• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הוט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    25 פוסטים 5 כותבים 1.4k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • קריקטורהק מנותק
      קריקטורה @אנוממי
      נערך לאחרונה על ידי

      @אנוממי
      כמה שאני הבנתי בעבר ביררתי על זה
      ושאלתי את אותה שאלה בסים כשר וענו לי שהם מחזיקים בITC שרת מיוחד למסונן לכן זה עולה 20 ש"ח חוץ מהספק.

      נהנית?
      תעשה לייק בחץ מצד שמאל ⬅

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • A מנותק
        aiib @אנוממי
        נערך לאחרונה על ידי aiib

        @אנוממי אמר בהוט:

        @bbn אמר בהוט:

        @אנוממי צודק
        אבל כנראה יש ספק חדש

        בדיוק לכן שאלתי!
        כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

        אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
        אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

        א סים כשרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          אנוממי @aiib
          נערך לאחרונה על ידי

          @aiib אמר בהוט:

          @אנוממי אמר בהוט:

          @bbn אמר בהוט:

          @אנוממי צודק
          אבל כנראה יש ספק חדש

          בדיוק לכן שאלתי!
          כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

          אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
          אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

          אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?

          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • A מנותק
            aiib @אנוממי
            נערך לאחרונה על ידי

            @אנוממי אמר בהוט:

            @aiib אמר בהוט:

            @אנוממי אמר בהוט:

            @bbn אמר בהוט:

            @אנוממי צודק
            אבל כנראה יש ספק חדש

            בדיוק לכן שאלתי!
            כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

            אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
            אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

            אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?

            אתה שואל מה ההבדל בין ה2 או למה לך להעדיף את סים כשר כשיש את ITC?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              אנוממי @aiib
              נערך לאחרונה על ידי

              @aiib אמר בהוט:

              @אנוממי אמר בהוט:

              @aiib אמר בהוט:

              @אנוממי אמר בהוט:

              @bbn אמר בהוט:

              @אנוממי צודק
              אבל כנראה יש ספק חדש

              בדיוק לכן שאלתי!
              כי לא הבנתי למה אני צריך לשלם 20 לסים כשר אם יש לי ספק!

              אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
              אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

              אני שואל מה זה מה שכתוב בנטפרי ספק ITC?

              אתה שואל מה ההבדל בין ה2 או למה לך להעדיף את סים כשר כשיש את ITC?

              בדיוק!!!

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A מנותק
                aiib @אנוממי
                נערך לאחרונה על ידי

                @אנוממי מה בדיוק? הבאתי 2 אופציות לבחירה...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • סים כשרס מנותק
                  סים כשר @aiib
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אולי ניתן ל @סים-כשר להסביר...
                  אגב @סים-כשר כשלוקחים חבילה ממך בין בהוט ובין בבזק, התמיכה היא דרככם או דרך החברה הנבחרת?

                  @קריקטורה אמר בהוט:

                  @אנוממי
                  כמה שאני הבנתי בעבר ביררתי על זה
                  ושאלתי את אותה שאלה בסים כשר וענו לי שהם מחזיקים בITC שרת מיוחד למסונן לכן זה עולה 20 ש"ח חוץ מהספק.

                  סים כשר, מעמידה שרתים מול כל ספק אינטרנט גם ספקים נייחים וגם ספקים ניידים (לכל ספק שרת בנפרד),
                  כמו"כ סים כשר מנהלת בס"ד את השירות ללקוחות שלה ברמה הגבוהה ביותר באופן עצמאי והחברה מטפלת בבעיות מול החברות

                  שירות לקוחות - סים כשר
                  טל 08-802-1818
                  מייל service@simkasher.co.il

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A מנותק
                    aiib @סים כשר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @סים-כשר אמר בהוט:

                    כמו"כ סים כשר מנהלת בס"ד את השירות ללקוחות שלה ברמה הגבוהה ביותר באופן עצמאי והחברה מטפלת בבעיות מול החברות

                    שזה אומר זמינות נמוכה יותר של מענה מבחינת שעות זמינות וכמות תומכים?
                    וזה אומר גם שבמקום להסביר ישר לטכנאי אני צריך להסביר למישהו אמצעי והוא מעביר את השאלות הלאה ואז חוזר אלי עם שאלות ושב אני וחוזר חלילה?

                    כמובן שאני לא שואל בשביל לקנטר אלא כדי להבין את הרעיון. שוקל הצטרפות אבל אני כבר עם כוויות רציניות מ019 לא רוצה ליפול שוב...

                    סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • סים כשרס מנותק
                      סים כשר @aiib
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aiib
                      בדרך כלל את רוב הבעיות הנציגים פותרים ללקוחות בשיחה הראשונה
                      במידת הצורך אנחנו מעלים בועידה נציג מהחברה אליה הלקוח משוייך
                      או לחילופין במידה וזה בעיה רחבה יותר מרימים דגל מול מי שצריך

                      שירות לקוחות - סים כשר
                      טל 08-802-1818
                      מייל service@simkasher.co.il

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        aiib @סים כשר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @סים-כשר יש תמיכה טכנית 24 שעות?
                        האמת היא שזה קצת מפחיד אותי... יש מישהו שיכול להרגיע אותי מנסיון?
                        הסיבה שזה לא ישר דרך החברה זו החלטה שלך כי אתה חושב שזה יותר טוב או בגלל שזה ההסכם עם החברה?

