סקר שביעות רצון - ספקי נטפרי
-
@shraga אולי היה כדאי שהנתונים יופיעו אונליין.
לא כך?!
כל הכבוד על היוזמה!
נראה לי גם שישנה טעות ברשימת הספקים שהרי סים כשר מאגד תחתיו כמה ספקים נפרדים. אם אני לא טועה גם סלקום גם הוט מובייל פלאפון וכן הוט קווי. לא כך?! -
@aiib כן, אבל הכל דרכו, לא מצאתי דרך לשתף אונליין את התוצאות
-
@shraga אז השאלה צריכה להיות איזה סוכן אתה וכן הלאה כי רוב הסוכנים משווקים את כולם.
וחוץ מזה אני לדוגמא מברר על הוט קווי והיה מאד עוזר לי לשמוע התרשמות ואני מאמין שיש עוד רבים כמוני.
כי בסופו של דבר אם אתה רוצה לתת מידע למצטרף חדש אמור לעניין אותו באיזה ספק לבחור ולא רק באיזה סוכן.
אולי כדאי ליצור 2 סקרים אחד לסוכן והשני לספק.
תודה רבה! -
-
@aiib אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
@shraga אולי היה כדאי שהנתונים יופיעו אונליין.
לא כך?!
כל הכבוד על היוזמה!
נראה לי גם שישנה טעות ברשימת הספקים שהרי סים כשר מאגד תחתיו כמה ספקים נפרדים. אם אני לא טועה גם סלקום גם הוט מובייל פלאפון וכן הוט קווי. לא כך?!הנה קישור לאקסל שמתעדכן אונליין
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yjqI2X4JdUrgDRhONC3F6UGD6o7huvb3iq6IiK2fIXo/edit?invite=CL_xnoAI&ts=593dad68#gid=822045793 -
אגב כל שעות היממה זה כמשמעו? האם הסוכנים מוכנים לכתוב כאן את המספר האישי שלהם עם איושר להתקשרות ב4 לפנות בוקר?!
-
@aiib זה חברות, לא סוכנים, 019 אמור להיות זמין 24 שעות השאר אני לא יודע
-
אולי כדי שיהיה ברור לכתוב
שעות מענה אנושי רשמי.
בשעות העבודה או/ 24 שעות / אין שעות מסודרות/ שולחים מייל/ משאירים הודעה וכשמסתדר עונים.מענה בפועל.
תוך דקות/שעות /רוח -
@shraga אמת מודה באשמה, לצערי עקב עיכובים שונים עדיין לא הרמנו את החיבור עם הוט קוי
-
@סים-כשר יש צפי מתי כן?!
קח טיפ ממני, יש שמועות [שאולי תוכל לאמת] שיש סוכן נוסף שהולך להתחרות בך....
מי שירים ראשון ינצח....
קח את זה בחשבון! -
@shraga נחמד מאד !
כמובן שהשתתפתי
אבל לא ברור לי דבר שם
ב 019 יש שעות מענה אנושי רגיל ויש שעות של תמיכה טכנית בלבד שזה גם בלילה מאוחר. אז זה נקרא שזה כל שעות היממה או רק ביום ? -
אני חייב לציין שאני נוגע...אבל יש נתונים בסקר שנראים מופרכים
חברה שבמוצהר אומרת שהתמיכה רק ביום ובסקר כתוב מענה כל שעות היממה?
בקיצור יש גם הטיות שונות
ויתכן שרק אני לא מרוצה מהשירות לקוחות של החברה שאני נמצא בה -
@ww199ww אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
אני חייב לציין שאני נוגע...אבל יש נתונים בסקר שנראים מופרכים
חברה שבמוצהר אומרת שהתמיכה רק ביום ובסקר כתוב מענה כל שעות היממה?
בקיצור יש גם הטיות שונות
ויתכן שרק אני לא מרוצה מהשירות לקוחות של החברה שאני נמצא בהלכן, ככל שיותר לקוחות ישתתפו בסקר, הוא יהיה אמין יותר...
-
@shraga
סיכום המהירות באקסל אינו לפי הספק ?!
בכל אופן רעיון מצוין ומבורך
כל הכבוד -
@רובוט אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
@shraga
סיכום המהירות באקסל אינו לפי הספק ?!
בכל אופן רעיון מצוין ומבורך
כל הכבודעדיין לא, כשנסיים את הסקר (מתי?) אני או @zvizvi נעשה פילוח נתונים מדויק... אבל בינתיים צריך לדרבן אנשים להצביע בסקר, שיהיו תוצאות אמינות
-
@shraga יש מנגנון שמונע להצביע פעמים בסקר?
-
@shraga
יופי
שוב אני מאוד מעריך הצעד
אשתדל לשלוח קישור לסקר לחברים -
@magicode אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
@shraga יש מנגנון שמונע להצביע פעמים בסקר?
פעם אחת לכל חשבון גוגל
-
@6262
אולי שנטפרי ישימו את הסקר בחיפוש גוגל.
לא כולם נכנסים לכאן -
@clickone אמר בסקר שביעות רצון - ספקי נטפרי:
@6262
אולי שנטפרי ישימו את הסקר בחיפוש גוגל.
לא כולם נכנסים לכאןואם כבר אתה רוצה שזה יהיה משהו רשמי, צריך לבנות את הסקר בצורה מקצועית יותר... כי למשל מישהו ענה בסקר שהוא ב019 עם VPN, עד כמה שידוע לי הם לא נותנים VPN, אז צריך שמי שבוחר ב019 לא יוכל לבחור בסוג חיבור VPN (או שאני טועה והם מספקים גם שירות VPNׂ)
בקיצור, לבנות סקר מקצועי, שהפילוח אחר כך יהיה מדויק יותר, וכל משתמש נטפרי יוכל לענות פעם אחת בלבד, ושזה יהיה סקר שפתוח קבוע, ואפשרות לצפות בתוצאות דרך האתר של נטפרי, לפי ספקים, כמה שביעות רצון/מהירות וכו' יש מכל אחד, כך זה יגרום לספקים ללתת שירות יותר טוב והשקיפות תהיה מלאה יותר,אין ספק שספק שלא יתן שירות טוב ויראו את התוצאות בבירור בגרפים זה יגרום לו לשפר...
@magicode מה אתה אומר על הרעיון?