כמה טיפים למשתמשי 019 - בנסטיק
-
אני רואה כמה פוסטים על דיווחים של בעיות בגלישה בנסטיקים
קיבלתי טלפונים עם הבעיות הללו, ורוב רובם הבעיות היו כדלהלן:
א. לבדוק האם יש קליטה..... ואם אין אז לעבור למקום עם קליטה או שצריכים להכנס ל"הגדרות" ולחפש רשת באופו ידני ולרשום אותה באופן קבוע
ב. אם יש קליטה וכמנסים להתחבר הוא נכשל, רוב הפעמים הבעיה היא שנגמרה החבילה. כדי להתקשר ל019 ולבדוק את זה
ג. אם כל האפשרויות הללו לא נכונות ואין איתם בעיה, אז כדי לפנות לתמיכה טכנית -
@frize37 כזה טיפים כדאי לתייג
נטסטיק / 019 -
-
@derid זה מצוי במקום שאין מספיק קליטה ולכן כדאי שתגדירו בהגדרת נטסיק שיזהה רשת באופן אוטמטי כך לא תצטרכו לשנות ידני, פשוט כל פעם שלא מסתדר לו דור 4 הוא יעבור אוטמטי לדור 3 וחוזר חלילה.
-
כאשר זה מוגדר על אוטומטי ויש לו קליטה טובה לדור 4 הוא מעדיף אותו על הדור 3 ואז נוצרת הבעיה שהוא נכשל בחיבור. ולכן נאלצתי מחוסר ברירה להגדיר שלא יתחבר לדור 4 אף פעם.
-
@derid אני לא יודע איזזה נטסיק יש לכם
אצלי זה לא כך, תמיד הוא מחפש מה יותר טוב לו -
שוב אני מסביר הוא מחפש מה שיותר טוב לו וכאשר יש קליטה מצוינת של דור ארבע הוא מתחבר לשם אלא שאז כתוב החיבור נכשל.
-
@derid זה משהו חדש לאחרונה??
אם לא, אז כנראה שזה קשור לסוגי נטסיק
אם כן, איפוס רשת לא יזיק
אם לא עזר תעשו איפוס קו מול החברה. -
הנטסטיק חדש, אבל אותו סוג עובד מצוין גם בדור ארבע
-
@derid אמר בכמה טיפים למשתמשי 019 - בנסטיק:
הנטסטיק חדש, אבל אותו סוג עובד מצוין גם בדור ארבע
אתם אומרים אותו סוג אבל לא אותו קו, מה קורה עם קו אחר?
-
חשוב לי להדגיש שוב.. בנסטיקים דור4 של ZTE, אם בנסטיק יש קליטה יציבה אין שום סיבה שהבעיה היא בהגדרות הנסטיק אלא אך ורק בספק!!
בחברת HUAWEI יכול להיות שהבעיה בהגדרות גם בנסטיק דור4 וגם כשרואים קליטה מלאה. רק, שבבדרך כלל בנסטיקים הללו יש הודעה שגיאה ששולח אותך להגדרות הספק......