                        אגב, בפוסט אחר טען מישהו שהתחלתם לגבות 180 ש"ח במקרה שצריך טכנאי בזק. זה נכון? @סים-כשר

                        סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • סים כשרס מנותק
                          סים כשר @aiib
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @aiib
                          שעות הפעילות שלנו הם מ 10 בבוקר עד 20
                          זה ההסכם והדרישות של החברות
                          הגביה של ה 180 ש"ח זה עלות שטרפל גובים על הקפצה של טכנאי בזק , לפי הידוע לי בזק גובים את זה מכל הספקים והלקוחות שלהם במקרה והבעי' לא נמצאת במגרש שלהם

                          שירות לקוחות - סים כשר
                          טל 08-802-1818
                          מייל service@simkasher.co.il

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • A מנותק
                            aiib @סים כשר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @סים-כשר אמר בהוט:

                            @aiib
                            שעות הפעילות שלנו הם מ 10 בבוקר עד 20

                            ומ8 בערב? אין שירות בשום מקום? גם לא בחברה? זה קצת בעייתי... בדרך כלל הבעיות שאני נתקלתי זה בערב...

                            הגביה של ה 180 ש"ח זה עלות שטרפל גובים על הקפצה של טכנאי בזק , לפי הידוע לי בזק גובים את זה מכל הספקים והלקוחות שלהם במקרה והבעי' לא נמצאת במגרש שלהם

                            שום חברה איך שידוע לי לא גובה מהלקוח את הסכום הזה!! סיבה משמעותית שלא להצטרף! זה אמור להישאר תמיד? לא מבין איך יש להם לקוחות...

                            כשהייתה לי תקלה ב019 הם ישר שלחו לי בזק, זה מעניין כי אם בזק גובים מהם במקרה שזה לא קשור אליהם מדוע הם לא שולחים טכנאי מעצמם כדי למנוע חייוב מוגדל?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • סים כשרס מנותק
                              סים כשר
                              נערך לאחרונה על ידי סים כשר

                              החברה אחרי 8 בערב לא פעילה
                              יש מקרים שאנחנו יכולים לעזור דרך המייל ,
                              גם החברות בדרך כלל לא פעילות בשעות האלו ,
                              לגבי הגביה של ה 180 ש"ח אני לא מכיר ספציפי את המקרה אבל לדעתי כל מקרה צריך לראות לגופו

                              שירות לקוחות - סים כשר
                              טל 08-802-1818
                              מייל service@simkasher.co.il

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • A מנותק
                                aiib @סים כשר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @סים-כשר אמר בהוט:

                                גם החברות בדרך כלל לא פעילות בשעות האלו ,

                                בכל החברות יש תמיכה טכנית 24 שעות ביממה

                                בכל החברות שאתה עובד איתם גובים 180 על ביקור טכנאי?

                                סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • סים כשרס מנותק
                                  סים כשר @aiib
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @aiib
                                  לגבי ה 180 ש"ח כתבתי שכל מקרה צריך לברר לגופו , ואין באפשרותי לענות על המקרה
                                  לגבי תמיכה החברה שלנו פתוחה מ 10 בבוקר עד 20 בערב

                                  שירות לקוחות - סים כשר
                                  טל 08-802-1818
                                  מייל service@simkasher.co.il

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • A מנותק
                                    aiib @סים כשר
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @סים-כשר אמר בהוט:

                                    לגבי ה 180 ש"ח כתבתי שכל מקרה צריך לברר לגופו , ואין באפשרותי לענות על המקרה

                                    סליחה על ההתקפה...
                                    אבל אני בכל אופן אשאל, זה לא בדיוק נקודה של כל מקרה לגופו. כי אני בתור לקוח ששוקל להצטרף צריך לדעת כדי לקחת זאת בחשבון ולכן הפרטים צריכים להיות ברורים ומפורסמים.

                                    תחשוב שאני מצטרף לחברה כדי לחסוך כמה שקלים ולבסוף מבחינה סטטיסטית סיכויים גדולים שאשלם פעם בשנה 180 שקל...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • סים כשרס מנותק
                                      סים כשר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      צר לי אבל אני לא יודע לענות לך
                                      תוכל ביום ראשון להתקשר למוקד ולברר מתי גובים את ה 180 ש"ח
                                      גם אני אוכל לברר את זה בעז"ה בשבוע הבא

                                      שירות לקוחות - סים כשר
                                      טל 08-802-1818
                                      מייל service@simkasher.co.il

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A מנותק
                                        aiib @סים כשר
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @סים-כשר אמר בהוט:

                                        גם אני אוכל לברר את זה בעז"ה בשבוע הבא

                                        אשמח!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון