הערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]
-
פתחתי לפני תקופה פוסט שבו גוללתי את מסע התלאות שעברתי בחברת 019
[את מי שזה מעניין להלן הקישור....: http://forum.netfree.link/topic/6241/019-אין-עם-מי-לדבר/55]היום החליט @magicode לנעול את הפוסט כי לטענתו זה עלול לגבול בהוצאת שם רע. אמנם לענ"ד הבאתי את 2 הצדדים כפי שהם אמורים להישמע בהקלטה שנמצאת בידי חברת 019. לא נראה לי שהם חולקים על העובדות אלא בעיקר על המחויבות שיוצאת או לא יוצאת מהעובדות.
אבל עיקר הנקודה שרציתי להעלות היא שבתוך דבריו @magicode חשף שהוא הלך לברר את העובדות, שזה אומר שלמרות שזה לא תחת אחריותו ובאמת אין קשר בין הפשלות של 019 לנטפרי בכל אופן הוא לקח יוזמה ופנה אליהם מיוזמתו!! זה עוד הוכחה למי שצריך במי מדובר...
ואם כבר, אני אמנם מכבד את החלטתו אבל חולק עליה בגלל שדווקא בגלל שלנטפרי לע"ע אין מספיק חברות רציניות [מבלי לזלזל בקיימות כמובן!] צריך כלי להתמודד עם חוסר מסויים בתחרות שקיים ולכן הפורום יכול להיות כלי נהדר עבור כך. כמובן שכל מתלונן צריך לפעול רק לפי דין תורה וכמובן הקוראים צריכים לקחת כל דבר בעירבון מוגבל אבל בלי זה לא נוכל להתקדם בשום מקום שהרי לא קיימים בקהל של נטפרי אמצעים חברתיים שבהם ניתן לשתף חוויות מסוג זה וכך התחרות מאד מאד מצטמצמת!
@magicode לעיונך....
-
מה הטעם לפתוח דיון (גם) על זה בפורום.
-
הא, ועכשיו לבקשה הקטנה שהבטחתי בכותרת [...]
מפני כבודו של @magicode לא אשתף בהמשך הסיפור אלא רק אשאל שאלה אם יורשה לי....
החברה טענה שהיא לא מחוייבת לתקן יותר משקע ראשון והיא לא מוכנה לתקן את השקע הקיים בבית אלא מוכנה ליצור לי שקע חדש מעל דלת הכניסה [מקום ללא אפשרות לשים מדף או ראוטר, רחוק מהמחשב ומכל הטלפונים] לדעתי זה לא הגיוני ולא חוקי אבל מול טענת חברה קשה להתווכח....
האם למישהו יש מקור להגדרה מהו שקע ראשון שהחברה אחראית עליו?@6262 אתה הברקת לאחרונה בנושא... אשמח להברקה נוספת...
-
@מעלה-ומוריד כלומר?
-
@aiib אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:
@magicode לעיונך....
הנושא הצרכני רגיש הלכתית. לשון הרע הוא יותר גרוע מדבר אחר. (ח"ח).
אם בעה"ב החליט שהוא לא מעוניין שיתרחש דיון צרכני על גבי הפורום. מה הטעם להתחיל להתווכח איתו. -
@מעלה-ומוריד אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:
אם בעה"ב החליט שהוא לא מעוניין שיתרחש דיון צרכני על גבי הפורום. מה הטעם להתחיל להתווכח איתו.
שים לב שהוא לא מחק את הפוסט כי ככל הנראה הוא מסכים איתי חלקית [מקווה שהוא לא ימחוק בעקבות ההערה הזו...]
לכן הצגתי את העמדה שאולי בכל אופן לא כדאי לחנוק מחאה צרכנית מסוג זה -
@aiib שוין. תכלית, דעתי האישית היא לבכר חשש של דאורייתא'הס על פני ספק ספיקא של "ריווח צרכני".
