שיפור למתכנתים בנטפרי
-
שלום,
אם יצא לך לעבוד בפיתוח על ספק נטפרי אתם יודעים שישנם הרבה מצבים בהם נצרכת פתיחה דחופה של קישור, מכונה או api על מנת להמשיך בעבודה.
נטפרי זוכה בכל פרמטר כשמדובר במענה לפניות ושירות לקוחות,
אבל בעוד שחמש עשרה דקות (במקרה הטוב) הן זמן קצר מאוד לפניה רגילה,
למתכנת שתקוע מול המחשב בלי יכולת להמשיך לעבוד- זה פשוט לא מספיק מהיר.
יוצא שהרבה מפתחים עוזבים את נטפרי או משתמשים בכמה רשתות במקביל עם סינונים פחות מהודרים...
מתוך הנחה שכל מטרת הקמת הסינון היא כדי ליצור את האפשרות להתפרנס ללא הבעיות הכרוכות בשימוש באינטרנט
אולי היה יעיל לתת עדיפות גבוהה יותר למענה לבעיות שמקורם בצרכי פרנסה ממשיים
כגון שמיד עם שליחת פניה מפרופיל של מתכנת שמתויגת על ידו כצורך לעבודה שלו
יפתח הקישור עם סינון תמונות ומלל אוטומטי
וכשהפניה תבדק יוכלו לשלול את הפתיחה באם שלחו משהו לא ראוי.
תודהנ.ב.
אין לי מושג אם זה המקום הנכון לפרסום, רק לא עלה בדעתי רעיון אחר... -
@er92442 אמר בשיפור למתכנתים בנטפרי:
נ.ב.
אין לי מושג אם זה המקום הנכון לפרסום, רק לא עלה בדעתי רעיון אחר...אכן זה לא המקום הנכון.
(ראה כאן: https://forum.netfree.link/post/134723).המקום הנכון הוא דרך הפעמון בפניה הרלוונטית.
דרך הפעמון הזה, אתה יכול לפנות ישירות להנהלה ולהעיר לגבי הפניה.