• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עדכוני ווינדוס

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    7 פוסטים 4 כותבים 585 צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ר מנותק
      רחל שמעוני יוע"מ
      נערך לאחרונה על ידי

      שלום וברכה. עזרה ב3 דברים.

      1. אני לא מצליח לעדכן את העדכוני אבטחה ועדכוני ווינדוס במחשב שלי.
      2. כמו"כ יש לי שרת גיבויים של pcloud וזה לא מעלה גיבויים בגלל נטפרי (בלי נטפרי זה כן מגבה)
      3. דבר נוסף אני לא מצליח לשים חתימה במייל. אני מעלה קובץ אבל בפועל זה מופיע שאין קובץ.
        מצורפים תמונות של הבעיות.עדכוני ווינדוס.png חתימה במייל.png העלאה נכשלה בגיבוי.png
      I מדמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • I מנותק
        israelv @רחל שמעוני יוע"מ
        נערך לאחרונה על ידי

        @רחל-שמעוני-יוע-מ
        שלחתם פניה לנטפרי?

        israelserver.site@gmail.com

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ר מנותק
          רחל שמעוני יוע"מ @israelv
          נערך לאחרונה על ידי

          @israelv אמר בעדכוני ווינדוס:

          @רחל-שמעוני-יוע-מ
          שלחתם פניה לנטפרי?

          כן שלחנו פניה והגיבו לנו : לא הצלחנו להבין ממה נובעת התקלה.
          כדי לעזור לנו להבין, הסריטו בבקשה את המסך שלכם.
          לפי ההוראות המופיעות image.png
          את ההסרטה יש להתחיל לפני הכניסה לאתר/ התוכנה,
          ולסיימה לאחר שמתרחשת התקלה/חסימה.
          בנוסף, מומלץ להסריט מסך מלא.

          בהסרטה, אנחנו יכולים לראות גם את פעילות האינטרנט שלכם, וזה יכול לעזור לנו למצוא את התקלה.
          עד כאן התגובה.. לא ממש הצלחנו להבין איך לעשות הסרטת מסך

          צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמים @רחל שמעוני יוע"מ
            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

            @רחל-שמעוני-יוע-מ בהודעה ששלחו לכם יש קישור להסבר (השורה "לפי ההוראות המופיעות כאן"), מצרף אותו שוב - סרטון וידאו שמסביר:
            https://netfree.link/upload-file/edc5e2fb36fad94c93540894353b4285e68ada90
            תוכלו גם להתקשר לנטפרי 24 שעות, הם לא מטפלים בפניות דרך הטלפון אבל בהחלט יעזרו ויסבירו איך לבצע את ההקלטה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • מדמ מנותק
              מד @רחל שמעוני יוע"מ
              נערך לאחרונה על ידי

              @רחל-שמעוני-יוע-מ אמר בעדכוני ווינדוס:

              1. אני לא מצליח לעדכן את העדכוני אבטחה ועדכוני ווינדוס במחשב שלי.

              אם אתם בRL אז זה הגורם.

              1. כמו"כ יש לי שרת גיבויים של pcloud וזה לא מעלה גיבויים בגלל נטפרי (בלי נטפרי זה כן מגבה)

              התמונה המצורפת לא מראה שום תקלה, אם אפשר נא לצרף תמונה היותר מפורטת.

              1. דבר נוסף אני לא מצליח לשים חתימה במייל. אני מעלה קובץ אבל בפועל זה מופיע שאין קובץ.

              יש להגדיר התמונה שבהחתימה עוד הפעם. זה מתרחש גם בלי נטפרי.

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ר מנותק
                רחל שמעוני יוע"מ @מד
                נערך לאחרונה על ידי רחל שמעוני יוע"מ

                @מד בתמונה המצורפת לגבי הגיבוי .. רואים מצד שמאל למטה שיש סימן קריאה אדום עם הכמות של העידכונים (המשקל שלהם) שתקועים ולא עולים.
                אציין שכשאני מחבר אינטרנט אחר למחשב זה כן מתחיל לרוץ ולהעלות..

                מדמ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מדמ מנותק
                  מד @רחל שמעוני יוע"מ
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @רחל-שמעוני-יוע-מ כדי לתקן בעיות בנטפרי חייבים להכיר את מערכת הפניות ואת כלי הקלטת תעבורת האינטרנט.
                  אני ממליץ מאוד שתקראו היטב את שני הדפים שהבאתי, זה ממש חבל על הזמן להמשיך לפני כן.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון