רשימה בכל אתר של חסימות התעבורה שיש באתר זה
-
פעמים רבות קורה שלוחצים אישור או תרגום לעברית או כל פעולה אחרת בכל מיני אתרים והפעולה לא מתבצעת בלי שהמחשב מראה כלום, ואז צריכים לנחש שאולי זה קשור לחסימה וצריכים לעשות הקלטת תעבורה, ולפעמים צריכים לעשות פעולה זו מספר פעמים.
על כן אני מציע שיעשו רשימה בצד לכל אתר שכל פעם שנציגי נטפרי נתקלים בחסימת תעבורה הם יכניסו זאת לרשימה באתר/שיכניסו אותה לתגית חדשה שפתוחת את כל חסימות התעבורה/או שהמחשב יראה איזה שהוא סימן שיש כאן חסימת תעבורה.
תודה רבה מאירקוש -
@מאירקוש כאשר תמיכה פותחת אתר הם פותחים אותו לכולם (אלא אם כן יש לך חסימה אישית/קהילה) כך שלא תצטרך לשלוח את אותה הקלטה שחבר שלך שלח. ייתכן שתיתקל בחסימה באתר שחבר שלך כבר שלח הקלטה לחסימה אחרת אולם לא ניתן לחזות זאת
-
דבר ראשון יש לי ב"ה חסימת קהילה ולהרבה יש ולכן צריך את זה,
דבר שני התקשרתי לחברה מסוימת שמשהו באתר שלהם לא עובד ישר הם שאלו אותי אם אני בנטפרי ואמרו לי לעשות הקלטת תעבורה זה אומר שהרבה אנשים כבר נתקלו עם זה -
@מאירקוש אמר ברשימה בכל אתר של חסימות התעבורה שיש באתר זה:
דבר ראשון יש לי ב"ה חסימת קהילה ולהרבה יש ולכן צריך את זה,
דבר שני התקשרתי לחברה מסוימת שמשהו באתר שלהם לא עובד ישר הם שאלו אותי אם אני בנטפרי ואמרו לי לעשות הקלטת תעבורה זה אומר שהרבה אנשים כבר נתקלו עם זההגדרות קהילה שונות בין קהילה לקהילה
ולכן מה שחסום בקהילה אחת לא בהכרח חסום בקהילה אחרת, וכן להיפךלכן אין תועלת ברשימת חסימות של קהילה אחת עבור קהילה אחת, במידה וששתיהן לא מוגדרות לחסום את אותן כתובות
השימוש בכלי הקלטת התעבורה הוא קל ופשוט, ומזהה בזמן אמת את החסימה אצל הלקוח
-
@ברצינות
הבעיה היא שלא תמיד אתה מקשר זאת לחסימה למשל אף פעם לא ידעתי שזה שבאתרים מסויימים לא עובד התרגום זה קשור לחסימה
וגם היה לי פעם אחת שעשיתי הקלטת תעבורה ואמרו לי בנטפרי שזה לא קשור לחסימה ולאחר תקופה ניסיתי שוב ופתאום הם מצאו את החסימה -
פוסט זה נמחק!