שינויי מדיניות בקשר לפניות שדורשות פתיחת כמה קישורים?
-
בימים האחרונים היה לי כמה פניות ששלחתי שאחרי ההפניה הראשונה אז הייתי צריך לפנות שוב כי זה נפתח אבל לא נפתח כמו שצריך וצריך לפתוח עוד קישור, בעבר לא היה עם זה שום בעיה, בימים האחרונים התשובה הקבועה זה שזה מצריך פניה נפרדת.
מה הרעיון חוץ מלמנוע חיסכון בנקודות? (אני קבוע מסיים חודש עם הרבה נקודות מיותרות ככה שזה לא החישוב אצלי)
זה סתם מסרבל ומצריך הסבר שוב מה זה בדיוק האתר, במיוחד בפניות מורכבות יותר. -
@3-פינות הדרך הנכונה היא לשלוח הסרטת מסך עם הקלטת תעבורה כבר בפעם הראשונה, בהרבה מקרים זה פותר בעיות מהסוג שתיארת
בנוסף, בפנייה שקשורה לפניה קודמת מומלץ להכניס קישור לפנייה הקודמת, זה עוזר לתמיכה להבין את הרקע