מענה בשפת הלקוח במערכת הפניות
-
אני תמיד כותב בעברית.
מטעמי נוחות, המחשב שלי (והדפדפן באנגלית).
משום מה, למרות שאני כותב בעברית,
הרבה פעמים עונים לי באנגלית - מניח שבגלל הUser agent של הדפדפן או משהו כזה.אולי כדאי לכתוב לפי השפה שבה הלקוח כותב?
-
@מישהו12 אצלי המחשב והדפדפן גם כן באנגלית (לא מטעמי נוחות, אלא מטעמי שלום בית )
פעם אני כותב פניה ופעם אשתי כותבת פניה,
אני תמיד מקבל מענה לפי שפת הפוסט הקודם.זה פניה אחת
וזה פניה אחרת מאותו פרופיל
מוזר לי שאצלך זה לא ככה...ואם מישהו ממערכת הפניות רואה את הפוסט הזה, אז שאפו!
כבר רציתי להתנצל שאני משגע אותם, אבל הם תמיד עונים לפי שפת השאלה... -
פוסט זה נמחק!