הודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט
-
@MacroShadow אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@חכם @aiib אין כאן המקום לפרט, אבל אם במקום מסויים הרובוט אינו חוסם, כנראה שיש סיבה. אולי בגלל ששם לא מופיע התוכן הלא טוב... מה אתם אומר?
ואת זה לא ניתן לעשות בגישה הישירה מהמייל ?
-
@MacroShadow אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@חכם @aiib אין כאן המקום לפרט, אבל אם במקום מסויים הרובוט אינו חוסם, כנראה שיש סיבה. אולי בגלל ששם לא מופיע התוכן הלא טוב... מה אתם אומר?
מכיוון שב,ה אצלי לא נתקלתי בתופעה אז אני לא כ"כ מבין למה אתה רומז...
-
במודיעין עילית יש רבנים ששולטים בכל מה שקורה במודיעין עילית.
ולמרות זאת יש הקרנות לנשים במימון העיריה.
אם הרבנים לא היו מסכימים עם זה זה פשוט לא היה. ואף עיתון לא היה מפרסם את זה. הם שולטים גם על הפרסום בעיתונים המקומיים. -
@magicode
יתכן מאוד שמאז המכתב שפורסם כאמור לפני כעשור, הרבנים החליטו שבנקודה הזו יש להיכנע.
כך או כך, רוח הדברים בודאי לא השתנתה, וגם אם כורח השעה היא להכנע בנקודה מסויימת, רחוק הדבר מלהיות לכתחילה.
ואם להביא דוגמא ממקום מגורי, הרב המקומי באחד מדרשותיו הקבועות (מגיעים באופן קבע כ-350 איש לדרשה הזו),
דיבר נגד התופעה, ונאנח בהשלמה על ההקרנות המאושרות ומפוקחות, וכפי שהוא הגדיר את זה, לא דברה תורה אלא כנגד יצר הרע,
אבל מיד האריך לשבח אמא אחת מבנות מקומנו שלקחה יום חופש מהעבודה ונסעה עם בתה לכותל ובלבד שלא תלך להקרנה שכזו.ואם כבר העלת את הנקודה של ההסכמה שבשתיקה של הרבנים, אני מפקפק כמה יש בזה הסכמה שבשתיקה, וכמה זה המנעות ממלחמה שלעולם לא יצליחו לנצח...
-
@aiib אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@MacroShadow אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@חכם @aiib אין כאן המקום לפרט, אבל אם במקום מסויים הרובוט אינו חוסם, כנראה שיש סיבה. אולי בגלל ששם לא מופיע התוכן הלא טוב... מה אתם אומר?
מכיוון שב,ה אצלי לא נתקלתי בתופעה אז אני לא כ"כ מבין למה אתה רומז...
לכאורה כוונתו הק' של @MacroShadow שבדומיין https://drive.google.com מסוננים הדברים שבשלהם נחסמה הגישה לדרייב מהמייל .
אלא שאני הקטן לא ממש מבין איך הדרייב משתנה אם אתה ניגש אליו ממקום פלוני או שממקום אלמוני
ישמע חכם ויוסיף לקח -
@MacroShadow אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@magicode
יתכן מאוד שמאז המכתב שפורסם כאמור לפני כעשור, הרבנים החליטו שבנקודה הזו ישלהיכנע.
כך או כך, רוח הדברים בודאי לא השתנתה, וגם אם כורח השעה היאלהכנעבנקודה מסויימת, רחוק הדבר מלהיות לכתחילה.
ואם להביא דוגמא ממקום מגורי, הרב המקומי באחד מדרשותיו הקבועות (מגיעים באופן קבע כ-350 איש לדרשה הזו),
דיבר נגד התופעה, ונאנח בהשלמה על ההקרנות המאושרות ומפוקחות, וכפי שהוא הגדיר את זה, לא דברה תורה אלא כנגד יצר הרע,
אבל מיד האריך לשבח אמא אחת מבנות מקומנו שלקחה יום חופש מהעבודה ונסעה עם בתה לכותל ובלבד שלא תלך להקרנה שכזו.ואם כבר העלת את הנקודה של ההסכמה שבשתיקה של הרבנים, אני מפקפק כמה יש בזה הסכמה שבשתיקה, וכמה זה המנעות ממלחמה שלעולם לא יצליחו לנצח...
*לא להילחם
-
פוסט זה נמחק! -
@MacroShadow אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@margalit מקוה שזה ברור יותר
לפי מה שאני רואה בתמונה
המודעה הזאת היא לפחות בת 18 שנים...
