב עם שירות הלקוחות
-
@aiib אמר בחיבור אינטרנט נייח -עזרתכם!:
@נטפריס גם אם אתה צודק למשתמש הביתי הרגיל עדיף לשלם 50% למרות שאולי פעם בשנה הוא יצטרך לריב עם שירות הלקוחות
נו נו, כבר קבעת את ממוצע תדירות התקלות, אני חושב שההגדרה היא "סיכוי נמוך לחיים קשים" כי להרבה לא יהיה תקלות לעלם ויש כאלה שלא יעבוד אף פעם האינטרנט עד שהם יעברו לחבילה מפוצלת, ויש את המצב הקשה ביותר שזה עובד ולא עובד ואין להם מושג על זה ובגלל מי זה.
עכ"פ לא נכנסתי לסוגיא הזו אלא רק לדברי @frize37 שהיה נראה ממנו שאין ייתרון. -
@נטפריס יש לי כמה חיבורים כבר כמה שנים ואני מכיר את ממוצע התקלות
בכל אופן אין שום אינטרנס לשלם כפול כדי שפעם ב תהיה תקלה ואז ידעו על מי להפיל. אפשר לשלם בזול ומקסימום בשעת תקלה לעבור לבזק.... ומיד אח"כ לחזור! -
לנסיוני, לפחות במקרה של חבילות נפרדות, כשלקוח פונה ישירות לבזק כלקוח שלהם הוא מקבל שירות נפלא, גם אם אם מתברר שהבעיה בספק או נטפרי. לנציגי בזק יש גם סבלנות להביא הוכחות לעניין.
משא"כ במקרה של חבילה אחת מנסיון אלו ששמעתי מהם תמיד, אז המצב תלוי באדיבות ויעילות הספק שבד"כ נופלים בהרבה משל בזק.הייתי בבזק. הייתי בנטוויזין. הייתי ב019. והייתי באורנג. לא היו לי הרבה תקלות. אפשר לספור אותם עם יד אחת. והמקרה היחיד שהסתבך ובזבזתי המון זמן זה היה כשהייתי מפוצל. בבזק שלחו אותי לספק ונכון שהביאו ראיות (בדקו עם ספק שלהם וכו') הספק אמר שאצלם הכל בסדר... חזרתי עוד הפעם לבזק, וכך חזר לעצמו.
כשהייתי עם חבילה אחת אני עשיתי טלפון אחד ואמרתי להם שאין אינטרנט ולא עובד לי. בדקו אמרו הבעיה בתשתית וידברו עם בזק נשארתי על הקו וקיבלו תשובה x מבזק, ניסו עוד הפעם וכו'.... בסוף הסתדר. לא יודע איפה הייתה הבעיה. אבל לא זרקו אותי מכאן לשם.
והנסיון שלי הוא דווקא מהלקוחות שמתקשרי אלי להצטרף. יש עדיין אחוזים בודדים שאומרים לי אני מעדיף להישאר בבזק וכדו'. אבל רובם השאלה שלהם זה מי יתן לי שירות? והאם ישלחו אותי מכאן לשם? וכו' -
@frize37 אני מתעקש שחוית משהו יוצא דופן לשני הכיוונים, וספק שטוען שהבעיה של בזק אחרי בדיקה אני מתאר לעצמי שהוא היה במצוקה כל שהיא...
וזה שלא היו תקלות זה כן נורמלי.
לא שללתי כלל חבילה אחת, רק אמרתי שלגבי פתרון תקלות (בעיקר מהסוג הקשה כמו מהירות וכו') במידה והם מגיעות, המפוצל מאפשר בידוד מהיר בהרבה.
גם אתה וגם @aiib טוענים שהינכם בעלי נסיון. אז תרשו לי להוסיף לכם את הניסיון שלי ותשקללו מסקנות (גם לגבי ממוצע התקלות). -
@נטפריס
אפשר להיות לקוח שוק סיטונאי עם חבילה אחת ספק ותשתית. ולשלם זול וברוב המקרים לקבל גם שירות יותר טוב.
במקרה שתיווצר תקלה שלדעתך אין לה מענה בשוק הסיטונאי תוכל להתנייד בטלפון קצר לבזק ולהיות לקוח שלהם ולקבל את השירות. -
@957 צודק לגמרי! אפילו טענתי את זה למעלה...
-
@סופר אני יודע לקרוא.
אני מחפש מישהו שיעשה לי גם את הקו. -
@יבקע-כשחר אמר בחיבור אינטרנט נייח -עזרתכם!:
@סופר אני יודע לקרוא.
אני מחפש מישהו שיעשה לי גם את הקו.תתקשר אלי. הטלפון שלי בחתימה
-
הקפצה לכבוד המקרה הראשון מאז, שהבנדל פשוט דופק אנשים.
המקרה הוא קרובי משפחה, בנדל של 019.
הייתה נפילה של תשתית של בזק ל7 שעות, גם אחרי שחזר לעבוד האינטרנט לא עובד.
בשיחה עם 019 הציעה התומכת להחליף כבל. היא לא ענתה איך זה בדיוק קרה יחד עם נפילת האינטרנט של בזק וגם לא הסבירה מה לדעתה מביא אותה לחשוב שזה הכבל, וגם איזה כבל יש לקנות (DSL או LAN).
בזק טענו שהם לא לקוח שלהם אלא של "אבי תקשורת" ואליו יש לפנות.אני יעדכן בהתפתחויות, אבל חד משמעי שאם זה תשתית נפרדת זה היה נגמר מהר יותר.
זה לא הסיפור הראשון כמובן אבל זה הראשון מאז לפני 20 ימים שכתבתי על זה. -
@נטפריס לא נראה לי שמישהו חלק על כך שישנם מקרים שבספק ותשתית מחוברת היו נפתרים במהירות יותר השאלה הייתה האם זה מספיק שווה את הפער במחיר.
מה עוד תגיד לקרובי המשפחה שלך להקשיב לתמיכה של 019 ואם יביאו פתרון טוב מצויין ואם רק יבלבלו את השכל תמיד בסוף הם יצטרכו להזמין טכנאי של בזק. מה שיפסידו זה כמה דקות מיותרות ודקות שיחה [שאם הם בסלקום זה קצת משמעותי...]