הקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית
-
@baruch לא נראה לי שהוא מתכוון לסניף ממש. הוא מתכוון להגיד שצריך כבר שנטפרי יהיה בארה"ב לא משנה הדרך.
אז בעצם בא נסכם מה יש לנו עד עכשיו.
יש לנו VPN שאפשר להגדיר בראוטר בארה"ב כמו שמגדירים פה בארץ ספק הוט.
יש תרגום לממשק.אז בעצם עכשיו כבר יכולים להתחבר. מי שלא צריך תמיכה. או מי שיודע עברית.
גם בפניות בסיסיות כמו פתיחת אתר לא צריך לדעת עברית. יש לנו עובדים שמבינים אנגלית. וגם יש דוברי אנגלית.
רק בפניות מורכבות. זה יהיה בעיה. -
@baruch אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
למה צריך שם סניף? ניתן לתת את התמיכה לשם (גם בשעות המותאמות להם) כאן מהארץ.
ראשונית בערבי שבת וחג אי-אפשר, אבל בעצם אתה צודק, התכוונתי בעיקר לספק בארצות הברית, וצריכים לשפר את השירות לדוברי אנגלית בכמה אופנים.
העניין הוא העלות. אתה רוצה לעזור שזה יקרה?! במקום לעשות קמפיין, תדאג לתקציב לכך.
כן! בדיוק! זה חלק מהקמפיין תגיד לנו מספרים וננסה לראות מה אפשר לעשות!
@WWW אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@baruch אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
העניין הוא העלות. אתה רוצה לעזור שזה יקרה?! במקום לעשות קמפיין, תדאג לתקציב לכך.
למה העלות תמיכה לארה"ב גבוהה יותר מתמיכה לארץ?
כל משתמש אמור לכסות את ההוצאות שלו, לא כך?
וגם א"כ, אפשר לקבוע מחיר יקר יותר למשמשים מארה"ב.אני חושב שהוא התכוון שאם רוצים לעשות שינוי של ממש צריכים הרבה כסף בהתחלה, וזה כאמור אני מוכן לעבוד עליו אבל אני צריך בסביבות המספרים זה כולל עוד בודקים וגם אמריקאים יש להם פחות סבלנות לחכות שעה לתמונות וחצי יום לאתרים ולפחות בהתחלה יהיה עומס כי יש הרבה אתרים אמריקאיים שעוד לא נפתחו
-
בוא נחשוב שניה אם לוקחים 30 דולר לחודש ויש 500 משתמשים זה כבר 15 אלף דולר לחודש ואם יש שירות טוב ומהיר באנגלית אז 30 דולר זה זול ויכולים לקחת גם יותר מזה ובעזרת השם בהמשך יהיה גם יותר מ-500 משתמשים. הבעיה הוא בעיקר בהתחלה שאין הרבה משתמשים, וצריכים תמיכה.
-
אני מאמין שגם הפתיחות לפתיחת אתרים בארה"ב גבוהה יותר.
וכמו שהעיתונים בעברית זה לא העיתונים באנגלית... -
@הגוף-והנפש
אני הבנתי שזה לא נכון. יש גם פורמרים בארה"ב.
נכון שיש שם הרבה חרדים שפה היו נקראים חרדים חדשים. אבל עדיין יש שם הרבה כאלה שנטפרי מתאימה להם. ועל זה מדברים. -
@magicode אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
יש תרגום לממש
נכון רוב הממשק מתורגם אבל עדיין יש חלקים שלא מתורגם מה שמקשה על בני ארה"ב וכן דפי ההצטרפות ועמודי החסימה וכלים מהירים וכו' כולם עוד לא מתורגם.
-
חושב שזו ההזדמנות למסלול VIP, נכון יותר לקרוא לזה מסלול עסקים.
אולי בזכות האמריקאים הישראלים שרוצים לשלם ולקבל יותר שירות יוכלו לקבל אותו..
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
-
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
ברגע שישלמו יותר, אנשים ירגישו יותר שחייבים להם...
-
@since1492 @magicode
בעיקר מה שצריך זה להתאים את האתרים ולדרג את האתרים האמרקאים, כי רוב האתרים הנפוצים שם עדיין לא נבדקו. -
@magicode אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
רק בפניות מורכבות. זה יהיה בעיה.
אתה לא מתכוין ללמוד אנגלית באישהו שלב?
-
@shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
ברגע שישלמו יותר, אנשים ירגישו יותר שחייבים להם...
א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.
