חסימה בדף ובפונקציות - ללא ידיעת הגולש
-
שלום רב, ברוך ה' אנו יודעים שאנו משתמשים בחסימת נטפרי ושמחים להשתמש דרכו.
אך לפעמים אנו נתקלים, בקשיים שאין לנו מושג שזה קשור לנטפרי!
שפניה לשירות הלקוחות יכול מאוד לעזור.
אנשים לפעמים עובדים על איזשהו עניין, ונתקלים בשגיאה, והם לא יודעים מה הייתה הבעייה, והם חושבים שהם לא הגדירו נכון את הההגדרות של התוכנה או של האתר.
ורק לאחר מחשבה נואשת חושבים אהה, אולי זה קשור לחסימה.
ולכן אני מציע ומבקש, שיהיה כתוב לקוח יקר שים לב בדף זה יש חסימה נוספת חוץ מתמונות. ניתן לפנות לשירות הלקוחות.
או משהו אחר דומה.לפעמים יש תקלות שאכן לא קשורות לנטפרי אבל הגולש, חושב שאולי זה תקלה שקשורה לנטפרי.
-
@הגוף-והנפש אמר בחסימה בדף ובפונקציות - ללא ידיעת הגולש:
ולכן אני מציע ומבקש, שיהיה כתוב לקוח יקר שים לב בדף זה יש חסימה נוספת חוץ מתמונות. ניתן לפנות לשירות הלקוחות.
יש אתרים שונים שבהם הכיתוב הזה מופיע.
אם אתה חושב שצריך להוסיף את זה באתר נוסף - הדרך הנכונה היא באמצעות פניה במערכת הפניות
-
@הגוף-והנפש כשיש תקלה / בעיה / או שגיאה או כל דבר אחר, כדאי דבר ראשון לעשות הקלטת תעבורה.
זה ברור ומובן ואתה יכול לדעת בדיוק מה הכתובת החסומה (במקרה שזה חסימה של נטפרי).
-
@הגוף-והנפש
שיטת הסינון של נטפרי היא בשיטת רשימה לבנה.
מה שאומר, שמה שעדיין לא נבדק, לא נפתח.לכן, בהרבה מאד מקרים ישנם חסימות בתוכנות / אתרים / שירותים מסויימים, שהן לא חסימות שנטפרי חסמו, אלא שישנם כתובות מסויימות מאחורי הקלעים שטרם נפתחו (או שמצד בעלי השירות נעשה כעת שינוי כלשהוא והתווספו כתובות חדשות).
במקרים כאלו, אין לנטפרי שום דרך לדעת שיש חסימה, אם לא שלקוח יפנה אליהם עם הקלטת תעבורה.
-
פוסט זה נמחק!