יותר אפשרות מענה למתכנתים
-
אם אפשר שיהיו יותר אנשים שמבינים בפיתוח בשירות לקוחות , כי לוקח הרבה זמן עד שמטפלים בפניות רק בגלל שלא מבינים מה הבעיה
-
@aaa123 אמר ביותר אפשרות מענה למתכנתים:
אם אפשר שיהיו יותר אנשים שמבינים בפיתוח בשירות לקוחות , כי לוקח הרבה זמן עד שמטפלים בפניות רק בגלל שלא מבינים מה הבעיה
תציע מועמדות
לא נראה לי שמשלמים שם הרבה יותר משכר מינימום -
@aaa123 אמר ביותר אפשרות מענה למתכנתים:
אם אפשר שיהיו יותר אנשים שמבינים בפיתוח בשירות לקוחות , כי לוקח הרבה זמן עד שמטפלים בפניות רק בגלל שלא מבינים מה הבעיה
בהנחה שרוב הפניות אינן מהסוג הזה והן מטופלות בהצלחה ובמהירות. לדעתך נכון ארגונית לתגבר את כח האדם באנשי פיתוח רק בשביל אותו אחוז פניות זניח?
-
בד"כ לא צריך להבין בפיתוח כדי לפתור בעיות למתכנתים
אם משמשים בהקלטת תעבורה אמור להיות לתומך אינפורציה מספיקה כדי לעזור
ואם מפרטים מספיק טוב בפניה מהר מאד זה מגיע ל"טיפול מקצועי" (לפחות מהניסיון שלי) -
הייתי מציע שגם המתכנתים עצמם יעזרו לעצמם וככה יעלו דרגה במיומנות. ולא יצטרכו את נטפרי כדי למשל להתקין תעודות אבטחה בצורה מורכבת.
שהייתי עונה בפניות, לא פעם הייתי צריך לעזור למתכנתים רק בגלל שהם היו עצלנים מכדי לעזור לעצמם.