מנב"ס אין צורך בספק אחר !!!
-
-
@clickone אמר במנב"ס אין צורך בספק אחר !!!:
@קלוגר הVDI נמצא על מחשב הלקוח. לא? (אם לא זה רק אומר שממזמן לא הייתי במשרדים של הלקוחות שלי )
אם כן, אז הנתנים נמצאים על המכונה. רק א"א לעדכן אותם, וזה לא צריך כי עברו למערכת החדשה החל מ2019.הVDI לא נמצא על מחשב הלקוח, אלא שיש ללקוח גישה אליו, והגישה היא רק באמצעות בזק בינלאומי.
כפי שכתבת אני התייחסתי לנתונים ההסטוריים, למי שזה חשוב לו.
(נתון כמו תאריכי עזיבה אינם מופיעים במערכת החדשה וגם לא בפורטל שער). -
@קלוגר אז זה באמת אומר שממזמן לא הייתי במשרדים של הלקוחות שלי
(אני מתחיל להבין את הטענות שלהם ) -
לאחר שמס' אנשים לקחו לקחו יוזמה והשקיעו על מנת לשפר את הענין גם לגבי נתונים ישנים, הנה המסקנה:
מי שלא מעניין אותו אחורנית אז האתר החדש זה אתר רגיל ונטפרי עובד מעולה בלי בעיות!!!
למי שיש לו את הvpn הישן יכול לבקש שיתקינו לו את הvpn החדש ולגלוש דרכו נטפרי בלי שום בעיה.
הvpn נקראים הישן ip-vpn החדש ssl-vpnותודה לכל העסקנים
מקוים ש@משרדי יעדכן את הויקי -
-
@חסידיש תוכל להרחיב מעט
איך אפשר לראות גם את ההסטוריה, בלי חיבור לבזק בינלאומי? ולמי צריך לפנות בעניין? -
@6262
לא השתנה כלום.
הוא כותב למי שלא מעניין אותו אחורנית.
לא מובן מה כתב על נתונים ישנים. -
@קלוגר אמר במנב"ס אין צורך בספק אחר !!!:
@6262
לא השתנה כלום.
הוא כותב למי שלא מעניין אותו אחורנית.
לא מובן מה כתב על נתונים ישנים.בדיוק על זה אני שואל כי נראה מדבריו שאפשר להשתמש גם בהסטוריה.
-
@קלוגר מה זאת אומרת לא השתנה כלום?
אתה חולק על כל משרדי המוסדות שמצאו פתרון (גם אם הוא רק חלקי)? -
אני אומר שוב
מתחילת 2019 אין צורך בספק אחר
לגבי נתונים קודמים, םעלו מס' מנהלי מוסדות אצל רונן מRL שע"י התקנת VPN החדש של נטפרי יוכלו להכנס לזה גם ללא ספק טריפה -
-
מחיקה
עיין בהודעה המעודכנת שכתבתי מטה -
@חסידיש זה שינוי חדש האפשרות להתחבר על ידי הויפיאן? אני מחובר עם אר אל וכדי לגשת להיסטוריה מחזיק עוד תשתית, שאפשר להתחבר דרכה רק לשרת של המנבס.
אם יש שינוי בנושא תנסה להסביר מהו ומה הפרוצדורה. -
להתקשר למנב"ס ולבקש שיתקינו את הVPN החדש שלהם, ואז אפשר דרך נטפרי
הvpn הישן נקרא: ip-vpn
החדש: ssl-vpn