פניות בתבנית מסויימת למערכת הפניות
-
אני משתמש בנטפרי כבר שנים, ואני מאוד מרוצה.
רציתי לשאול אם מישהו יודע איך מערכת הפניות עובדת, האם יש איזה רעיון לפתור את הבעיה הבאה:
אני פונה למערכת הפניות לעתים קרובות על מנת לפתוח סרטונים של שיעורים שאני צריך (למרות שאני יודע שהסרטונים עומדים בכללים של נטפרי, בדרך כלל גם נכחתי בהם, אבל זו נקודה אחרת).
הגישה לסרטונים דרך אתר panopto מה שמסבך קצת את העניין.
הנקודה היא, שבכל פעם אני צריך לעשות הקלטת תעבורה או הקלטת מסך ולשלוח פניה, ואז אני רואה שלא פתחו הכול וצריך לכתוב שוב...
בכל אופן, הפרטים ספציפית פחות משנים. הנקודה היא שבכל פניה אני צריך להתכתב עם מערכת הפניות הלוך וחזור, ולהסביר בדיוק מה אני צריך.
אני מבין שבכל פעם הפניה מופנית לאיש צוות אחר . אבל האם יש פתרון לפניות מתבנית מסויימת, כך שלא אצטרך כל פעם להסביר הכול מהתחלה?נ.ב. אני חושב שהדבר רלוונטי גם כאשר יש הרשאות גישה או סיסמה לגישה למשאב המבוקש, שעלול ליצור בעיות.
-
@tzvi תנסה להפנות לפניה מסוימת שזה טופל בצורה יעילה
-
@אינו-יודע-לשאול אמר בפניות בתבנית מסויימת למערכת הפניות:
@tzvi תנסה להפנות לפניה מסוימת שזה טופל בצורה יעילה
לא נראה שזה עוזר. אני עושה את זה כל הזמן.
-
מכמה כיוונים, עושה רושם שמערכת הפניות צריכה איזושהי התייעלות
-
בעבר היו פותחים לי אפליקציות מהחנות של נטפרי, תוך שעה.
אני כבר יומיים מחכה לפתיחה של אפליקציה הכי פשוטה שיש,
וזה עם 3 נקודות!!!