ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    הקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית

    דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    20
    78
    18881
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • since1492
      since1492 נערך לאחרונה על ידי

      מורי ורבותיי בואו נעשה משהו לפתוח סניף נטפרי בארצות הברית, גם בארצות הברית יש נושא של פיקוח נפש!
      מבקשים מצוות נטפרי: אם אפשר לעזור לנו. תודה.
      מבקשים מהמון עם: כל רעיון או עזרה שיש לכם נא להגיד לנו. תודה.

      the movement to open a netfree branch in usa
      הקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארה"ב
      netfreeusa@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • baruch
        baruch נערך לאחרונה על ידי

        למה צריך שם סניף? ניתן לתת את התמיכה לשם (גם בשעות המותאמות להם) כאן מהארץ.

        העניין הוא העלות. אתה רוצה לעזור שזה יקרה?! במקום לעשות קמפיין, תדאג לתקציב לכך.

        WWW magicode since1492 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • WWW
          WWW נקיפדיה @baruch נערך לאחרונה על ידי

          @baruch אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

          העניין הוא העלות. אתה רוצה לעזור שזה יקרה?! במקום לעשות קמפיין, תדאג לתקציב לכך.

          למה העלות תמיכה לארה"ב גבוהה יותר מתמיכה לארץ?
          כל משתמש אמור לכסות את ההוצאות שלו, לא כך?
          וגם א"כ, אפשר לקבוע מחיר יקר יותר למשמשים מארה"ב.

          "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
          מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • magicode
            magicode @baruch נערך לאחרונה על ידי

            @baruch לא נראה לי שהוא מתכוון לסניף ממש. הוא מתכוון להגיד שצריך כבר שנטפרי יהיה בארה"ב לא משנה הדרך.

            אז בעצם בא נסכם מה יש לנו עד עכשיו.
            יש לנו VPN שאפשר להגדיר בראוטר בארה"ב כמו שמגדירים פה בארץ ספק הוט.
            יש תרגום לממשק.

            אז בעצם עכשיו כבר יכולים להתחבר. מי שלא צריך תמיכה. או מי שיודע עברית.
            גם בפניות בסיסיות כמו פתיחת אתר לא צריך לדעת עברית. יש לנו עובדים שמבינים אנגלית. וגם יש דוברי אנגלית.
            רק בפניות מורכבות. זה יהיה בעיה.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            WWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • since1492
              since1492 @baruch נערך לאחרונה על ידי

              @baruch אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

              למה צריך שם סניף? ניתן לתת את התמיכה לשם (גם בשעות המותאמות להם) כאן מהארץ.

              ראשונית בערבי שבת וחג אי-אפשר, אבל בעצם אתה צודק, התכוונתי בעיקר לספק בארצות הברית, וצריכים לשפר את השירות לדוברי אנגלית בכמה אופנים.

              העניין הוא העלות. אתה רוצה לעזור שזה יקרה?! במקום לעשות קמפיין, תדאג לתקציב לכך.

              כן! בדיוק! זה חלק מהקמפיין תגיד לנו מספרים וננסה לראות מה אפשר לעשות!

              @WWW אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

              @baruch אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

              העניין הוא העלות. אתה רוצה לעזור שזה יקרה?! במקום לעשות קמפיין, תדאג לתקציב לכך.

              למה העלות תמיכה לארה"ב גבוהה יותר מתמיכה לארץ?
              כל משתמש אמור לכסות את ההוצאות שלו, לא כך?
              וגם א"כ, אפשר לקבוע מחיר יקר יותר למשמשים מארה"ב.

              אני חושב שהוא התכוון שאם רוצים לעשות שינוי של ממש צריכים הרבה כסף בהתחלה, וזה כאמור אני מוכן לעבוד עליו אבל אני צריך בסביבות המספרים זה כולל עוד בודקים וגם אמריקאים יש להם פחות סבלנות לחכות שעה לתמונות וחצי יום לאתרים ולפחות בהתחלה יהיה עומס כי יש הרבה אתרים אמריקאיים שעוד לא נפתחו

              the movement to open a netfree branch in usa
              הקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארה"ב
              netfreeusa@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • since1492
                since1492 נערך לאחרונה על ידי

                בוא נחשוב שניה אם לוקחים 30 דולר לחודש ויש 500 משתמשים זה כבר 15 אלף דולר לחודש ואם יש שירות טוב ומהיר באנגלית אז 30 דולר זה זול ויכולים לקחת גם יותר מזה ובעזרת השם בהמשך יהיה גם יותר מ-500 משתמשים. הבעיה הוא בעיקר בהתחלה שאין הרבה משתמשים, וצריכים תמיכה.

                the movement to open a netfree branch in usa
                הקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארה"ב
                netfreeusa@gmail.com

                סופר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • הגוף והנפש
                  הגוף והנפש נערך לאחרונה על ידי

                  אני מאמין שגם הפתיחות לפתיחת אתרים בארה"ב גבוהה יותר.
                  וכמו שהעיתונים בעברית זה לא העיתונים באנגלית...

                  magicode תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • magicode
                    magicode @הגוף והנפש נערך לאחרונה על ידי

                    @הגוף-והנפש
                    אני הבנתי שזה לא נכון. יש גם פורמרים בארה"ב.
                    נכון שיש שם הרבה חרדים שפה היו נקראים חרדים חדשים. אבל עדיין יש שם הרבה כאלה שנטפרי מתאימה להם. ועל זה מדברים.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • א
                      אורי נערך לאחרונה על ידי אורי

                      @magicode אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                      יש תרגום לממש

                      נכון רוב הממשק מתורגם אבל עדיין יש חלקים שלא מתורגם מה שמקשה על בני ארה"ב וכן דפי ההצטרפות ועמודי החסימה וכלים מהירים וכו' כולם עוד לא מתורגם.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אהרן נערך לאחרונה על ידי

                        חושב שזו ההזדמנות למסלול VIP, נכון יותר לקרוא לזה מסלול עסקים.

                        אולי בזכות האמריקאים הישראלים שרוצים לשלם ולקבל יותר שירות יוכלו לקבל אותו..

                        לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.

                        shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • shraga
                          shraga @אהרן נערך לאחרונה על ידי

                          @אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                          לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.

                          ברגע שישלמו יותר, אנשים ירגישו יותר שחייבים להם...

                          zvizvi תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • סופר
                            סופר @since1492 נערך לאחרונה על ידי

                            @since1492 @magicode
                            בעיקר מה שצריך זה להתאים את האתרים ולדרג את האתרים האמרקאים, כי רוב האתרים הנפוצים שם עדיין לא נבדקו.

                            'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
                            כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • WWW
                              WWW נקיפדיה @magicode נערך לאחרונה על ידי

                              @magicode אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                              רק בפניות מורכבות. זה יהיה בעיה.

                              אתה לא מתכוין ללמוד אנגלית באישהו שלב? 😉

                              "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                              מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • zvizvi
                                zvizvi @shraga נערך לאחרונה על ידי zvizvi

                                @shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                @אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.

                                ברגע שישלמו יותר, אנשים ירגישו יותר שחייבים להם...

                                א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.
                                ב. בגישה הזאת אף חברה לא תוכל להתקדם אף פעם, מה שאנשים ירגישו לא אמור להיות שיקול. השיקול הוא מה התמורה אותה אנשים יהיו מוכנים לתת בפועל.
                                ג. מי שלא יהיה מרוצה מרמת השירות יוכל תמיד לחזור לרמה הרגילה שאינה VIP.

                                https://zvizvi.xyz

                                shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • shraga
                                  shraga @zvizvi נערך לאחרונה על ידי

                                  @zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                  א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.

                                  סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...

                                  since1492 א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • since1492
                                    since1492 @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                    @shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                    @zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                    א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.

                                    סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...

                                    אולי, אבל זה כרוך עם מחיר, ויכול להיות שזה שווה לכם.

                                    the movement to open a netfree branch in usa
                                    הקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארה"ב
                                    netfreeusa@gmail.com

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אהרן @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                      @shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                      @zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                      א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.

                                      סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...

                                      נטפרי עדיין פוחדת מהצל של עצמה?
                                      עד מתי??

                                      shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                      • shraga
                                        shraga @אהרן נערך לאחרונה על ידי

                                        @אהרן דעתי האישית כמובן,
                                        כשאנשים משלמים טוב הם דורשים (ובצדק מבחינתם...)
                                        אבל מבחינתם המשאבים שיש לנטפרי אני לא בטוח שזה כַדַאִי

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אהרן @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                          @shraga
                                          מה לא מספיק ברור במשפט הבא
                                          @אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                          לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.

                                          לא קולט מה מעגל הפחדים הזה
                                          נטפרי פיתחה ומטפחת פלטפורמה מבריקה
                                          היו גאים! לכו בראש מורם!!
                                          ו..תנו להנות ממנה יותר.
                                          בכל שירות תוכנה, גם העולים הון, מופרך לדרוש פתרון לכל מקרה.

                                          אפשר גם לכתוב בפירוש: התוספת עבור יותר בודקים יהודים ולהבדיל גוים, שיהיה ברור שכל השאר אותו דבר.

                                          אגב, אם פוחדים שרמת השירות לאמריקאים יכלול דברים שלא נלקחו בחשבון
                                          זו סיבה נוספת לנסות אותה קודם כל על הישראלים.

                                          shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                          • shraga
                                            shraga @אהרן נערך לאחרונה על ידי

                                            @אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:

                                            לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.

                                            מלבד הבעיה הכספית בתוספת משאבי אנוש שזה הלקוחות אכן יכולים לפתור בתשלום גבוה יותר...
                                            יש גם את הבעיה של למצוא את אלו שיתנו את השירות... ראה ערך בודקי התמונות, שמנסים לגייס עוד עובדים וזה בינתיים נראה שהולך בקושי (עד כדי הכרזה של @magicode לעזרה מהציבור) והבעיה שם אינה כספית...

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון