• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הדרכה להגדרות נטסטיק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    318 פוסטים 79 כותבים 95.3k צפיות 46 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חיים כהן
      נערך לאחרונה על ידי

      @דא לא הבנתי... גם הסים של 019 וגם הנטסטיק?
      אז מה ז"א שגם הם לא יכלו לעזור? פשוט תאמר להם שאם גם הם לא יכולים לעזור, אז בבקשה, שיבואו ויקחו את הכלי שלהם כי הוא לא תקין...

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @דא
        נערך לאחרונה על ידי

        @דא למה מילאת יוזר ניים?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ד מנותק
          דא
          נערך לאחרונה על ידי

          זה מה שאמרנו להם והם לא היו מאד נחמדים...
          הציעו שיבוא מישהו עוד 3 ימים ויקח לבדיקה ואם יצא שהכל תקין נצטרך לשלם דמי משלוח

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ד מנותק
            דא
            נערך לאחרונה על ידי

            זה הגיע בהגדרות עם יוזר ניים וכשדבנו עם 019 הקראנו להם שורה שורה ואמרו מה לכתוב בהגדרות

            a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • a0533057932A מנותק
              a0533057932 @דא
              נערך לאחרונה על ידי

              @דא תנסה למחוק את היוזר ניים
              ולכתוב רק 019
              ו019

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ד מנותק
                דא
                נערך לאחרונה על ידי

                לכתוב ביוזר ניים 019 לא עוזר
                כותב אותו דבר- disconnected

                a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח מנותק
                  חיים כהן @דא
                  נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

                  @דא אמר בהדרכה להגדרות נטסטיק:

                  זה מה שאמרנו להם והם לא היו מאד נחמדים...
                  הציעו שיבוא מישהו עוד 3 ימים ויקח לבדיקה ואם יצא שהכל תקין נצטרך לשלם דמי משלוח

                  מה ז"א??
                  אין שום עניין בנציג שיבוא פיזית...
                  זה נטסטיק שלהם, הם צריכים לדעת איך להגדיר אותו. זה לא עולם ומלואו, ולא צריך להזיז קרנף מרבצו. פשוט להכניס את הערכים הרלוונטיים במקומות הרלוונטיים. ואם בטלפון זה לא הולך, אז גם נציג פיזי לא יעזור.

                  מקומם!!

                  מה שאני הייתי עושה זה מתקשר שוב ומבקש הדרכה, ומדגיש בשיחה שהנטסטיק שלכם ואתם חייבים לדעת איך לתפעל אותו. וכמובן, להקליט את השיחה.. במידה ועדיין זה לא יעבוד והם לא מוכנים להציע פיתרון ריאלי, פשוט הייתי מבטל העיסקה בטענה שקיבתי כלי לא תקין.

                  הגיע זמן לעשות ל019 בי"ס.. ההתנהגות וההתנהלות שלהם צריכים שיפור רב בלשון המעטה.
                  גם היחס. אוי היחס. כאילו תמיד הם בסדר ונטפרי תמיד אשמים.
                  עיינו באשכול המקביל בדיוק בנושא.

                  בכל אופן, אל תוותר!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • a0533057932A מנותק
                    a0533057932 @דא
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @דא לא לכתוב ביוזר ניים כלום

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • H מנותק
                      h8565956
                      נערך לאחרונה על ידי

                      שלום,
                      יש לי נטסטיק mifi של novatel. אמור לעבוד פצצה לפי כל התכנונים אבל זה ממש לא עובד ולא מתחבר.
                      מישהו יודע מה עלי לעשות כדי להפעיל?
                      מופיע במנהל ההתקנים ולא יותר.

                      תודה רבה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח מנותק
                        חל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        צריך להפעיל את התוכנה של הסטיק, או להכנס להגדרות דרך הדפדפן..

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • חוות דעתח מנותק
                          חוות דעת
                          נערך לאחרונה על ידי חוות דעת

                          אודה ולא אבוש שלא קראתי את כל האשכול (248 הודעות) אז אם יש תשובה לשאלתי נא להפנות אותי אליה.

                          יש לי נטסטיק של הוואי (E8372), קניתי אותו במיוחד כדי שאוכל להתחבר לדור 4, למעשה חוץ מכמה דקות של החיבורים הראשונים, אני כל הזמן על דור 3, ואין לי בממשק אפשרות לבחור להתחבר לדור 4.

                          ההגדרות אצלי הן כדלהלן:
                          הגדרות נטסטיק.png

                          האם יש פתרון לזה? האם חברה אחרת יעזור לי?

                          B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • B מנותק
                            bbn @חוות דעת
                            נערך לאחרונה על ידי bbn

                            @חוות-דעת אצלך זה צריך להיות פה :
                            ללא שם.png

                            תלחץ על זה ותעלה תמונה

                            חוות דעתח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • חוות דעתח מנותק
                              חוות דעת @bbn
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @bbn נטוורק סעטינגס.png

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • B מנותק
                                bbn @חוות דעת
                                נערך לאחרונה על ידי bbn

                                @חוות-דעת
                                תלחץ על זה מה האפשריות שיש לך?
                                a851828d-b395-416f-9997-f15841874031-image.png

                                חוות דעתח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • חוות דעתח מנותק
                                  חוות דעת @bbn
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @bbn האפשרות השניה היא MENUAL. ואז יוצא לי חלון אם הרבה אפשרויות, כדלהלן:
                                  אפשרויות חיבור.png
                                  ובחרתי בהראשון כי אני מנוי בחברת פרטנר. ואז אני חוזר לדור 3 אוטומטית.

                                  B א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • B מנותק
                                    bbn @חוות דעת
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @חוות-דעת לחצתה אוקי ולאחר מכן על
                                    f776198c-3f35-4bc6-865a-db191381ff6a-image.png ?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א מנותק
                                      אלי TZA @חוות דעת
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חוות-דעת אמר בהדרכה להגדרות נטסטיק:

                                      ובחרתי בהראשון כי אני מנוי בחברת פרטנר. ואז אני חוזר לדור 3 אוטומטית.

                                      כנראה אין אצלך קליטה מספיקה בדור 4, נסה במקום אחר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י מנותק
                                        יעל בנדה @shraga
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @shraga היי, יש לי את הסטיק של התמונה שהעלית
                                        החלפתי לסים של פרטנר וזה כותב לי LIMITED SERVIS שרות מוגבל ועכשיו זה מבקש ממני PIN
                                        בחנות ממנה רכשתי את הסים לא ששים לעזור לי כי רכשתי רק את הסים בלי הסטיק ואני חייבת את האנטרנט לעבודה - יש מצב לעזרה בבקשה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ר מנותק
                                          רחלוש
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          שלום יש לי נטסטיק ZTE IMF833V עם 019. הצורך העיקרי שלי הוא ללימודי מקצוע שזה סרטונים ועד לאחרונה עבד טוב, אלה שכרגע הסרטונים מפסיקים כ-6 פעמים בדקה (!) לכמה שניות וזה לא הגיוני הקטיעות האלו בקליטה, החלפתי סים וזה לא עזר, השאלה אם מישהו יודע אולי צריך שינוי בהגדרות או נתקל בכזה דבר?

                                          בן עזאיב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • בן עזאיב מנותק
                                            בן עזאי @רחלוש
                                            נערך לאחרונה על ידי בן עזאי

                                            @רחלוש בטח
                                            זה בעיות קליטה נפוצות מאד בימים אלו

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון