פורסם היום ביתד נאמן (יום ג')
-
בעמד האחרון
-
@baruch אתם רואים מי עושה פרסומת
הכי חזק זה בלי פרסומת, מי שלא עושה פרסומת סימן שלא צריך את זה
(בדרך אפשר בלבד, אבל אני חושב שאצל כולם לא מוכר כ"כ הבושרסים הזה אדרבא אולי יש כאן מישהו שמשתמש בזה שיאמר לנו מה טיבם) -
@מיציבושי אמר בפורסם היום ביתד נאמן (יום ג'):
אתם רואים מי עושה פרסומתהכי חזק זה בלי פרסומת, מי שלא עושה פרסומת סימן שלא צריך את זה
אתה מוזמן לפנות לסמסונג ולקוקה קולה.
ובכלל, לכל משרדי הפירסום..
הם ממש מבזבזים כסף.אבל בלי קשר לתיאוריה שלך,
כשיש מוצר מתחרה שמפרסם כל היום,
בשביל שיכירו אותך, אתה חייב פירסום. ובגדול. לא איזו מודעה של אינץ וחצי על חנות בבני ברק. -
@מיציבושי אמר בפורסם היום ביתד נאמן (יום ג'):
@baruch אתם רואים מי עושה פרסומת
הכי חזק זה בלי פרסומת, מי שלא עושה פרסומת סימן שלא צריך את זה@רמה-פלוס אמר אתה מוזמן לפנות לסמסונג ולקוקה קולה.
ובכלל, לכל משרדי הפירסום..
הם ממש מבזבזים כסף.אבל בלי קשר לתיאוריה שלך,
כשיש מוצר מתחרה שמפרסם כל היום,
בשביל שיכירו אותך, אתה חייב פירסום. ובגדול. לא איזו מודעה של אינץ וחצי על חנות בבני ברק.שניכם קצת צודקים קצת לא.
פרסומת אחת - או מיותרת או אינה צריכה
כשאתה רוצה להיות בפרונט אתה חייב להשקיע בפרסומת.
אבל מה שקורה שישנם שמפרסמים, בהתחלה עדיין צולע > אין כסף אז לא מפרסמים> לא מפרסמים אז לא מכירים אותך> נפילה מחולטת. אז חבל על מה שכן פרסמת.
לעומת זאת מי שמפרסם בעקביות גם אם זה בהתחלה קשה ולא מפסיק באמצע אז מתברר למפרע שכבר הפרסומת הראשונה היתה מוצדקת.
זה גלגל, השאלה לאיזה כיון. -
@יהודי-פשוט האבחנה שלך כלפי ענייני פירסום ממש לא נכונה.
אין שום קשר בין עקביות הפירסום/מספר הפירסומים, לתוצאות שהחברה תקבל בשטח..
ואדרבה, פירסום טוב באמת, גם אם הוא יהיה אחת לשנה, הוא יהיה יעיל יותר ממישהו שמפרסם בעקביות כל הזמן, ולא כמו שצריך..
השאלה איך אתה מפרסם. מה אתה מפרסם. מה הפרסומת שלך משדרת. וכו' וכו'.ולנושא שלנו, אם הדגש הוא על איכות הסינון ועל הסינון הקפדני, והפירסום ישדר את זה בצורה נכונה ומקצועית, זה יעשה את העבודה היטב.
בקיצור, לך תלמד פירסום
-
@רמה-פלוס אמר בפורסם היום ביתד נאמן (יום ג'):
השאלה איך אתה מפרסם. מה אתה מפרסם. מה הפרסומת שלך משדרת. וכו' וכו'.
בוודאי, זה כלל ראשון יש מוצר שהוא 90% מוצר ו10% פרסומת
ויש מוצר שהוא 10% מוצר ו90% פרסומת.בקיצור, לך תלמד פירסום
אני מתנצל שלא למדתי אצלך