תגובת חברת X2ONE
-
@חים
זה יהיה קצת יותר קשה
ניסיתי לעשות את זה אבל זה נהיה כבר המון משתנים
אם נייד > אצל מי >איזה חבילה >מה המיקום>מרוצה או לא
אם נייח >אצל מי>איזה מהירות >מרוצה או לא
זה כבר אלגוריתם שלם ... -
@חכם
אז חברה> מהירות > שירות, גם מסובך?
@מעלה-ומוריד אולי תעשה את זה ב 3 סקרים -
א. אני חושב שלא להיכנס בכלל לשאלה על המהירות, זה לא כ"כ קשור לספקים, (חוץ מ x2one ) זה יותר קשור לקליטה ואנטנות וכדו'.
בגדול השאלה העיקרית היא על השירות והאמינות, וזה מופיע שם.ב. חברה שטובה באחד מהשניים סלולארי/קווי לא טובה בהכרח גם בשני?
ג. עריכה: ל3 סקרים אנשים לא יכנסו, וזה יהיה רק בלאגן.
-
@מעלה-ומוריד אמר בתגובת חברת X2ONE:
א. אני חושב שלא להיכנס בכלל לשאלה על המהירות, זה לא כ"כ קשור לספקים, (חוץ מ x2one ) זה יותר קשור לקליטה ואנטנות וכדו'.
זה הבעיה העיקרית שלי, אני ב X2ONE ועוד לא מצאתי תחליף ראוי במהירות של פלאפון
-
@מעלה-ומוריד אמר בתגובת חברת X2ONE:
ב. חברה שטובה באחד מהשניים סלולארי/קווי לא טובה בהכרח גם בשני?
לא !
ג. עריכה: ל3 סקרים אנשים לא יכנסו, וזה יהיה רק בלאגן.
מסכים איתך
-
אז לפרסם אותו כך?
http://www.interload.co.il/upload/9268037.png (הערה בפוסט..)או לפרסם 2 סקרים ולהפנות בכותרת, סלולארי או קווי.
-
-
-
-
@חכם מעולה.
אבל אין כאן איזכור למהירות.
עכ"פ, תוסיף את זה אופו הקישור הקודם מוביל אותך... -
אבל אין כאן איזכור למהירות.
תיקנתי תעדכן איך עכשיו {המעלה היא שזה בסקר אחד}
עכ"פ, תוסיף את זה אופו הקישור הקודם מוביל אותך...
לא הבנתי
-
@חכם ממש מעולה!
כוונתי היתה שתוסיף את הקישור לסקר זה כאן
http://forum.netfree.link/topic/5116/סקר-שביעות-רצון-מהספקים-שלנועריכה מה אתה אומר, למחוק את הסקרים בפרוג? ולהשאיר רק את זה?
ההם פשוטים יותר.. -
@מעלה-ומוריד
כשאתה אומר ההם אתה מתכוון למה שאתה עשית או מה שאני עשיתי
לי זה ממש לא משנה העיקר התכלס -
@מעלה-ומוריד אמר בתגובת חברת X2ONE:
א. אני חושב שלא להיכנס בכלל לשאלה על המהירות, זה לא כ"כ קשור לספקים, (חוץ מ x2one ) זה יותר קשור לקליטה ואנטנות וכדו'.
מהירות קשורה גם לקליטה אך בהחלט גם לספקים.
-
@אלי-TZA וגם לנטסטיק אם הוא דור 3 או 4
-
כמעט כל מי שאני מכירה באקסטוואן יש לי ניתקים, ללא קשר לנפח גלישה!!
-
@המכתב אז למה הם עדיין לקוחות שלהם?
הסיפור הזה צריך מחקר פסיכולוגי... -
@אלי-TZA מזכיר תסמונת שטוקהולם.
-
תיסתלחו לי על שאילתי. אבל משמע מימכם שכל מישתמש בנטפרי צורך גי'גה יותר מסינון אחר התוכלו להסביר לי אמאי?
-
@אלי-TZA אמר בתגובת חברת X2ONE:
@המכתב אז למה הם עדיין לקוחות שלהם?
הסיפור הזה צריך מחקר פסיכולוגי...כי אין אופציה אחרת.