האור ניכר מתוך החושך
-
לפעמים דווקא בתוך החושך ניכר האור הגדול של נטפרי.
לאחרונה רכשתי מכשיר עם סינון מסוים (מהטובים ביותר),
ומה נאמר:
שירות לקוחות על הפנים ויותר גרוע (מענה בין 8-5 בלבד, אין מענה כמעט תוך פחות מ24 שעות, ובדו שיח ארוך זה יוצא כשבוע לטיפול בבעיה נקודתית!, הבטיחו משהו אחד וסיפקו משהו אחר...)
מחירים מופקעים (מחיר חודשי גבוה, ופתאום יש עוד עמלה של מאה ש"ח, ועוד כהנה)
והסינון עצמו לא הכי מוסמך, (קרה לי כבר פעמיים 'תקלה' שהמכשיר לא חסם אתר שלם שחסום 'הרמטית')
אשרינו שיש לנו נטפרי, שבמחיר סמלי ממש, מספק לנו איכות כשר מהדרין לחלוטין, ללא תקלות, ובשירות מדהים ומהיר ביותר, בכל שעות היום, ועוד פתוחים לקבל ביקורת ורעיונות לשיפור.
אין מילים !!
-
@נדל-ן אמר בהאור ניכר מתוך החושך:
אשרינו שיש לנו נטפרי, שבמחיר סמלי ממש, מספק לנו איכות כשר מהדרין לחלוטין, ללא תקלות, ובשירות מדהים ומהיר ביותר, בכל שעות היום, ועוד פתוחים לקבל ביקורת ורעיונות לשיפור.
אין מילים
נכון מאוד !
בכמה מילים, הייתי מתאר את נטפרי כך : להיות מוגן בלי להיות מוגבל.
כל מה שצריך (ומותר) לעשות, אפשר לעשות, אין הרגשה שהסינון חונק אותנו.
תודה רבה -
תראה את העריכה הקודמת שלי.