הוט
-
האם יש אפשרות לתשתית הוט בלי סים כשר?
-
@אנוממי למה הכוונה?
-
-
-
@אנוממי צודק
אבל כנראה יש ספק חדש -
-
@אנוממי אבל אתה תמיד תיצטרך לשלם לספק(סים כשר/ITC) וגם לתשתית(הוט)
-
@אנוממי
כמה שאני הבנתי בעבר ביררתי על זה
ושאלתי את אותה שאלה בסים כשר וענו לי שהם מחזיקים בITC שרת מיוחד למסונן לכן זה עולה 20 ש"ח חוץ מהספק. -
-
-
@אנוממי צודק
אבל כנראה יש ספק חדשבדיוק לכן שאלתי!
כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?
אתה שואל מה ההבדל בין ה2 או למה לך להעדיף את סים כשר כשיש את ITC?
-
@אנוממי צודק
אבל כנראה יש ספק חדשבדיוק לכן שאלתי!
כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?
אתה שואל מה ההבדל בין ה2 או למה לך להעדיף את סים כשר כשיש את ITC?
בדיוק!!!
-
@אנוממי מה בדיוק? הבאתי 2 אופציות לבחירה...
-
אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?@אנוממי
כמה שאני הבנתי בעבר ביררתי על זה
ושאלתי את אותה שאלה בסים כשר וענו לי שהם מחזיקים בITC שרת מיוחד למסונן לכן זה עולה 20 ש"ח חוץ מהספק.סים כשר, מעמידה שרתים מול כל ספק אינטרנט גם ספקים נייחים וגם ספקים ניידים (לכל ספק שרת בנפרד),
כמו"כ סים כשר מנהלת בס"ד את השירות ללקוחות שלה ברמה הגבוהה ביותר באופן עצמאי והחברה מטפלת בבעיות מול החברות -
כמו"כ סים כשר מנהלת בס"ד את השירות ללקוחות שלה ברמה הגבוהה ביותר באופן עצמאי והחברה מטפלת בבעיות מול החברות
שזה אומר זמינות נמוכה יותר של מענה מבחינת שעות זמינות וכמות תומכים?
וזה אומר גם שבמקום להסביר ישר לטכנאי אני צריך להסביר למישהו אמצעי והוא מעביר את השאלות הלאה ואז חוזר אלי עם שאלות ושב אני וחוזר חלילה?כמובן שאני לא שואל בשביל לקנטר אלא כדי להבין את הרעיון. שוקל הצטרפות אבל אני כבר עם כוויות רציניות מ019 לא רוצה ליפול שוב...
-
@aiib
בדרך כלל את רוב הבעיות הנציגים פותרים ללקוחות בשיחה הראשונה
במידת הצורך אנחנו מעלים בועידה נציג מהחברה אליה הלקוח משוייך
או לחילופין במידה וזה בעיה רחבה יותר מרימים דגל מול מי שצריך -
-
@aiib
שעות הפעילות שלנו הם מ 10 בבוקר עד 20
זה ההסכם והדרישות של החברות
הגביה של ה 180 ש"ח זה עלות שטרפל גובים על הקפצה של טכנאי בזק , לפי הידוע לי בזק גובים את זה מכל הספקים והלקוחות שלהם במקרה והבעי' לא נמצאת במגרש שלהם -
@aiib
שעות הפעילות שלנו הם מ 10 בבוקר עד 20ומ8 בערב? אין שירות בשום מקום? גם לא בחברה? זה קצת בעייתי... בדרך כלל הבעיות שאני נתקלתי זה בערב...
הגביה של ה 180 ש"ח זה עלות שטרפל גובים על הקפצה של טכנאי בזק , לפי הידוע לי בזק גובים את זה מכל הספקים והלקוחות שלהם במקרה והבעי' לא נמצאת במגרש שלהם
שום חברה איך שידוע לי לא גובה מהלקוח את הסכום הזה!! סיבה משמעותית שלא להצטרף! זה אמור להישאר תמיד? לא מבין איך יש להם לקוחות...
כשהייתה לי תקלה ב019 הם ישר שלחו לי בזק, זה מעניין כי אם בזק גובים מהם במקרה שזה לא קשור אליהם מדוע הם לא שולחים טכנאי מעצמם כדי למנוע חייוב מוגדל?
-
החברה אחרי 8 בערב לא פעילה
יש מקרים שאנחנו יכולים לעזור דרך המייל ,
גם החברות בדרך כלל לא פעילות בשעות האלו ,
לגבי הגביה של ה 180 ש"ח אני לא מכיר ספציפי את המקרה אבל לדעתי כל מקרה צריך לראות לגופו