ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    סקר שביעות רצון - ספקי נטפרי

    כללי
    23
    68
    13572
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • shraga
      shraga נערך לאחרונה על ידי shraga

      שלום,
      לתועלת הציבור (שמצטרף לנטפרי בהמוניו...) יצרתי סקר שביעות רצון מהספקים שכרגע עובדים עם נטפרי
      ככל שיותר לקוחות ימלאו את הטופס, המידע שיתקבל יהיה אמין יותר,
      בקרוב אפרסם את תוצאות הסקר...
      אז תודה מראש על שיתוף הפעולה
      לכניסה לסקר לחצו כאן
      נ.ב. מי שהגיב בבקשה להקפיץ את האשכול ולהודיע על כך, בכדי שזה יגיע למשתמשים נוספים

      A מעמד דברים בטלים 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 11
      • WWW
        WWW נקיפדיה נערך לאחרונה על ידי

        דרך טובה לדעת כמה משתמשים עם נטפרי...
        אל דאגה, אני כבר השתתפתי בסקר.

        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • גלינג
          גלינג נערך לאחרונה על ידי

          @shraga תודה על היוזמה שתביא תועלת לכולם !!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • A
            aiib @shraga נערך לאחרונה על ידי

            @shraga אולי היה כדאי שהנתונים יופיעו אונליין.
            לא כך?!
            כל הכבוד על היוזמה!
            נראה לי גם שישנה טעות ברשימת הספקים שהרי סים כשר מאגד תחתיו כמה ספקים נפרדים. אם אני לא טועה גם סלקום גם הוט מובייל פלאפון וכן הוט קווי. לא כך?!

            shraga 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • shraga
              shraga @aiib נערך לאחרונה על ידי

              @aiib כן, אבל הכל דרכו, לא מצאתי דרך לשתף אונליין את התוצאות

              A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A
                aiib @shraga נערך לאחרונה על ידי

                @shraga אז השאלה צריכה להיות איזה סוכן אתה וכן הלאה כי רוב הסוכנים משווקים את כולם.
                וחוץ מזה אני לדוגמא מברר על הוט קווי והיה מאד עוזר לי לשמוע התרשמות ואני מאמין שיש עוד רבים כמוני.
                כי בסופו של דבר אם אתה רוצה לתת מידע למצטרף חדש אמור לעניין אותו באיזה ספק לבחור ולא רק באיזה סוכן.
                אולי כדאי ליצור 2 סקרים אחד לסוכן והשני לספק.
                תודה רבה!

                shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • shraga
                  shraga @aiib נערך לאחרונה על ידי

                  @aiib אין עדיין חיבור קוי של הוט, עד כמה שידוע לי, יבוא @סים-כשר ויאשר או יכחיש את דבריי

                  סים כשר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • shraga
                    shraga @aiib נערך לאחרונה על ידי shraga

                    @aiib אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:

                    @shraga אולי היה כדאי שהנתונים יופיעו אונליין.
                    לא כך?!
                    כל הכבוד על היוזמה!
                    נראה לי גם שישנה טעות ברשימת הספקים שהרי סים כשר מאגד תחתיו כמה ספקים נפרדים. אם אני לא טועה גם סלקום גם הוט מובייל פלאפון וכן הוט קווי. לא כך?!

                    הנה קישור לאקסל שמתעדכן אונליין
                    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yjqI2X4JdUrgDRhONC3F6UGD6o7huvb3iq6IiK2fIXo/edit?invite=CL_xnoAI&ts=593dad68#gid=822045793

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • A
                      aiib נערך לאחרונה על ידי

                      אגב כל שעות היממה זה כמשמעו? האם הסוכנים מוכנים לכתוב כאן את המספר האישי שלהם עם איושר להתקשרות ב4 לפנות בוקר?!

                      shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • shraga
                        shraga @aiib נערך לאחרונה על ידי

                        @aiib זה חברות, לא סוכנים, 019 אמור להיות זמין 24 שעות השאר אני לא יודע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ה
                          היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                          אולי כדי שיהיה ברור לכתוב
                          שעות מענה אנושי רשמי.
                          בשעות העבודה או/ 24 שעות / אין שעות מסודרות/ שולחים מייל/ משאירים הודעה וכשמסתדר עונים.

                          מענה בפועל.
                          תוך דקות/שעות /רוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • סים כשר
                            סים כשר @shraga נערך לאחרונה על ידי

                            @shraga אמת מודה באשמה, לצערי עקב עיכובים שונים עדיין לא הרמנו את החיבור עם הוט קוי

                            שירות לקוחות - סים כשר
                            טל 08-802-1818
                            מייל service@simkasher.co.il

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • E
                              ee @סים כשר נערך לאחרונה על ידי

                              @סים-כשר יש צפי מתי כן?!
                              קח טיפ ממני, יש שמועות [שאולי תוכל לאמת] שיש סוכן נוסף שהולך להתחרות בך....
                              מי שירים ראשון ינצח....
                              קח את זה בחשבון!

                              סים כשר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מעמד
                                מעמד @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                @shraga נחמד מאד !
                                כמובן שהשתתפתי
                                אבל לא ברור לי דבר שם
                                ב 019 יש שעות מענה אנושי רגיל ויש שעות של תמיכה טכנית בלבד שזה גם בלילה מאוחר. אז זה נקרא שזה כל שעות היממה או רק ביום ?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                                  אני חייב לציין שאני נוגע...אבל יש נתונים בסקר שנראים מופרכים
                                  חברה שבמוצהר אומרת שהתמיכה רק ביום ובסקר כתוב מענה כל שעות היממה?
                                  בקיצור יש גם הטיות שונות
                                  ויתכן שרק אני לא מרוצה מהשירות לקוחות של החברה שאני נמצא בה

                                  shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • shraga
                                    shraga @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                                    @ww199ww אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:

                                    אני חייב לציין שאני נוגע...אבל יש נתונים בסקר שנראים מופרכים
                                    חברה שבמוצהר אומרת שהתמיכה רק ביום ובסקר כתוב מענה כל שעות היממה?
                                    בקיצור יש גם הטיות שונות
                                    ויתכן שרק אני לא מרוצה מהשירות לקוחות של החברה שאני נמצא בה

                                    לכן, ככל שיותר לקוחות ישתתפו בסקר, הוא יהיה אמין יותר...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ר
                                      רובוט @shraga נערך לאחרונה על ידי רובוט

                                      @shraga
                                      סיכום המהירות באקסל אינו לפי הספק ?!
                                      בכל אופן רעיון מצוין ומבורך
                                      כל הכבוד

                                      shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • shraga
                                        shraga @רובוט נערך לאחרונה על ידי

                                        @רובוט אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:

                                        @shraga
                                        סיכום המהירות באקסל אינו לפי הספק ?!
                                        בכל אופן רעיון מצוין ומבורך
                                        כל הכבוד

                                        עדיין לא, כשנסיים את הסקר (מתי?) אני או @zvizvi נעשה פילוח נתונים מדויק... אבל בינתיים צריך לדרבן אנשים להצביע בסקר, שיהיו תוצאות אמינות

                                        ר C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • magicode
                                          magicode נערך לאחרונה על ידי

                                          @shraga יש מנגנון שמונע להצביע פעמים בסקר?

                                          הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                          חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                          shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • ר
                                            רובוט @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                            @shraga
                                            יופי
                                            שוב אני מאוד מעריך הצעד
                                            אשתדל לשלוח קישור לסקר לחברים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון