ההתנהלות הנכונה במערכת הפניות.
-
דבר שקורה הרבה פעמים, שישנה בעיה כלשהי ופונים למערכת הפניות, ותוך כדי שהם מבררים מה הבעיה, נראה שנפתרה הבעיה. וכאן תמיד אני מסתפק מה לעשות, לעדכן שנפתרה הבעיה. מכביד על המערכת, (כל עוד ההודעה לא נקראת, הפניה רשומה בהמתנה) לא לעדכן, אולי יש מישהו שיושב עכשיו על הפניה שלי, ומחכה לתגובה. לסגור את הפניה, אני לא מעוניין, כי אולי הבעיה לא באמת נפתרה ורק נראה שנעלמה, אבל לאחר זמן מה, תצוץ מחדש.
איך ראוי לנהוג? -
ככל שמביאים יותר מידע זה יותר טוב.
אם זה הסתדר באופן זמני זה גם מידע שיכול לתרום לפיתרון הבעיה. -
@magicode אמר בההתנהלות הנכונה במערכת הפניות.:
ככל שמביאים יותר מידע זה יותר טוב.
אם זה הסתדר באופן זמני זה גם מידע שיכול לתרום לפיתרון הבעיה.אולי להוסיף לחצן לתגובה כזאת שתסגור את העניין ולא תעיר את הפניה
-
@אפר-שריפה קיים! לאחר שליחת הפניה יש לחצן בצד שמואל סגור פניה וגם בפניות לא יראו את זה יותר, כשתגיב שוב באותו פניה זה יעלה בחזרה.
-
אבל אחר כך אתה לא רואה את הפנייה
ואתה לא יכול לשלוח תגובה
אלא רק דרך השב למייל -
@נ-חיים אמר בההתנהלות הנכונה במערכת הפניות.:
אלא רק דרך השב למייל
אתה יכול גם לשמור את הקישור של הפניה הספציפית.