וכיום המדיניות שונה בתכלית אצל רוב חותמי הכרזה -
@מרדכי אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@MacroShadow אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@margalit מקוה שזה ברור יותר
לפי מה שאני רואה בתמונה
המודעה הזאת היא לפחות בת 18 שנים...
וכיום המדיניות שונה בתכלית אצל רוב חותמי הכרזהכבר הסבירו כאן יפה מאד @100 @MacroShadow
שמבחינת המדיניות העקרונית דהיינו ה "איסור החמור" כלשון הרבנים - לא השתנה מאומה
כי אם יש מסרים לא חינוכיים או אפילו חשש פירצה בעניין, כבר אין שום מקום שבעולם להתיראלא שהרבנים לא נלחמים על זה
או בגלל שזו מלחמה אבודה או בגלל שידיהם מלאות במלחמות אחרות חשובות יותר בעיניהם
או שבכלל היום אין לגיטימציה ציבורית למלחמות קודש, הן נתפסות לא נכון כחשוכות וכפרימיטיביות אצל חלק מהציבור לצערינו -
@מובהק אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
או שבכלל היום אין לגיטימציה ציבורית למלחמות קודש, הן נתפסות לא נכון כחשוכות וכפרימיטיביות אצל חלק מהציבור לצערינו
מלחמות קודש לא נתפסות כחשוכות אלא הרסו את האמון של הציבור שמלחמת קודש הם אמיתיות.
אלא הציבור חושש שמאחורי כל מלחמה יש מלא אינטרסים.לגבי מודיעין עילית אני מרגיש שזה לא כניעה. אלא זה מרגיש לי אפילו תמיכה. כי אם זה היה רק פסיבי העיריה לא הייתה מסבסדת את זה.
-
@magicode אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
@מובהק אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
או שבכלל היום אין לגיטימציה ציבורית למלחמות קודש, הן נתפסות לא נכון כחשוכות וכפרימיטיביות אצל חלק מהציבור לצערינו
מלחמות קודש לא נתפסות כחשוכות אלא הרסו את האמון של הציבור שמלחמת קודש הם אמיתיות.
אלא הציבור חושש שמאחורי כל מלחמה יש מלא אינטרסים.אם אתה מאמין במלחמה שהיא חשובה נחוצה וקדושה, אתה מסוגל גם להכיל ולבלוע את האינטרסנטים שעושים סיבוב על הדרך
הכל מתחיל מהאמונה בצדקת הדרך
משום מה ישנם הרבה מהלכים ציבוריים שאינם מלחמות קודש וגם בהם יש אינטרסנטיים וגם בהם הציבור באופן כללי מבין את האינטרסים מכל הצדדים, והציבור מבין בולע ומכיל ו - מצטרף בגדול!
כי הוא מבין שבגדול מדובר במשהו נחוץ וצודקלמה רק במלחמות קודש מסוג זה הצליחו להוציא את החשק לציבור ולהשניא אותן עליהם? רק בהם יש אינטרסים?
מעניין -
@מובהק אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט
כבר הסבירו כאן יפה מאד @100 @MacroShadow
שמבחינת המדיניות העקרונית דהיינו ה "איסור החמור" כלשון הרבנים - לא השתנה מאומהממש לא נכנסתי לפרשנות בעניין,
רק הדגשתי שזה לא מכובד (ולא נכון) להתבטא בלשון 'כניעה' על רבנים במקרים שהם החליטו 'לא להילחם'. -
@100 ומנין לך שהחליטו לא להלחם, אולי הם החליטו להכנע?
-
@MacroShadow
ידידנו הרב 'מקרו-שדו', יתכן שאתה שייך לאחד מי"ב שבטי ישראל שמתנהל ע"י פשקווילים, וכל שיגם ושיחם בדברים האסורים והמותרים - כתובים שחור ע"ג לבן בפשקווילים הרבים שמתנוססים על קירות מאה שערים ורצפותיהם.
רוב כלל ישראל לא מתנהל בצורה זו, אלא כל קהילה וקהילה נוהג ע"פ הוראות פרטיות לקהילה שלו בכתב או בעל פה.
והנה שני עובדות- בקהילה שלנו הנחשבת בעיני הציבור הרחב כקהילה קיצונית וסגורה, כתוב מפורשות בתקנות הטכנלוגיה שצפייה בסרטים בהקרנות מותרת לנשים אם הם מפוקחות.
- ישנם הרבה סרטים שמעטרות את פרסומן עם חותמת של בית דין בני ברק בפיקוחו של הרב מוטקה בלוי, ולענ"ד אם הם מאשרים את תוכן הסרט, הרי שהם מאשרים גם את הצפייה בזה לקהל יעד שלו.
- רובם ככולם של הפשקווילים למיניהם מוציאים את העובדות מהקשרם, וע"כ אף פעם ואף פעם אסור ללמוד מפשקוויל לא לאיסור ולא להיתר.
בהצלחה
-
@סופר אמר בהודעה ואזהרה אודות 'פרטי חסימה' של הרובוט:
רובם ככולם של הפשקווילים למיניהם מוציאים את העובדות מהקשרם
ואוסיף על דבריך הנכונים,
שרובם מוטים לכיוון אחד של קבוצה מאד מסוימת במאה שערים... -
@סופר @מעמד
אפשר שאני שמרני וקיצוני בדעותי, למרות שבמקום בו גדלתי היה מקובל לראות 'סרטי ילדים ומשפחה' (של נכרים, ולא בהכרח צנועים במיוחד), ואולי דווקא בגלל זה...מה שלא ניתן לוויכוח הוא שסרטים (שאינם מאושרים/מפוקחים) הם אסון של ממש, לדור הזה ובעיקר לדורות הבאים. אנחנו נאנחים מידי הזכירנו את ירידת הדורות אך בו בזמן אנחנו עמלים באופן פעיל על יצירת אותה ירידה (עכ"פ חלקה). זה הרס לרוחניות, לטעם בלימוד, לכושר הריכוז, למידות ולהשקפות.
כנראה ניתן להתווכח על הנזק שגורמים או לא גורמים סרטים מפוקחים. כל מלמד דרדקי (אני גם הייתי כזה לפני למעלה מעשור) שלימד ילדים הצופים בסרטים (גם כשרים ומפוקחים), מכיר את הנזק המיידי בכושר הריכוז, ובטעם בלימוד. ובכיתות שהילדים 'צופים כרוניים' המלמדים ניצבים בפני מצב כמעט בלתי אפשרי שבו יש צורך להתאמץ כדי לעשות את החומר הלימודי חי ומעניין לפחות כמו המסך, אחרת הילדים לא מוצאים ענין בלימודים (בהרבה מקומות בארה"ב זה המצב היום, בענין הזה נראה שבארץ מפגרים אחריהם, וכמאמר הטישרט America don't worry Israel is behind you.
העלתי השערה על פי תכסיסו של היצה"ר שלימדונו חז"ל "היום אומר לך עשה כך ומחר אומר לך עשה כך..." שההקרנות לנשים גורמות באופן ישיר למצב שבו עסק ההודעה הראשונה באשכול, מציאות שבו עשרות אלפים (ב"ה לא כולם משורות נטפרי) חברים בקבוצות שכל מטרתם היא להפיץ סרטים (שאינם מאושרים/מפוקחים ואף גרועים מזה וד"ל). אפשר שהשערתי זו אינה נכונה, ואם יש ת"ח כלשהו שסבור שטעיתי, הריני מבטל כליל את דעתי מפני דעתו, אבל עד שזה יקרה, ניסיון חיי הוכיח לי שזה ככה.
-
@MacroShadow הבה נניח את נושא הסרטים המפוקחים לאלו שתפקידם לדון בזה.
זה לא התפקיד של נטפרי וזה לא קשור לנטפרי.
וגם, הדיון הזה ממש לא קשור. הסרטים המפוקחים וודאי לא גורמים למציאות העגומה הזו.
גם אם לא יוקרנו סרטים כלל, עדיין המכשלה הזאת תהיה. לא צריך את הסרטים האלו בשביל לייצר נסיונות. -
@מצפה-לישועה
הצדק איתך האשכול גלש מייעודו. ועם זאת זו בהחלט מתפקידה של נטפרי לחסום כל תוכן לא ראוי, וסרטים שאינם מפוקחים בודאי בכלל. וה"ה לסרטי בילוי ופנאי (והסרטים המפוקחים בכלל) שלפי הכללים יש לחסום.לאשכול מטרה אחת ויחידה, למנוע אי נעימות או תחושות קשות מאנשים שעלולים להרגיש כאילו הם ננזפים על ידי נציגי מרכז הפניות, בגלל צפיה בסרטים.
הכוונה הייתה שבעקבות הנכתב כאן הם ידעו מה הבעיה ולא יצטרכו "להתפדח" בפני נציגנו. -
@אברך
תודה על ההערה, אמנם כוונת הדברים לא הייתה כפי שהבנת, אך מכיון שניתן להבין כהבנתך, שיניתי את הניסוח.