וייפרי
-
לפני כמה דקות נעלם לי מהמחשב כל החיבורים של הרשת והיה כתוב לי אין חיבורים זמינים בזמן שהראוטר עבד כרגיל ואחרי כמה דקות פשוט נעלם לי הסמל של וייפרי על המסך וגם בשורת המשימות למטה זה נעלם
לא ניסיתי עדיין להתחבר לרשת אחרת אבל יכול להיות שזה נעלם מהמחשב לגמרי???
או שזה פשוט נעלם בתוך המחשב ואני לא יודע איפה זה? -
@גרפיקאי123 אמר בוייפרי:
לפני כמה דקות נעלם לי מהמחשב כל החיבורים של הרשת והיה כתוב לי אין חיבורים זמינים בזמן שהראוטר עבד כרגיל ואחרי כמה דקות פשוט נעלם לי הסמל של וייפרי על המסך וגם בשורת המשימות למטה זה נעלם
לא ניסיתי עדיין להתחבר לרשת אחרת אבל יכול להיות שזה נעלם מהמחשב לגמרי???
או שזה פשוט נעלם בתוך המחשב ואני לא יודע איפה זה?נשמע שאתה צריך להפעיל את המחשב מחדש
ואגב איך הצלחת לכתוב כאן? -
-
@גרפיקאי123 מסתבר שרק היישום שאחראי על התצוגה הסתיים, כי אחרת לא אמור להיות גלישה.
-
@גרפיקאי123 תנסה להפעיל מחדש את המחשב / להתקין מחדש את ווייפרי.
-
@גרפיקאי123 תפתח את מנהל המשימות ותראה אם וויפרי פועל.
-
קל להסתיר או להציג מחדש את הסמל של wifree. לחץ לחיצה ימנית על סמל wifree בשורת המשימות ולחץ על להסתיר / הצג wifree סמל. זה כנראה הבעיה, לא בעיה עם wifree עצמו, רק עם הסמל.
-
@since1492 הוא מדבר על הסמל בשורת המשימות לא על הסמל על המסך
-
תודה רבה לכל העונים אבל זה לא כמו ש @since1492 ו @WWW כתבו שרק הסמל היה מוסתר אלא זה ירד לגמרי מהמחשב (כפי ש @זהיר שאל) אלא מה שעשיתי זה כמו ש @האברך כתב התקנתי בחזרה את התוכנה וזה עובד לי,
אבל העלתי את הנושא הזה, כי הרי את הוויפרי אפשר להוריד רק במאה שקל וכו' אז רציתי להעיר שאצלי זה לבד נפל מבלי שבכלל ניסיתי לעשות להוריד את זה, וכמובן שאני רוצה את התוכנה המצילה הזאת והתקנתי אותי מיד בחזרה אבל פשוט הבאתי פה מקום למחשבה, (ואולי היה אצלי במחשב את הבעיה).ופשוט רציתי שהמנהלים ידעו מהדבר הזה, שינסו לבדוק אולי יש איזה בעיה בזה, בכל מקרה תודה רבה לכל העוזרים.
-
@גרפיקאי123 אני עדיין אוחז שצדקתי.
לא התכוונתי לסמל, אלא לתוכנה שאחראית על הויזואל, שזה כנראה הסתיים, ולא המערכת של החסימה ולא המערכת שמפעילה את הגלישה. -
@WWW
לשיטתך בעצם החסימה היתה עדיין קיימת ורק לא ראיתי אותה,
אז איך אתה מסביר את זה שכל פעם שאני מתחבר לראוטר שלי נכתב לי הגלישה נפתחה ואז לא קרה כלום הוא פשוט התחבר מיד? -
@גרפיקאי123 כי התוכנה שאחראית על הויזואל - תצוגה, הסתיימה, מה שאומר שלא היה חויית משתמש כלל, אבל זה עדיין לא אומר שהמערכת הפנימית לא פעלה.
-
@גרפיקאי123
לדעתי הקטנה @www צודק.
.. -
-
@5566NEWbrs
כנראה ש @WWW צודק, רק אני פשוט לא כל כך מתמצא בדברים הטכניים והיה חשוב לי לדעת שאני חסום הרמטית עם התוכנה המיוחדת "וייפרי" -
אם זה קורה לך שוב, אז לפני התקנה חוזרת של ה-wifree תנסה להתקשר לנטפרי לבדוק אם יש מישהו שיכול להתחבר אליכם לבדוק מה הבעיה.
-
@baruch
בסדר