-
כמדומני, שאם הדיון הראשון ננעל אז אין צורך להעלותו מחדש, היות וזה יכול להינעל כמו הדיון הראשון,
וחבל על הזמן של כל אחד ואחד וחבל על הלשה"ר, וד"ל. -
@קריקטורה איפה ראית לשון הרע בפוסט הזה?
-
את מי שזה מעניין, שאלתי מורה הוראה וזאת תגובתו:
איסור לשה"ר הוא בין אם ע"י מזיק לממונו ובין אם פוגע בכבודו, ושניהם קיימים בזה, אך אם הוא לתועלת מותר כגון למנוע מאחרים ליפול ברשתם. או שעי"ז יבואו לשלם לך, וכן מותר לתבוע אותם בבית דין אף שעי"ז יתפרסמו מעשיהם. אך צריך שתהיה כונתך לתועלת ולא לנקמה.
-
אתה צריך קודם כל לבדוק אם באמת לפי הדין (כמובן הכוונה לדין התורה) הם חייבים לקבוע לך נקודת תקשורת לאיזה נקודה בבית שאתה רוצה, או שאולי גם מה שהם הציעו זה לא ממש חובה שלהם רק רצו לבוא איתך בטוב. מה גם שלמה לא תעבור חברה וגמרנו?
-
@loters אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:
אתה צריך קודם כל לבדוק אם באמת לפי הדין (כמובן הכוונה לדין התורה) הם חייבים לקבוע לך נקודת תקשורת לאיזה נקודה בבית שאתה רוצה, או שאולי גם מה שהם הציעו זה לא ממש חובה שלהם רק רצו לבוא איתך בטוב. מה גם שלמה לא תעבור חברה וגמרנו?
מכיוון ש@magicode ביקש שלא ארחיב יותר אני לא אכנס להסביר. אבל לא על זה כתבתי בתלונותי.
לגבי לעבור חברה? נכון! זה בתהליכים אבל זה לא סותר שאני מחוייב למנוע מאחרים ליפול בפח
-
@aiib אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:
למנוע מאחרים ליפול בפח
זה לא קורה לכולם. אני לקוח מרוצה. וכמוני יש הרבה.
אבל אין ספק שעשית את שלך. כולם יודעים כעת שיש מצב שנופלים בין הכסאות ולא מקבלים שירות. -
@dLive אמר בהערצה והערכה!! [וגם שאלה קטנה...]:
זה לא קורה לכולם. אני לקוח מרוצה. וכמוני יש הרבה.
ברור!
אני הייתי לקוח מרוצה במשך כמה שנים, פשוט לא היו תקלות...
יש לי עוד מנוי כמה שנים גם ללא תקלות...אבל חברה נמדדת בשעת תקלות. ואילו היתה זו תקלה שלא נפתרת פעם אחת עוד איכשהו אבל פעמיים בתקופה שמופיע כנגדי חומה של אטימות זה כבר מראה משהו
אבל רק בשביל ההשוואה יש לי קו של נטווזיון על האינטרנט וכפי שסופר הטכנאי של 019 קרע לי את החוטים. התקשרתי לנטוויזוון וללא וויכוחים מיותרים ולמרות שאמרתי שאני לא אצלם באינטרנט ובתשתית ולמרות שאמרתי שכרגע יש תקלה באינטרנט הם אמרו לי שהם יבואו לטפל לי בתשתית שכל הבית יהיה מחובר ושהאינטרנט יעבוד ולא אמרו לי קודם כל תטפל בתשתית שלך או לך ל019 או תיקח טכנאי פרטי וכו' וכו'...
כמובן רק לשם השוואה....
-
אני אמרתי ברור שאני לא רוצה שהפרום יהיה בית דין.
לא משנה אם אתה מפרגן לי או מעליב אותי.
תסיים את הסיפור שפשוט תתנתק מ 019 ותעבור לחברה אחרת יש מספיק חברות מעולות מעולת בנטפרי.