ב. בגישה הזאת אף חברה לא תוכל להתקדם אף פעם, מה שאנשים ירגישו לא אמור להיות שיקול. השיקול הוא מה התמורה אותה אנשים יהיו מוכנים לתת בפועל.
ג. מי שלא יהיה מרוצה מרמת השירות יוכל תמיד לחזור לרמה הרגילה שאינה VIP. -
@zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.
סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...
-
@shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.
סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...
אולי, אבל זה כרוך עם מחיר, ויכול להיות שזה שווה לכם.
-
@shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.
סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...
נטפרי עדיין פוחדת מהצל של עצמה?
עד מתי?? -
@אהרן דעתי האישית כמובן,
כשאנשים משלמים טוב הם דורשים (ובצדק מבחינתם...)
אבל מבחינתם המשאבים שיש לנטפרי אני לא בטוח שזה כַדַאִי -
@shraga
מה לא מספיק ברור במשפט הבא
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
לא קולט מה מעגל הפחדים הזה
נטפרי פיתחה ומטפחת פלטפורמה מבריקה
היו גאים! לכו בראש מורם!!
ו..תנו להנות ממנה יותר.
בכל שירות תוכנה, גם העולים הון, מופרך לדרוש פתרון לכל מקרה.אפשר גם לכתוב בפירוש: התוספת עבור יותר בודקים יהודים ולהבדיל גוים, שיהיה ברור שכל השאר אותו דבר.
אגב, אם פוחדים שרמת השירות לאמריקאים יכלול דברים שלא נלקחו בחשבון
זו סיבה נוספת לנסות אותה קודם כל על הישראלים. -
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
מלבד הבעיה הכספית בתוספת משאבי אנוש שזה הלקוחות אכן יכולים לפתור בתשלום גבוה יותר...
יש גם את הבעיה של למצוא את אלו שיתנו את השירות... ראה ערך בודקי התמונות, שמנסים לגייס עוד עובדים וזה בינתיים נראה שהולך בקושי (עד כדי הכרזה של @magicode לעזרה מהציבור) והבעיה שם אינה כספית... -
@since1492 אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@zvizvi אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
א. תמיד יהיו אנשים שירגישו שחייבים להם הכל.
סליחה, לא התכוונתי שאנשים ירגישו שחייבים להם הכל, אלא שאנשים ידרשו...
אולי, אבל זה כרוך עם מחיר, ויכול להיות שזה שווה לכם.
זה טיעון לא משכנע
תחשוב ש @magicode צריך להקדיש יום\חצי יום לבעיה אחת, זה שווי עבודה של אלפי ש"ח,
כמה זה יוצא לחודש?אגב @since1492 @קרש @clickone
אתם יכולים להתחיל עם צעד קטן שיבסס את התשתית
גם בלי שיתו"פ של נטפרי
ריכשו שפע נקודות והתחילו לשלוח כמויות של אתרים שמותאים לתושבי ארה"ב.
מעבר לזה, תדאגו שבפועל יהיו כמה שיותר משתמשים תושבי ארה"ב בכלל, כך לא יהיה פחד מהלא נודע כי יהיה נסיון אמיתי.@magicode
אפשר להתחיל א"ז עם קבוצה קטנה, לא רשמית
כאלו המכירים, רוצים בטובתה ומוכנים להשקיע
ותראה איך זה הולך.חשוב לי להדגיש
אני יודע שכרגע יש קושי אמיתי בגיוס בודקים, אז זה לא רלוונטי להרגע
הדיון עקרוני. -
@shraga אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
מלבד הבעיה הכספית בתוספת משאבי אנוש שזה הלקוחות אכן יכולים לפתור בתשלום גבוה יותר...
יש גם את הבעיה של למצוא את אלו שיתנו את השירות... ראה ערך בודקי התמונות, שמנסים לגייס עוד עובדים וזה בינתיים נראה שהולך בקושי (עד כדי הכרזה של @magicode לעזרה מהציבור) והבעיה שם אינה כספית...נכון, אבל היא פתירה
לקראת הרחבה משמעותית, רוצים לדעת כמה שיותר על האפשרויות.
לא רק על מקומות חדשים, אלא גם על צורת ניהול של צוותות גם במקומות בהם נטפרי כבר מעסיקה. -
@אהרן
לפי הבנתי הדלה יש 9 מיליארד גויים רק רוצים לנצל את מינימום המחיר ששייך להשיג ובשביל זה צריך איש קשר שנמצא בשטח ורק במקומות מסויימים בעולם